Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ASUS K8V-VM + SEMPRON x64 - 3000 GWARANCJA

19-01-2012, 11:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 80 zł      Aktualna cena: 80 zł     
Użytkownik lord_ice
numer aukcji: 2044087793
Miejscowość Iwanowice
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 113   
Koniec: 15-01-2012 19:07:01
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest przedstawiona na zdjęciach płyta główna K8V-VM. W komplecie z płytą sprzedaję procesor SEMPRON 3000 (1800MHz) - x64 wraz z oryginalnym wentylatorem.

Płyta w pełni sprawna. Pracowała na WindowsieXP Professional x86 SP3, a dla sprawdzenia działania procka testowałem ja również na WindowsieXP Professional x64 SP2. Bios został zaktualizowany do najnowszej wersji dostępnej na stronie producenta.

Przed zakupem sugeruje sprawdzenie posiadanej pamięci pod kątem zgodności z modelami obsługiwanymi przez tą serię płyt. Na stronie producenta w sekcji "Download - Manual" znajduje się plik "K8V-VM Memory QVL.pdf"zawierający opis kompatybilnych pamięci. U mnie pracowała pamięciach Kingston KTN - PM400/512 oraz Samsung 512MB. Przy dwóch takich samych kościach Kingston, w dwóch bankach jednocześnie płyta sprawiała problemy, nie dało się zainstalować systemu. Przy dwóch kościach wspomnianych powyżej płyta sprawowała się idealnie. Podobnie sytuacja miała się, gdy testowałem użycie jednego Kingston-a 512MB (KTN - PM400/512) oraz Kingston-a 256MB (KTD4400/256 czy GOOD RAM GR400D64L3/256).

Do płyty jest oczywiście maskownica portów.

 

Pełną specyfikację płyty można znaleźć na stronie producenta pod linkiem przedstawionym poniżej:

 

Strona Producenta

 

Na płytę udzielam 7 dniową gwarancję rozruchową.

 

UWAGA! Nie przyjmuję zwrotów w przypadku naruszenia plomb, uszkodzeń mechanicznych (z wyjątkiem sytuacji opisanej poniżej) oraz problemów z pamięcią jeżeli ktoś zignoruje wymóg kompatybilności stawiany przez producenta.

 

Sugeruję otwarcie i weryfikację stanu technicznego przy listonoszu. Tylko na podstawie informacji z Poczty Polskiej uwzględnię reklamację ze względu na uszkodzenie mechaniczne.