Autko jest w moim posiadaniu od 8 LAT !!
Jestem jego pierwszym właścicielem w Polsce.
Mojego Opelka kupiłem w roku 2006 z przebiegiem 106 tyś km, i praktycznie bezawaryjnie przejechałem nim ponad 120 tyś . Zakupu dokonywałem przy udziale rzeczoznawcy PZ MOTu więc nie było to kupno "kota w worku".
Mój samochód, jak 90% aut w naszym kraju, miał przygodę zanim przyjechał do polski. Był poobijany (nie rozbity!), malowany i z pełną świadomością takie auto kupiłem. Rzeczoznawca określił auto jako dobrze zrobione i warte swojej ceny.
Przez cały okres użytkowania nie zawiódł mnie, a koszta eksploatacji nigdy nie były poza moim zasięgiem dlatego też nie zdecydowałem się na założenie instalacji LPG. Poza tym przebiegi jakie robię w ciągu roku kształtują się w przedziale 12-15 tyś km więc zakładanie instalacji mijało się z celem.
Wyposażenie pojazdu:
- wszystkie dokumenty jakie dostałem z autem przy zakupie w 2006 roku (w tym ks. serwisowa) oraz moja własna, którą prowadziłem sam od czasu zakupu. - silnik 1.8 o mocy 115KM - przegląd techniczny ważny do 08.2015 - Aktualne OC ważne do 08.2015 (Allianz) - Przebieg na dzień dzisiejszy 234 tyś km - kompletny rozrząd wymieniony przy 214 tyś km. Nie ma konieczności wymiany przez następne 30 tyś km !! - Tapicerka materiałowa - Klimatyzacja manualna w pełni sprawna - w 2012 roku wymienione obie chłodnice (wody i klimatyzacji). - Elektryczne szyby (bez ramek) - Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka - Halogeny przeciwmgłowe - Komputer pokładowy - można zregenerować ekran - koszt w warszawie około 130zł z demontażem. Nie robiłem tego gdyż przez lata nauczyłem się czytać informację nawet mimo braku kilku pikseli :) - ABS + Kontrola poślizgu kół przy ruszaniu - Radio CD oryginalne OPEL + 6 głośników - nic nie charczy, nic nie trzeszczy. - Sterowanie radia z kierownicy - Jeden kluczyk z pilotem - drugi niestety od 2008 roku spoczywa na dnie jednego z mazurskich jezior :( - Oryginalne aluminiowe felgi 16' wraz ze świetnymi oponami GOODYEAR OPTI GRIP 205x50x16 w bardzo dobrym stanie co widać na zdjęciach. DOBRE OPONY TO BEZPIECZEŃSTWO ! - Dodatkowy komplet KÓŁ na zimę (felgi stalowe 15') z oponami BF Goodrich 195x65x15 - koło zapasowe pełnowymiarowe oryginalne DUNLOP - użyte raz przez 8 lat kiedy złapałem "gumę" w 2011 roku. - 4 poduszki powietrzne
Ponadto w przeciągu ostatniego roku.... - zregenerowana została elektryczna pompa wspomagania kierownicy - znawcy marki wiedzą, ze jest to częsta przypadłość tego modelu - wymienione amortyzatory - tył, oraz drążki stabilizatorów. - wymieniona uszczelka górnej pokrywy zaworów - mój mechanik powiedział, że w aucie wciąż była oryginalna fabryczna. - naprawiony układ wydechowy - w aucie jest wciąż oryginalny fabryczny wydech w całkiem dobrym stanie. - założona dodatkowa masa przepływomierza powietrza - jego dwukrotna wymiana nie przynosiła rezultatu - również częsta przypadłość tego modelu. - wymienione filtry, kabinowy, oleju, powietrza oraz paliwa.
Samochód nie był "picowany" ani celowo polerowany na sprzedaż - jest w ciągłym użytkowaniu.
Został tylko umyty i wysprzątany dla nowego Właściciela. Posiada normalne ślady miejskiego użytkowania.
Autko sprzedaję tylko dlatego, że zakupiłem przed chwilą inny pojazd i na nowo się zakochałem tak samo jak w tym 8 lat temu.... :)
Z rzeczy, które można zrobić:
Jeśli komuś bardzo zależy to można wymienić drzwi kierowcy (małe ognisko korozji w dolnej przedniej części widoczne na zdjęciu). Całe drzwi można dostać w tym samym kolorze (Nocturno Blau) na allegro za około 200 zł. Pozostaje tylko przełożenie elementu. Osobiście przymierzałem się żeby to zrobić ale nie miałem po prostu czasu...
Zapraszam do oględzin w Warszawie (Wilanów i okolice) lub w godzinach roboczych w Jankach (obok IKEA) koło Warszawy.
Kontakt:
506 [zasłonięte] 186
|