Zapraszam do osobistych oględzin. Nie sprzedam tego auta za bezcen. Uwzględniające to, ze samochód nie miał "modyfikowanego" przebiegu, nie ma wypadkowej przeszłości i jest w bardzo dobrej kondycji musi jednak trochę kosztować. Jest to oferta prywatna - nie jestem handlarzem.
Informacje pod numerem 787 [zasłonięte] 709
Zakupiony w zeszłym roku od dealera Krotoski - Cichy jako pojazd używany.
Cały czas jeździ od tego czasu na paliwie premium - z BP, Shell lub Orlen
VIN: W0L0AHL359[zasłonięte] 3259
Co auto posiada:
ABS
Tempomat
Elektryczne szyby przednie
Cztery poduszki powietrzne
(nie posiada DPF - fabrycznie)
Łańcuch rozrządu
Elektryczne lusterka
Co zrobiłem:
Miesiąc temu wymiana oleju i filtrów, tarcz przednich i klocków (do następnej wymiany oleju 12000 km)
Pomalowane z uwagi na to iż nie chciałem czekać na rdzę -błotniki tylne:
(prawy - parkingowe uszkodzenie okolicy rantu - naprawione polakierowane)
(lewy - niewielkie uszkodzenie również okolicy rantu - wgniot parkingowy - wyprostowane polakierowane)
(pod lusterkami przednie - wada fabryczna - pojawiła się rdza i purchle - wyczyszczone, polakierowane)
tylna klapa, był odprysk - pod listwą pojawiła się rdza wyczyszczone polakierowane
Wymieniłem kierownicę na wersję skórzaną ze sterowaniem Radio mp3 na cdmp30 Wyświetlacz BID na GID
Dodane oryginalne wyjście aux w tunelu
W tylnej części tunelu dodane dwa dodatkowe gniazda do ładowania
Zaraz po zakupie w ASO, wymieniono akumulator na nowy..
Ecotuning - w firmie Maptek w Baranowie (dzięki temu auto zyskało na dynamice) - bez problemu można jednak wrócić do pierwotnej mapy - bez dodatkowych opłat. Tuning miał na celu zwiększenie momentu obrotowego i likwidację turbo-dziury - którą te silniki mają na 1- biegu. Tuning przeprowadzony w zakresie bezpiecznym dla silnika - nie jest to "chip tuning za 300 zł", który katuje silnik i w szybkim tempie doprowadza do jego destrukcji.
Samochód ma dwa komplety kół - letnie oryginale struktury z kołpakami Opel plus roczne opony Continental, zimowe felgi stalowe opel z oponami plus oryginalne kołpaki(ze spokojem na dwa sezony)
Czego nie zrobiłem :
Zderzaki nie wyglądają olśniewająco
Dwa wgnioty na masce.
Turbina moim zdaniem nieco zbyt mocno gwiżdże - mechanik sprawdzał i powiedział, ze na razie nie ma sensu wymieniać - nie ma luzów, działa jak należy. Mogłem o tym nie pisać - bo w zasadzie polubiłem to gwizdanie - a tak połowa z Państwa myśli - turbina do wymiany - co niestety nie jest prawdą.
Przy następnym dużym przeglądzie (za około 26000 km) dobrze byłoby wymienić tylne tarcze i klocki.
Zgadzam się na sprawdzenie w ASO, Stacji Kontroli Pojazdów itp. na koszt kupującego
Zapraszam z miernikami grubości lakieru, rzeczoznawcami
Auto obecnie posiada ważne ubezpieczenie AC i OC, oraz przegląd do 05.2016
Auto nie posiada wad prawnych
Nie jest idealne - ma ślady używania jak każdy samochód, który jeździ po polskich drogach, parkuje na parkingach przed supermarketami. Nie jest natomiast doraźnie odpicowane aby tylko go opchnąć - nie ma błyszczącego od kosmetyków kokpitu, pachnącej tapicerki i wypolerowanego lakieru;)
Turbina zawsze ma u mnie czas się "wyciszyć" - krew mnie zalewa jak widzę kogoś kto diesla, traktuje jak benzynę.
Średnie spalanie z 3500 km - 35% autostrada, 30% miasto. 35% poza miastem = 5,3 litra/100 km
Udało mi się jadąc na morze 80-100 km/h zejść do 4,1 ale wymagało to dużego samozaparcia.
Jest oryginalna książka serwisowa, certyfikat od dealera, faktura zakupu, ubezpieczenie karta pojazdu, dwa kluczyki itp...
Przed opcją kup teraz zalecam zapoznanie się osobiście ze stanem pojazdu w innym wypadku akceptujecie Państwo bez zastrzeżeń opisany przeze mnie stan pojazdu. Lokalizacja - Luboń koło Poznania.
płatność przelewem na kont bankowe,
pytania pod telefonem:
tel. 787 [zasłonięte] 709 - najlepiej po 18