Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Asyst. Rejestr Oprogramowania i Urządzeń 2011 BIZ

19-01-2012, 11:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 149 zł     
Użytkownik domin.s
numer aukcji: 2027928995
Miejscowość Szczytno
Wyświetleń: 5   
Koniec: 29-01-2012 15:31:46
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Asystent Rejestr Oprogramowania i Urządzeń 2011 BIZNES - licencja elektroniczna, dożywotnia, aktualizacje przez 12 miesięcy.

 
 
 

Asystent Rejestr oprogramowania i urządzeń to oprogramowanie dedykowane dla administratorów oraz informatyków firmowych, do których obowiązków należy kontrola eksploatacji sprzętu oraz ewidencja oprogramowania zainstalowanego na komputerach firmowych. Rejestr urządzeń i oprogramowania umożliwia szereg wydruków (możliwość drukowania do PDF), możliwość łatwego przeszukiwania zasobów bazy, przechowywanie informacji takich jak parametry urządzania oraz możliwość zapisania informacji o zainstalowanym oprogramowaniu na danym urządzaniu. Kontrola ilości licencji oraz informacja gdzie dana licencja jest zainstalowana znacznie ułatwia organizację pracy.

 


     
 

Wybrane możliwości programu:

  • Kontrola ilości licencji oraz licencji czasowych
  • Kontrola sprzętu biurowego
  • Możliwość zapisywania załączników
  • Możliwość tworzenia własnych pól dodatkowych
  • Przypominacz - możliwość ustawiania przypomnień
  • Możliwosc eksportowania danych do znanych formatów danych

Funkcje wspólne dla programów serii Asystent

  • Możliwość tworzenia wielu baz danych oraz pracy na wielu bazach jednocześnie
  • Narzędzia Importu i Eksportu danych do wielu znanych formatów np. XML,CSV
  • Łatwe przeszukiwanie danych, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach itp.,
  • Możliwość sortowania danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetcznie, rosnąco, malejąco),
  • Zarządzanie użytkownikami - nadawania uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
  • Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału itp.,
  • Zarządzanie przypomnieniami. Obsługa przypomnień cyklicznych,
  • Możliwość redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi itp.,
  • System mailingowy obsługujący dwie formy kontaktu:
    • Masowa korespondencja poprzez pocztę e-mail;
    • Masowa korespondencja poprzez wiadomości SMS;
    Moduł mailingów dostępny jest w wersjach BIZNES i MAX.
  • Narzędzie Pokaż na mapie - pozwalające na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
  • Narzędzie Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
  • Narzędzie Edytor / Raporty SQL, umożliwiające wykonywanie zapytań bezpośrednio do bazy danych, zapisywanie gotowych zapytań na liście ulubionych, eksportowanie uzyskanych danych w postaci raportów do różnych formatów itp.,
  • Definiowanie danych firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji itp.,
  • Możliwość dostosowania interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: zmiana skórek, włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn itp.,
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
  • Pełne logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
  • Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
    • Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
  • Szerokie możliwości wydruku danych oraz możliwość zapisu i wysyłania w formacie PDF,
  • Możliwość ochrony plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
  • Możliwość generowania zaszyfrowanych kluczy autoryzacyjnych z danych do połączenia się z bazą zdalną - dostępne w wersjach BIZNES i MAX
  • Różne mechanizmy ułatwień, w tym obsługa syntezatorów mowy,
  • Obsługa skrótów klawiszowych,
  • Możliwość przeniesienia programu na urządzenie USB (pendrive),
  • Notatki, Kalendarz, Wiadomości RSS, Odtwarzacz MP3,
  • Wbudowane narzędzie Pomoc zdalna pozwalające na świadczenie błyskawicznej pomocy online dla naszych klientów.
  • Możliwość wielokrotnego uruchomienia programu, wykorzystanie programu przy pracy terminalowej
 
 

 

Galeriazrzutów ekranu

 

 

Kontakt

Adres do korespondencji

NAOMISOFT Dominik Samojluk
Armii Krajowej 10
12-100 Szczytno
woj. Warmińsko-Mazurskie
NIP: 745[zasłonięte]158-30
REGON: 519[zasłonięte]420 
NUMER KONTA: 
  • ALIOR BANK: 23 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 745623
  • PKO INTELIGO: 50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581151 [zasłonięte] 624047
  • BRE BANK: 81 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 344576
NUMER KONTA DLA PRZELEWÓW ZAGRANICZNYCH:
  • IBAN PL 50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581151 [zasłonięte] 624047
    SWIFT: BPKOPLPW

Adres biura

12-100 Szczytno
ul. Łomżyńska 18

Zamówienia

  • E-mail: [zasłonięte]@meteoryt.pl
  • tel. st. +48 89 [zasłonięte] 22 
    od poniedziałku do piątku od 9:00 - 15:00
  • tel. kom. awaryjny +48 [zasłonięte] 946 478 

Współpraca/programy na zamówienie