Przedmiotem oferty jest:
Wdrożenie programowej centrali telefonicznej w oparciu o system AsteriskSam system jest udostępniany na zasadach licencji Open Source.
Nasz zespół, jako firma zajmująca się profesjonalnie Outsourcing'iem - oferuje jego instalację i konfigurację.Prace które oferujemy polegają na:
przedstawieniu i wdrożeniu rozwiązania pod konkretne potrzeby użytkownika, w tym:- instalacja programowej centrali Asterisk na wskazanym systemie, serwerze, również zdalnie- przygotowanie wymaganego Dial Planu dla połączeń- wskazanie lub sprzedaż akcesoriów sprzętowych, jeśli takie byłyby wymagane- konfiguracja i uruchomienie centrali w trybie testowym- wykonanie niezbędnych modernizacji ustawień na podstawie zgłoszonych ew. usterek- końcowe uruchomienie centrali do użytkuprzed wykonaniem usługi podpisujemy dwustronną umowępo wykonaniu usługi oferujemy dalsze wsparcie techniczne dla wdrożonego systemudo wykonanej usługi wystawiana jest, zgodnie z wcześniej zawartą umową, faktura VAT lub ParagonKwota Aukcji jest kosztem brutto uwzględniającym przygotowanie i przedstawienie oferty cenowej zgodnej z przedstawionymi wymaganiami zamawiającego
Zapraszamy do kontaktu: 32 [zasłonięte]6066
*************** Prosimy przeczytać ***************** Wielu właścicieli, szefów czy też menadżerów firm nie posiada wystarczających informacji na temat możliwości zastępowania typowych i popularnych central telefonicznych - nowszymi technologicznie rozwiązaniami, zapewniającymi większą elastyczność oraz gwarantującymi łatwą rozbudowę. Takim rozwiązaniem jest dedykowany prosty serwer lub nawet odpowiednio przygotowany komputer PC z zainstalowanym i skonfigurowanym systemem Programowej Centrali Telefonicznej na bazie projektu Asterisk. Kiedy już zastanawiamy się nad możliwościami takiego systemu, bierzemy często pod uwagę subiektywne - większe zaufanie do starych sprawdzonych urządzeń. Niestety stare dobre centrale PBX nie oferują nam już usług, które są wymagane obecnie w kontaktach biznesowych, a jeżeli nawet dowiadujemy się u dystrybutora o możliwości rozszerzenia funkcjonalności typowej centrali, to koszt takiego wdrożenia przekracza niejednokrotnie nie tylko nasze oczekiwania, ale i nasze możliwości. Nazwa "Programowa Centrala Telefoniczna" nie oddaje w pełni możliwości wdrażanego przez nas systemu, który zapewnia nam pełną skalowalność i elastyczność w zarządzaniu oraz możliwość obniżenia kosztów połączeń telefonicznych przy jednoczesnym wykorzystaniu (opcjonalnie) technologii VoIP.Ciekawsze cechy oferowanej Programowej Centrali Telefonicznej (Asterisk):- Elastyczne zarządzanie połączeniami przychodzącymi- Zestawianie połączeń konferencyjnych- Definiowanie niemal dowolnego dialplanu- Web Panel przez www do zarządzania/podglądu aktywności połączeń- Nagrywanie rozmów na życzenie np. przez użytkownika- Kolejkowanie połączeń przychodzących- Realizowanie wideo-rozmów (opcja)- Włączanie się do swojej (lokalnej) strefy telefonicznej będąc nawet za granicą- Podłączanie dodatkowych aparatów telefonicznych korzystając tylko ze struktury sieci LAN w firmie- Możliwość komunikowania się bez użycia aparatu telefonicznego, tj. z wykorzystaniem komputera lub laptopa z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem- Wykorzystanie wybranych telefonów GSM do pracy w sieci telefonicznej firmy jako numeru stacjonarny w obrębie zasięgu firmowej sieci WiFiSystem który wdrażamy zbudowany jest, jak większość naszych wdrożeń, na bazie oprogramowania Open Source - dzięki czemu po wdrożeniu, nie zostawiamy klienta narażonego na ponoszenie kolejnych kosztów związanych z zakupem nowych aktualizacji, opłat licencyjnych, opłat związanych z pomocą techniczną producenta...