Kurier DPD (przelew): 11,90 zł
Kurier DPD (pobranie): 14,90 zł
Odbiór osobisty*: 0,00 zł
* |
ODBIÓR OSOBISTY TYLKO I WYŁĄCZNIE po otrzymaniu e-maila od sprzedawcy, ze produkt jest już gotowy do odbioru. |
Numer konta do płatności *:
24 1240 [zasłonięte] 1 [zasłonięte]0371110 [zasłonięte] 267549
* |
w tytule przelewu prosimy podać nazwę użytkownika Allegro. Na wpłatę czekamy do 7 dni. |
ULTiMA
ul. Chłodna 35/37 pawilon 7
00-867 Warszawa
Sklep czynny:
pn.-pt. 10.00 - 19.00 sob. 10.00 - 15.00
E-mail: [zasłonięte]@ultima.pl
|
Assassins Creed Heritage Collection
Xbox 360
|
Wydawca: | UbiSoft |
Klasyfikacja PEGI: |
|
|
Assassin's Creed
Assassin's Creed to gra akcji, kładąca silny nacisk na elementy,
związane ze skradaniem się. Fabuła przenosi nas w okres trzeciej
wyprawy krzyżowej, dowodzonej przez angielskiego króla
Ryszarda Lwie Serce. Wydarzenia dzieją się na Ziemi Świętej, między
innymi w Jerozolimie. Wcielamy się w postać Altaira – członka
tajemniczego klanu zabójców, zupełnie nie
przejmującego się problemami natury politycznej i teologicznej oraz nie
stojącemu po żadnej ze stron konfliktu.
Assassin’s
Creed II
Assassin’s Creed II to kontynuacja hitu, który
stał się najszybciej sprzedającym nowym IP w historii gier video. Tytuł
prezentuje nowego bohatera, Ezio Auditore da Firenze, młodego włoskiego
szlachcica oraz nowy okres - Renesans.
Assassin’s Creed II kontynuuje niezwykłe doświadczenia, jakie
można było przeżyć w pierwszej części dzieła i zaskakuje graczy
stawiając przed nimi wiele nowych wyzwań.
Assassin’s Creed II to epicka opowieść o rodzinie, zemście i
zdradzie osadzona w realiach włoskiego Renesansu –
dziewiczego ale niezwykle brutalnego. Ezio zaprzyjaźnia się z Leonardo
da Vincim, i podróżując przez kanały Wenecji staje się
niedoścignionym mistrzem w sztuce zabijania.
Assassin's Creed:
Brotherhood
Assassin's Creed: Brotherhood to trzecia pełnoprawna odsłona tej
popularnej serii zręcznościówek. Producentem oraz wydawcą
gry jest firma Ubisoft, która wydała również
bestsellerowe serie jak Splinter Cell oraz Prince of Persia. Gra
została stworzona z myślą o PC, PlayStation 3 oraz Xbox 360.
Wydarzenia przedstawione w grze stanowią bezpośrednią kontynuację
wątków znanych z Assassin's Creed II. Gracz ponownie wciela
się w postać Ezio Auditore de Firenze, który trudni się
rzemiosłem tytułowego Assassina. Tym razem cała intryga rozgrywa się w
murach wiecznego miasta, zaś koncentruje się na brutalnym konflikcie
pomiędzy tajemniczym zgromadzeniem zabójców a
zakonem Templariuszy.
Assassin's Creed: Brotherhood kontynuuje wszystko to, co widzieliśmy w
częściach poprzednich oraz dodaje od siebie garść świeżych
pomysłów. Sedno zabawy ponownie stanowi eksploracja miasta,
wykonywanie różnorakich zleceń oraz widowiskowe ucieczki. W
trakcie przygody Ezio spotka na swojej drodze kilka historycznych
postaci, m.in. Leonarda da Vinci oraz Niccolo Machiavelliego.
W stosunku do poprzednich odsłon cyklu Assassin's Creed, rozbudowuje
zestaw dostepnych narzędzi. Wśród nowych zabawek znajdziemy
chociażby wachlarz, strzykawkę z trucizną, a nawet prototypowy
spadochron. Co ciekawe, w sytuacjach podbramkowych będziemy mogli
skorzystać z pomocnej dłoni innych Assassinów,
którzy przebywają w mieście.
Zdecydowanie największą innowacją jaką wprowadza Assassin's Creed:
Brotherhood jest tryb rozgrywek sieciowych, który nie
pojawił się w żadnej wcześniejszej odsłonie serii.
Assassin's Creed: Revelations
Seria Assassin's Creed to bez wątpienia jedna z
najpopularniejszych marek w portfolio koncernu Ubisoft. Mając na uwadze
oczekiwania fanów, wydawca powierzył deweloping Assassin's
Creed: Revelations wewnętrznemu studiu w Montrealu, jednocześnie
zapewniając wsparcie ze strony zespołów Ubisoft Annecy,
Massive, Quebec, Singapore i Bucharest. Twórcy gry postawili
sobie za cel wzbogacić dotychczasowe znane miłośnikom cyklu elementy o
nowe funkcje i opcje rozgrywki, zachowując przy tym zgodność z
wykreowanym wcześniej uniwersum.
Akcja Assassin's Creed: Revelations rozgrywa się w XVI wieku, choć
miejscami fabuła przenosi się także o cztery stulecia wcześniej.
Główną postacią gry jest Ezio Auditore da Firenze, czyli
bohater Assassin's Creed II oraz Assassin's Creed: Brotherhood. Wyrusza
on w pełną niebezpieczeństw podróż śladami swego przodka i
jednocześnie mistrza – Altaira. Trop wiedzie go do
Konstantynopola, serca imperium Ottomańskiego, gdzie rosnąca armia
Templariuszy grozi destabilizacją regionu.
Fabuła Assassin's Creed: Revelations obfituje w retrospekcje oraz wątki
poboczne. Deweloperzy zadbali o niepowtarzalność każdorazowej
rozgrywki, implementując m.in. mechanizm misji będących wynikiem
przypadkowych zdarzeń lub zlecanych przez losowo napotkane postaci
niezależne.
Nowości w grze to m.in. specjalny hak, umożliwiający pokonywanie
odległości na zasadzie trawersu linowego (tzw. zjazd tyrolski).
Rozwiązanie to wyraźnie skraca czas potrzebny na przemieszczenie się do
wybranej lokacji, jednak obarczone jest pewnym ograniczeniami.
Tradycyjnie już wcielając się w asasynów gracze mają dostęp
do szeregu zabójczych broni. Ciekawostkę stanowi system
konstruowania bomb. Łącząc różnego rodzaju składniki
przygotować można 300 różnego rodzaju ładunków
przydanych w trakcie wykonywania zadań.
Twórcy gry zdecydowali się także rozbudować takie elementy
rozgrywki jak chociażby funkcja „eagle eye”,
którą przemianowano na „eagle sense”.
Pozwala ona głównemu bohaterowi przewidzieć kierunek, w
jakim porusza się wskazany przeciwnik lub postać niezależna. Zmianie
uległ również system poszerzania strefy wpływów w
mieście. Znane z poprzedniej części Wieże Borgiów zastąpione
zostały przez Kryjówki Templariuszy. Sposób ich
zdobywania wygląda niemal identycznie, lecz tym razem niezbędna jest
także obrona raz przejętych posiadłości. W celu odparcia ataku należy
zaliczyć rozbudowaną mini-grę, przypominającą pod względem mechaniki
tytuły z gatunku tower defense. Bezpieczeństwo tego rodzaju
kryjówek zależy jednak od rozgłosu, im baczniejszą uwagę
wzbudzają poczynania zabójców, tym większe
prawdopodobieństwo ataku Templariuszy.
W porównaniu do wcześniejszych odsłon serii, w Assassin's
Creed: Revelations większy nacisk położono na aspekty zabawy wymagające
umiejętności przewidywania i logicznego myślenia. Przykładem tego jest
chociażby tryb „Black Room”. Dzięki niemu
korzystający z Animusa, Desmond może uzyskać dostęp do wspomnień swoich
przodków. Te przedstawione są w formie łamigłówek
wymagających umiejętności manipulowania przestrzenią.
Gra korzysta ze sprawdzonego silnika graficznego Anvil. Został on
jednak wzbogacony o technologię animowania mimiki postaci
„Mocam”, łączącą tradycyjną animację z
motion-capture.
Poza możliwością zabawy solowej, twórcy Assassin's Creed:
Revelations zadbali o rozbudowany tryb multiplayer. Rozgrywka
wieloosobowa mocno związana jest z wątkami fabularnymi gry, a gracze
mają możliwość m.in. tworzenia własnych awatarów oraz
zakładania gildii.
Assassin's Creed III
Żegnamy się z panem Ezio, pora na nowego bohatera. W Assassin's Creed
III wcielimy się w pół-Indianina, który po ojcu
Angliku odziedziczy nazwisko Connor. Jego indiańskie imię brzmieć
będzie Ratohnhake'ton. Będziemy świadkami tragicznej sceny z
dzieciństwa bohatera, podczas której koloniści spalili
wioskę, w której zamieszkiwał.
Connor wstąpi w pewnym momencie do zakonu Asasynów (nie
wiadomo w jakich okolicznościach), ponieważ okaże się, że jego
członkowie mają podobne zamiary i cele do osiągnięcia, co nasz bohater.
Można domyślać się, że nie będzie działał dla dobra
wspólnoty, lecz przede wszystkim dążył będzie do realizacji
własnych planów.
W trakcie rozgrywki spotkamy oczywiście postacie historyczne. George
Washington ma być jedną z kluczowych postaci. W grze pojawi się też
Benjamin Franklin, choć nie będzie on (jak przewidywano) odpowiednikiem
Da Vinciego. Zobaczymy także generała Charlesa Lee, lecz jego rola
pozostaje tajemnicą. W grze weźmiemy też udział w różnych
historycznych bitwach i wydarzeniach.
Warto zaznaczyć, że podział na "tych dobrych" i "złych" zostanie nieco
zachwiany. Nikczemnicy znajdą się też wśród
kolonistów, a postacie pozytywne znajdziemy też
pośród Anglików. Oprócz nich w grze
pojawią się też - co jest oczywiste - Francuzi oraz rdzenni mieszkańcy
Ameryki Północnej.
Akcja gry osadzona zostanie w latach 1[zasłonięte]753-17. Udostępniony teren
obejmować będzie dwa miasta - Boston oraz Nowy Jork - i okolice tychże.
W AC III sporo czasu spędzimy poza miastami - łączna wielkość wszelkich
lokacji "leśnych" i ogólnie rzecz ujmując, pozamiejskich, ma
przewyższać cały obszar znany z Brotherhood.
W związku z dużą ilością biegania po płaskich terenach, Ubisoft
usprawnił mechanikę poruszania się postaci. Bohater w końcu nauczy się
bardziej realistycznie i praktycznie pokonywać niższe przeszkody (na
przykład płotki, powalone konary drzew). Znany i lubiany parkour
oczywiście nie zniknie - będziemy skakać zarówno po
drzewach, urwiskach skalnych, jak też po budynkach we wspomnianych
wcześniej miastach.
Protagonista jest w połowie Indianinem, nie zabraknie więc polowań.
Dziki, jelenie, niedźwiedzie, zające - za zdobywanie trofeów
i skór zwierząt otrzymywać będziemy różne nagrody
(co ciekawe - skóra z niedźwiedzia zabitego jednym dobrym
ciosem będzie warta więcej, niż zaszlachtowanego kilkunastoma
cięciami). Dostaniemy nawet możliwość wstąpienia do klubu myśliwskiego
- o ile poświęcimy temu hobby dużo czasu. Ogólnie - Connor
będzie czuł się w dziczy jak w domu. Dlatego właśnie wśród
drzew będzie mieć przewagę nad wrogiem. Przy okazji warto wspomnieć, że
w grze uświadczymy zmian pór roku i ich wpływu na otoczenie.
Bohater będzie miał ukryte ostrze - a jakże! Poza tym najczęściej
używanym orężem będzie tomahawk, sztylet oraz łuk. System walki ma być
bardziej dynamiczny, wymuszać nieustanne pozostawanie w ruchu. Istotną
zmianą jest zniesienie "lockowania" działań bohatera na jednym celu, co
bywało uciążliwe w poprzednich częściach. Wykonując cios trafimy po
prostu wroga (lub wrogów), który będzie
najbliżej.
W grze pojawi się oczywiście Desmond. Uświadczymy także Animusa w
wersji 3.0, który zaprojektował nasz znajomy Shaun. Będziemy
więc skazani na różne złośliwe komentarze dotyczące
amerykańskiej rewolucji z punktu widzenia brytyjczyka.
Assassin's Creed III powstaje przy użyciu ulepszonej wersji silnika
Anvil. Jak bardzo ulepszonej? Poprzednie były w stanie generować około
setki postaci w jednym momencie. W AC III mamy natomiast być świadkami
bitew, w których udział weźmie o wiele więcej jednostek, a
sam silnik jest w stanie renderować nawet tysiące postaci.
|