Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ASTERISK - Programowa Centrala Telefoniczna

22-11-2014, 14:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 25 zł     
Użytkownik vmaxx
numer aukcji: 4792659862
Miejscowość Katowice
Licytowało: 1    Wyświetleń: 27   
Koniec: 22-11-2014 13:00:06
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem oferty jest:

Wdrożenie programowej centrali telefonicznej w oparciu o system Asterisk
Sam system jest udostępniany na zasadach licencji Open Source.

Nasz zespół, jako firma zajmująca się profesjonalnie Outsourcing'iem - oferuje jego instalację i konfigurację.

Prace które oferujemy polegają na:

przedstawieniu i wdrożeniu rozwiązania pod konkretne potrzeby użytkownika, w tym:

- instalacja programowej centrali Asterisk na wskazanym systemie, serwerze, również zdalnie
- przygotowanie wymaganego Dial Planu dla połączeń
- wskazanie lub sprzedaż akcesoriów sprzętowych, jeśli takie byłyby wymagane
- konfiguracja i uruchomienie centrali w trybie testowym
- wykonanie niezbędnych modernizacji ustawień na podstawie zgłoszonych ew. usterek
- końcowe uruchomienie centrali do użytku

przed wykonaniem usługi podpisujemy dwustronną umowę
po wykonaniu usługi oferujemy dalsze wsparcie techniczne dla wdrożonego systemu
do wykonanej usługi wystawiana jest, zgodnie z wcześniej zawartą umową, faktura VAT lub Paragon

Kwota Aukcji jest kosztem brutto uwzględniającym przygotowanie i przedstawienie oferty cenowej
zgodnej z przedstawionymi wymaganiami zamawiającego


Zapraszamy do kontaktu: 32 [zasłonięte]6066

 

*************** Prosimy przeczytać *****************

   Wielu właścicieli, szefów czy też menadżerów firm nie posiada wystarczających informacji na temat możliwości zastępowania typowych i popularnych central telefonicznych - nowszymi technologicznie rozwiązaniami, zapewniającymi większą elastyczność oraz gwarantującymi łatwą rozbudowę. Takim rozwiązaniem jest dedykowany prosty serwer lub nawet odpowiednio przygotowany komputer PC z zainstalowanym i skonfigurowanym systemem Programowej Centrali Telefonicznej na bazie projektu Asterisk.

   Kiedy już zastanawiamy się nad możliwościami takiego systemu, bierzemy często pod uwagę subiektywne - większe zaufanie do starych sprawdzonych urządzeń. Niestety stare dobre centrale PBX nie oferują nam już usług, które są wymagane obecnie w kontaktach biznesowych, a jeżeli nawet dowiadujemy się u dystrybutora o możliwości rozszerzenia funkcjonalności typowej centrali, to koszt takiego wdrożenia przekracza niejednokrotnie nie tylko nasze oczekiwania, ale i nasze możliwości.

   Nazwa "Programowa Centrala Telefoniczna" nie oddaje w pełni możliwości wdrażanego przez nas systemu, który zapewnia nam pełną skalowalność i elastyczność w zarządzaniu oraz możliwość obniżenia kosztów połączeń telefonicznych przy jednoczesnym wykorzystaniu (opcjonalnie) technologii VoIP.

Ciekawsze cechy oferowanej Programowej Centrali Telefonicznej (Asterisk):

- Elastyczne zarządzanie połączeniami przychodzącymi
- Zestawianie połączeń konferencyjnych
- Definiowanie niemal dowolnego dialplanu
- Web Panel przez www do zarządzania/podglądu aktywności połączeń
- Nagrywanie rozmów na życzenie np. przez użytkownika
- Kolejkowanie połączeń przychodzących
- Realizowanie wideo-rozmów (opcja)
- Włączanie się do swojej (lokalnej) strefy telefonicznej będąc nawet za granicą
- Podłączanie dodatkowych aparatów telefonicznych korzystając tylko ze struktury sieci LAN w firmie
- Możliwość komunikowania się bez użycia aparatu telefonicznego, tj. z wykorzystaniem komputera lub laptopa z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem
- Wykorzystanie wybranych telefonów GSM do pracy w sieci telefonicznej firmy jako numeru stacjonarny w obrębie zasięgu firmowej sieci WiFi

System który wdrażamy zbudowany jest, jak większość naszych wdrożeń, na bazie oprogramowania Open Source - dzięki czemu po wdrożeniu, nie zostawiamy klienta narażonego na ponoszenie kolejnych kosztów związanych z zakupem nowych aktualizacji, opłat licencyjnych, opłat związanych z pomocą techniczną producenta...