Astra gsi 1994 rok ORYGINAL GSI NIE OKLEJKA Z ZYWICY
-samochód zbudowałem dla siebie ,jednak zmiana hobby zmusza mnie do sprzedania :)
-silnik przeszedł remont kapitalny 16 tys kilometrów temu ,wymieniono pierścienie,panewki,szlif głowicy,gniazd zaworowych,kolektora ssącego,porting kanałów wylotowych,uszczelki,termostat,czujniki,nowa sonda lambda (oryginalny siemens) -faktura vat za części do wglądu
-kolektor wydechowy 4-2-1 wycięty i pospawany plazmowo w firmie Blu-line
-kolo zamachowe stoczone i wyważone u pana otoczaka w radomsku waga 5,5 kg
-zmiana mapy paliwowej w firmie AT 2000
-wydech przelotowy + strumienica
-skrzynia biegów F16
-sprężyny weitec zielone -40cm przebieg 16tysiecy kilometrów
-amortyzatory mts technic zółte o skróconym skoku tłumienia przebieg 16tysiecy kilometrów
-rozpórki kielichów przód i tył (zrobione własnoręcznie ,ale działają jak te z napisem sparco:)
-wszystkie tuleje fe-bi Bilstein
-sworznie fe-bi Bilstein
-tarcze brembo
-klocki trw
-kierownica sportowa momo
-filtr stożkowy si-mota w rurze separującej od ciepła silnika (posiadam oryginał jakby co)
-blacharka zrobiona w tamtym roku (wymienione progi i reperaturka prawa) podloga zdrowa zakonserwowana
Auto po tych modyfikacjach ma ok. 150ps ,niestety nie mierzyłem na hamowni ,ale jest naprawdę żwawe (JAKIEŚ 7 SEKUND I PO PRAWKU:)))
do wymiany łożysko prawego kola, pasuje tapicer bo fotel kierowcy się poprzecierał :)
W RAZIE PYTAŃ ;PANIE ILE TO PALI I CZY JE "GAZ"? TAK WIEC GAZU NIE MA ,A PALI 8 LITRÓW BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ :)
NIE ZAMIENIAM SIĘ NA ŻADNE SKUTERY ,ROWERY ,MOTORÓWKI I NIE CZYTAM ESEMESÓW :)
-więcej informacji telefonicznie tel 533 [zasłonięte] 803 -pozdrawiam
Opcja kup teraz po wcześniejszym oglądnięciu auta!