Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ASTRA COUPE BERTONE 2.2 SE + LPG DOINWESTOWANA

20-08-2014, 0:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 18 900 zł     
Użytkownik pufi600
numer aukcji: 4509789236
Miejscowość CHODZIEŻ
Wyświetleń: 844   
Koniec: 20-08-2014, 0:17

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2001
Przebieg (km): 178000
Pojemność silnika (cm3): 2198
Moc silnika (KM): 147
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Tempomat, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Kupiony w salonie, Serwisowany w ASO, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam.

Mam do sprzedania auto Opel Astra Coupe Bertone 2.2 SE 147 KM z 2001r. Przebieg 178400.

Pierwsza rejestracja 03.09.2001R. Auto zostało sprowadzone do Polski z Niemiec, (pełna dokumentacja niemiecka począwszy od dowodu sprzedaży auta, wszystkie dokumenty napraw, wymian, książka serwisowa, której wpis zakończył się na przebiegu 130606, dnia 02.12.2009), pierwsza rejestracja w Polsce 27.05.2011r. jestem 2 właścicielem w Polsce od 06.07.2012r. i od tego czasu to moje oczko w głowie. 

W aucie w maju 2011r. zamontowana instalacja gazowa firmy Stag 200-4, Reduktor Zavoli Zet S do 250 KM, butla w kole zapasowym.  Homologacja na zbiornik do 08-03-2021r. Instalacja sprawuje się bez zarzutu, bez żadnych awarii, nie ma odczuwalnej różnicy między LPG, a benzyną. Automatycznie przełącza się po nagrzaniu silnika do odpowiedniej temp. Przegląd instalacji oraz wymiana filtrów zrobiona 06.06.2014r. (paragon oraz wpis do książki). LPG wbite w dowód i kartę pojazdu. OC opłacone  03.08.2014r. Przegląd do 02.06.2015r. Szczegółowa galeria zdjęć dostępna na dole opisu.

Wyposażenie:
El. Szyby,

El. Lusterka + podgrzewane,

El. ustawianie świateł,

Podgrzewana tylnia szyba,

Kubełkowe skórzane fotele podgrzewane w całości ,

Regulowany w dwóch płaszczyznach fotel kierowcy i pasażera + regulacja lędźwi,

ESP,

TC (kontrola trakcji + możliwość wyłączenia )

Tempomat ,

Centralny zamek (pilot ),

Moduł Komfortu - Domykanie szyb z  kluczyka,

4 x Airbag,

Klimatyzacja,

Immobiliser,

Regulowana kierownica  w 2 płaszczyznach,

Zmieniarka CD w schowku.

Skórzana kierownica z bicepsami (z możliwością sterowania radiem)

Halogeny,

Oryginalne dywaniki OPEL,

2 kluczyki,

Schowek na CD w konsoli środkowej

Org spojler Irmscher. 

Oryginalny sprzęt grający został zastąpiony nowym( całe Car Audio zostało zakupione nowe w sklepie), do tego zostały wygłuszone drzwi oraz klapa bagażnika.

Jednostka sterująca to JVC JVC KD-SD80BTE z 24 bitowym przetwornikiem DAC TI/Burr-Brown dla pięknego dźwięku) (jeszcze długo na gwarancji) http://www.jvc.pl/product.php?id=KD-SD80BTE&catid=100036 (za radio dopłata 500 zł)

Głośniki w drzwiach Power Bass SC-6 


Wzmacniacz Crunch 1000w 4 kanały


Skrzynia basowa Rockford Fosgate Punch P1S410 – przepięknie grający głośnik do czystego przyjemnego basu nie dudnienia na całe miasto :- P


Okablowanie Hollywood PRO-44 

Posiadam do całości oryginalne opakowania.

Auto zostało mocno doinwestowane tzn:

Silnik w styczniu 2013 roku przeszedł kapitalny remont tzn. wymiana pierścieni, uszczelek, regeneracja głowicy ( uszczelniacze zaworów, prowadnice zaworów, wymienione na nowe zawory, planowanie, szlifowanie gniazd zaworowych itp.) wszystko na częściach bdb firm Erling, Victor Reinz. Na wszystko posiadam wpis w książce serwisowej w zakładzie jakim robiłem remont oraz dokumentację zdjęciową. Łańcuch pozostał ten sam ponieważ był wymieniany przez poprzedniego właściciela na co otrzymałem fakturę z ASO.  Silnik zalany bardzo dobrym olejem Valvoline SynPower 5w30. Silnik po remoncie ma max 15 tys.  przejechane.

W kwietniu 2013 r. wymienione 4 amortyzatory KYB  osłony odboje poduszki amortyzatorów oraz 4 sprężyny Eibach -30. (Wszystko nowe faktura). Auto dzięki temu wygląda dużo lepiej i oczywiście zyskało na prowadzeniu ale nie straciło na komforcie)

W grudniu 2013 wymian tarcz oraz kloców tył na BREMBO, regeneracja zacisków. Ich stan BDB.

W kwietniu 2014 wymiana tarcz z przodu na BREMBO, klocki FERODO, płyn hamulcowy ATE SL6 oraz oryginalny płyn w skrzyni biegów GM 75w85.

W czerwcu 2014 wymian świec NGK.

W lipcu 2014 wymiana łączników stabilizatorów TRW oraz pełna obsługa układu klimatyzacji.

W aucie jest jeszcze wiele rzeczy zrobionych np.:

Łożysko przód SKF ,

Spryskiwacze mgłowe od Insygni,

Schowek na okulary zamiast rączki kierowcy org GM,

Nowa lampka tablicy rejestracyjnej GM,

Wycieraczki bezprzegubowe Valeo,

Linka hamulca ręcznego,

Dołożony wyłącznik TC,

Dolot zimnego powietrza z Vectra C 2.2 DTI,

Filtr stożkowy Pipecross dedykowany do tego silnika,

Wymieniony kolektor wydechowy,

Akumulator JENOX GOLD zakupiony 23.08.2013 z dwuletnią gwarancją,

Na wiosnę wymienione filtry paliwa i kabinowy, 

Konsola środkowa pomalowana w czarny połysk,

Przyciemnione kierunkowskazy,

oraz wiele innych.

Lakier pielęgnowany tylko dobrymi środkami Meguiars, Poorboys, Shiny Garage. Lakier przed sezonem został oczywiście odpowiednio odświeżony i zabezpieczony. Stan lakieru oceniam bdb jak na wiek auta.  Posiada oczywiście kilka rys oraz odprysków, proszę pamiętać że nie jest to nowe auto. Blacharka w bdb stanie zero oznak korozji. 

Wnętrze czyste bez rys i większych zarysowań, skóra w aucie utrzymana w bdb stanie jedynie boczki foteli delikatnie poobcierane, co jest nieuniknione przy kubełkowych fotelach.  Konsola środkowa pomalowana w czarny połysk od góry aż do hamulca ręcznego.

Felgi na aucie to kultowe gwiazdy RONAL OPC 18 cali 7,5 szerokie wyprodukowane w PL. Felgi przed sezonem wyprostowane, wypiaskowane oraz pomalowane proszkowe na srebro z palety opla z dodatkiem brokatu. Dwie felgi lekko obtarte - urok prowadzenia auta przez kobietę:P Opony na nich to Zeetex HP 102+ 215/35/18 dot to koniec 2013 roku. Stan bieżnika bdb. Nie mam miernika ale na dołączonych zdjęciach widać ich stan, wyglądają jak nowe.

Posiadam także zimówki na stalowych felgach rozmiar 195/65/15 dwa razy Continental T830 

i dwa razy Sava Eskimo  wszystkie z 2011 roku stan bdb. Dużo bieżnika. Dla chętnych dopłata 500 zł.

Trochę się rozpisałem ale chciałem pokazać ile czasu i pieniędzy zostało zainwestowane w auto. Każdy kto dotrwał do końca wie co i jak. Starłem się wymienić większość rzeczy jakie zostały zrobione w aucie choć pewnie i tak o czymś zapomniałem.  Na większość części posiadam faktury oraz wpisy w książce serwisowej. Astra miała pozostać w moim władaniu o wiele dłużej ale niestety powiększająca się rodzina zmusza mnie do sprzedaży. Auto naprawdę godne uwagi.  Chętnym  udostępnię  numer vin. Zapraszam na oględziny i jazdę próbną.

Pozdrawiam Patryk

Tel : 602[zasłonięte]295

Od 8 do 16 pracuję mogę nie odbierać. Na pewno oddzwonię.

PS.

Za telefony typu:  Czy oddam za 15 tys.  Dziękuję bardzo. Szanujcie swój i mój czas. Proszę mi uwierzyć wiele egzemplarzy oglądałem tzw. Igieł na 10 tyś. 

Galeria zdjęć auta oraz dokumentacja rzeczy robionych przy aucie poniżej na dysku Google. 

https://drive.google.com/folderview?id=0B_-OOGGfvZmSRWV3WmNnQ2Jna3c&usp=sharing