Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ASSECO WA-PRO WF-FAKTURKA START FAKTUROWANIE 24H

22-02-2015, 15:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 129 zł     
Użytkownik amigopc_pl
numer aukcji: 5022300260
Miejscowość WARSZAWA WYSYŁKA CAŁA POLSKA
Wyświetleń: 12   
Koniec: 22-02-2015 15:43:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 
 
OPROGRAMOWANIE ASSECO WF-FAKTURKA
---
Program WF-Fakturka został zaprojektowany dla małych firm wystawiających maksymalnie kilkaset faktur (paragonów) miesięcznie. Nie zarządza on stanem magazynu, dlatego przeznaczony jest dla firm, które nie prowadzą gospodarki magazynowej, ewentualnie do obsługi punktów sprzedaży, w których stan magazynu nie odgrywa istotnego znaczenia. Bardzo przydatny będzie zarówno w sklepach, zakładach usługowych, jak i w jednoosobowych firmach wystawiających po kilka faktur miesięcznie. Program umożliwia obsługę jednego podmiotu na jednym stanowisku.

Ilość funkcji programu ograniczona została świadomie do niezbędnego minimum, tak aby program był maksymalnie prosty w obsłudze i przejrzysty, a przyswojenie jego funkcji przez użytkownika szybkie i naturalne. Instalacja programu odbywa się automatycznie po włożeniu płyty instalacyjnej DVD-ROM i nie zajmuje więcej niż kilkanaście sekund. Te cechy sprawiają, że program nie powinien sprawić kłopotu nawet użytkownikom nie mającym wcześniej do czynienia z komputerem a w szczególności zagadnieniami fakturowania komputerowego. Opanowanie jego funkcji nastąpi w sposób szybki i przyjemny.

Możliwość instalacji i uruchamianie programu WF-Fakturka z nośników pamięci flash (pamięci USB, kart SD itp) ułatwia przenoszenie danych i umożliwia wykorzystywanie aplikacji na wielu komputerach, we wszystkich miejscach świadczenia usług.
 
 
 
 
 


 
 
Urządzenia współpracujące z programem
 
 

-ELEMIS GIGA
-ELZAB FP600 (5 oraz 7 stawek VAT)
-ELZAB OMEGA (pierwszej oraz drugiej generacji)
-ELZAB MERA
-ELZAB MERA E
-ELZAB MERA EFV
-EMAR Duo
-EMAR Duo Pro
-EMAR PRINTO 57T
-FASY SHAMAL
-INNOVA PROFIT
-INNOVA Market
-INNOVA DF1 FV
-INNOVA PROFIT EJ
-NOVITUS DELIO
-NOVITUS DELIO PRIME
-NOVITUS QUARTO
-NOVITUS VENTO
-NOVITUS VENTO LED
-NOVITUS VEGA MOBIL
-NOVITUS VIVO
-OPTIMUS-iC Wiking
-OPTIMUS-iC Wiking Termik
-OPTIMUS-iC SPARK 482G
-OPTIMUS-iC Vivo (drugiej generacji)
-POSNET DF-300
-POSNET DF-301
-POSNET DF-302
-POSNET DF-3001 (do wersji 39.2)
-POSNET DF-3001 (od wersji 39.3)
-POSNET THERMAL (do wersji 39.0)
-POSNET THERMAL (od wersji 39.1)
-POSNET THERMAL (drugiej generacji od wersji 1.02)
-POSNET THERMAL 5V
-POSNET TEMO
-POSNET COMBO DF
-POSNET THERMAL HS
-POSNET THERMAL HS EJ
-POSNET THERMAL FV LED
-POSNET THERMAL FV LCD
-POSNET THERMAL FV VFD
-POSNET THERMAL FV EJ LED
-POSNET THERMAL FV EJ LCD
-POSNET THERMAL HD
-POSNET THERMAL XL
-TORELL Duo Plus
-TORELL Duo Pro
-TORELL ANDROS
-TORELL EPSON TM-T801FV 01.00.PL
-UPOS FP-T2001FV
-UPOS FP-T260FVA
-CompArt TP-LINE
-CompArt TP-MINI
 


 
 
 
 

Wybrane cechy produktu:

 
  • Wystawianie faktur VAT
  • Wystawianie faktur VAT Marża
  • Wystawianie faktur VAT krajowych w walucie
  • Wystawianie faktur ProForma
  • Wystawianie rachunków
  • Wystawianie paragonów
  • Wystawianie korekt
  • Przelewy bankowe
  • Konfiguracja numeracji dokumentów
  • Kartoteka kontrahentów
  • Zestawienie kontrahentów
  • Kontrola zobowiązań i uproszczone mechanizmy rozliczeń z klientami
  • Definiowanie kategorii towarowych
  • Sprzedaż towaru bez dodawania go do kartoteki
  • Wbudowane zestawienia
  • Eksport wydruków do PDF
  • Zaawansowana konfiguracja wydruków
  • Drukowanie nagłówka graficznego
  • Drukarki systemowe
  • Drukarki fiskalne
  • Współpraca z programem WF-KaPeR
  • Konwerter do programu WF-Mag dla Windows
  • Definiowanie kolorystki tabeli
  • Wyszukiwanie intuicyjne

Pomoc w uzyskaniu 90% zwrotu z US
Nasi sprzedawcy pomogą Państwu wypełnić odpowiednie zgłoszenia, aby sumaryczny koszt urządzenia fiskalnego był dla Państwa jak najmniejszy.
Fiskalizacja
Fiskalizacja to proces, w którym wprowadzamy numer NIP Państwa działalności do pamięci fiskalnej kasy. Dzięki temu mogą Państwo ewidencjonować sprzedaż na nabytym urządzeniu.
Programowanie urządzenia
Konfiguracja urządzenia tak, aby było ono w pełni gotowe do pracy w Państwa działalności. Ustawienia nagłówka, stawek VAT oraz zaprogramowania bazy towarowej według Państwa potrzeb.
Szkolenie z obsługi urządzenia
W pełni tłumaczymy jak obsługiwać urządzenie. Przeszkolimy jak dokonywać sprzedaży, jak wykonywać konieczne raporty oraz wytłumaczymy podstawy programowania kasy.
Pomoc serwisowa
Jeżeli macie Państwo jakikolwiek problem z urządzeniem fiskalnym nasi serwisanci pomogą rozwiać wszystkie niejasności oraz usunąć ewentualne awarie.
Dowóz do klienta i instalacja
Na Państwa zamówienie dowozimy urządzenia na terenie Warszawy i okolic. Podłączamy i konfigurujemy tak, aby mogli Państwo od razu z niego korzystać.
Dokumentacja do Urzędu Skarbowego
Każde zakupione urządzenie fiskalne musi zostać zgłoszone w odpowiednim Urzędzie Skarbowym. My wypełnimy wszelkie niezbędne dokumentacje, które są w nim wymagane.
Satysfakcja udanego zakupu
Połączenie wszystkich naszych usług sprawia że pomimo skomplikowanych przepisów i obsługi nasi klienci otrzymują gotowy do pracy produkt wraz z potrzebą wiedzą i wsparciem. Wspieramy przedsiębiorczych!
 
FirmaBiuroAmigo

Wszystkie produkty zakupione na aukcjach AmigoPC wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej „Siódemka” lub do paczkomatów InPost. Dzięki temu przesyłki zawsze są ubezpieczone, oraz docierają pod adres najczęściej na następny dzień roboczy.

Paczkomaty wysyłane są codziennie.

Wysyłamy paczki również kurierem Pocztex48, możliwy jest też odbiór w punkcie e-przesyłka.

Nie zarabiamy na przesyłkach – ceny przesyłek odzwierciedlają realne ceny usług firm przewozowych, a wszystkie zakupy zrobione u nas danego dnia, wysyłane są jedną paczką.

W celu jak najszybszego zrealizowania zamówienia prosimy o precyzyjną informację dotyczącą odbioru/wysyłki w formularzu opcji dostawy Allegro.

Odbiór osobisty możliwy jest w naszym salonie w Warszawie i jest zawsze bezpłatny. Po dokonaniu zakupu nasz handlowiec kontaktuje się z Klientem w celu wybrania salonu AmigoPC , do którego dostarczymy zakupiony produkt. O dostępności produktu w wybranym salonie Klient jest informowany przez lokalny Dział Handlowy.

 
Centrum wysyłkowe
ul. Chłodna 35/37
00-867 Warszawa
31[zasłonięte]531 883-[zasłonięte]-264
Oferty i wyceny
482[zasłonięte]620 883-[zasłonięte]-191
Zamówienia hurtowe
Współpraca handlowa
ul. Chłodna 35/37
00-867 Warszawa
Serwis
ul. Chłodna 35/37
00-867 Warszawa
883-[zasłonięte]-287
 
Salon Warszawa
Ul. Chłodna 35/37
00-867 Warszawa
Pon-pt 10-18
883-[zasłonięte]-274 31[zasłonięte]633
 
Nasza firma działa w branży komputerowej od 1999 roku. Przez ten czas zdobyliśmy zaufanie wielu klientów, duże doświadczenie, oraz stabilną pozycję na rynku. Nieustannie podnosimy jakość naszych usług, oraz kwalifikacje, abyśmy w jak największym stopniu mogli sprostać wymaganiom Klientów.

Produkty które oferujemy, realnie posiadamy w magazynie, dlatego w większości przypadków wysyłka możliwa jest już w dniu zamówienia. Zaopatrujemy się tylko i wyłącznie u oficjalnych dystrybutorów, oraz u producentów sprzętu, co oznacza, że produkty zawsze są nowe, kompletne, a po zakupie objęte są właściwą dla danego produktu gwarancją. Staramy się jak najdokładniej opisywać aukcje, dlatego produkt, który dostaniesz będzie zawsze w 100% zgodny z opisem.
Za produkty zakupione na naszych aukcjach, można zapłacić w systemie ratalnym Santander. Umożliwiamy pełną obsługę kredytu ratalnego bez wychodzenia z domu.

Cała procedura związane z przyznaniem kredytu ratalnego odbywa się przez internet.
Koszt zakupów można rozłożyć od na 6 do 36 rat.
Aby zapłacić w systemie ratalnym, należy w formularzu opcji dostawy allegro wybrać płatność „Raty AmigoPC”

Następnie skontaktujemy się aby rozpocząć procedurę udzielenia kredytu.
 
Na każdy produkt kupiony na naszych aukcjach udzielamy gwarancji ważnej od 12 do 36 miesięcy. Warunkiem realizacji gwarancji jest posiadanie paragonu, lub faktury VAT, które zawsze otrzymujesz od nas przy zakupie.
 
Jeśli masz jakieś wątpliwości, chciałbyś uzyskać poradę, lub dokładniejsze informacje o produkcie, śmiało pisz do nas na adres [zasłonięte]@amigopc.pl lub dzwoń pod 883-[zasłonięte]-274.
Dane firmy
Evotrade Sp. z o.o.
ul. Ogrodowa 31/35
00-893 Warszawa
Nr konta bankowego:
BNP Paribas Bank
67 1600 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4624888 [zasłonięte] 700001