Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ASSESSING CHILDREN'S MATHEMATICAL KNOWLEDGE Cooper

23-06-2014, 8:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 213.15 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4270384673
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-06-2014 07:56:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48940, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97328, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42705, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52031, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51952, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48940, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97328, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42705, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52031, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51952

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Assessing Children's Mathematical Knowledge: Social Class, Sex and Problem-solving

ASSESSING CHILDREN'S MATHEMATICAL KNOWLEDGE Cooper

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Barry Cooper, Mairead Dunne
Language: English
Publisher: Open University Press
Publication Date: 1 Dec 1999
Dimensions: 1.3 x 22.6 x 15 cm
Format: Paperback
Pages: 234
Condition: NEW
Product_ID: ACC5BAC167

 

 

'this work is highly relevant to the proliferation of accountability measures worldwide'
James Scheurich and Douglas Foley
In many countries, the lives of teachers and children are increasingly dominated by programmes of national testing of mathematics and other subjects. In England, the majority of the items in such tests have set mathematical tasks in every day situations such as 'shopping'. This requires children to make decisions about whether to use or not their own every day knowledge and experience in their problem-solving. Some children are likely to have a better 'feel for this game' than others. Assessing Children's Mathematical Knowledge draws on the analysis of national curriculum test data from more than 600 children of 10-11 and 13-14 years of age, as well as in-depth interviews with 250 of these as they attempt to solve test problems, in order to explore the nature of the difficulties children experience with 'realistic' items. The book shows, by comparing test and interview data, that many children, as a consequence of their confusion over the requirements of 'realistic' test items, fail in tests to demonstrate mathematical knowledge and understanding that they actually possess. The book also explores whether this problem of invalid measurement is equally spread across children from different social backgrounds, and across the sexes.
The book will be of interest to academics and teachers studying for advanced degrees in mathematics education, sociology of education and educational assessment.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 RESEARCH METHODS IN EDUCATION Cohen, Manion

 EDUCATION POLICY Mark Olssen, John Codd

 SEMIOTICS AND THE PHILOSOPHY OF LANGUAGE U ECO

 THE ELEPHANT IN THE CLASSROOM Jo Boaler