Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Assassins Creed Heritage Collection X360 ULTIMA.PL

17-02-2014, 15:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 179.90 zł     
Użytkownik ULTIMA_PL
numer aukcji: 3955745225
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 17-02-2014 15:44:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Dodatkowe informacje: Folia
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

O sklepie Komentarze Zapytaj Nasze aukcje
ULTiMA
Wysyłka
Kurier DPD (przelew): 11,90 zł
Kurier DPD (pobranie): 14,90 zł
Odbiór osobisty*: 0,00 zł
* ODBIÓR OSOBISTY TYLKO I WYŁĄCZNIE po otrzymaniu e-maila od sprzedawcy, ze produkt jest już gotowy do odbioru.
Wpłaty
Wpłaty

Numer konta do płatności*:
24 1240 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0371110 [zasłonięte] 267549
* w tytule przelewu prosimy podać nazwę użytkownika Allegro. Na wpłatę czekamy do 7 dni.
Dojazd
Dojazd
Kontakt
ULTiMA
ul. Chłodna 35/37 pawilon 7
00-867 Warszawa

Sklep czynny:
pn.-pt. 10.00 - 19.00 sob. 10.00 - 15.00

E-mail: [zasłonięte]@ultima.pl
Xbox 360
Assassins Creed Heritage Collection
Xbox 360

Wydawca:UbiSoft
Klasyfikacja PEGI:
PEGI
Assassin's Creed

Assassin's Creed to gra akcji, kładąca silny nacisk na elementy, związane ze skradaniem się. Fabuła przenosi nas w okres trzeciej wyprawy krzyżowej, dowodzonej przez angielskiego króla Ryszarda Lwie Serce. Wydarzenia dzieją się na Ziemi Świętej, między innymi w Jerozolimie. Wcielamy się w postać Altaira – członka tajemniczego klanu zabójców, zupełnie nie przejmującego się problemami natury politycznej i teologicznej oraz nie stojącemu po żadnej ze stron konfliktu.

Assassin’s Creed II

Assassin’s Creed II to kontynuacja hitu, który stał się najszybciej sprzedającym nowym IP w historii gier video. Tytuł prezentuje nowego bohatera, Ezio Auditore da Firenze, młodego włoskiego szlachcica oraz nowy okres - Renesans.
Assassin’s Creed II kontynuuje niezwykłe doświadczenia, jakie można było przeżyć w pierwszej części dzieła i zaskakuje graczy stawiając przed nimi wiele nowych wyzwań.
Assassin’s Creed II to epicka opowieść o rodzinie, zemście i zdradzie osadzona w realiach włoskiego Renesansu – dziewiczego ale niezwykle brutalnego. Ezio zaprzyjaźnia się z Leonardo da Vincim, i podróżując przez kanały Wenecji staje się niedoścignionym mistrzem w sztuce zabijania.

Assassin's Creed: Brotherhood

Assassin's Creed: Brotherhood to trzecia pełnoprawna odsłona tej popularnej serii zręcznościówek. Producentem oraz wydawcą gry jest firma Ubisoft, która wydała również bestsellerowe serie jak Splinter Cell oraz Prince of Persia. Gra została stworzona z myślą o PC, PlayStation 3 oraz Xbox 360.
Wydarzenia przedstawione w grze stanowią bezpośrednią kontynuację wątków znanych z Assassin's Creed II. Gracz ponownie wciela się w postać Ezio Auditore de Firenze, który trudni się rzemiosłem tytułowego Assassina. Tym razem cała intryga rozgrywa się w murach wiecznego miasta, zaś koncentruje się na brutalnym konflikcie pomiędzy tajemniczym zgromadzeniem zabójców a zakonem Templariuszy.
Assassin's Creed: Brotherhood kontynuuje wszystko to, co widzieliśmy w częściach poprzednich oraz dodaje od siebie garść świeżych pomysłów. Sedno zabawy ponownie stanowi eksploracja miasta, wykonywanie różnorakich zleceń oraz widowiskowe ucieczki. W trakcie przygody Ezio spotka na swojej drodze kilka historycznych postaci, m.in. Leonarda da Vinci oraz Niccolo Machiavelliego.
W stosunku do poprzednich odsłon cyklu Assassin's Creed, rozbudowuje zestaw dostepnych narzędzi. Wśród nowych zabawek znajdziemy chociażby wachlarz, strzykawkę z trucizną, a nawet prototypowy spadochron. Co ciekawe, w sytuacjach podbramkowych będziemy mogli skorzystać z pomocnej dłoni innych Assassinów, którzy przebywają w mieście.
Zdecydowanie największą innowacją jaką wprowadza Assassin's Creed: Brotherhood jest tryb rozgrywek sieciowych, który nie pojawił się w żadnej wcześniejszej odsłonie serii.

Assassin's Creed: Revelations

Seria Assassin's Creed to bez wątpienia jedna z najpopularniejszych marek w portfolio koncernu Ubisoft. Mając na uwadze oczekiwania fanów, wydawca powierzył deweloping Assassin's Creed: Revelations wewnętrznemu studiu w Montrealu, jednocześnie zapewniając wsparcie ze strony zespołów Ubisoft Annecy, Massive, Quebec, Singapore i Bucharest. Twórcy gry postawili sobie za cel wzbogacić dotychczasowe znane miłośnikom cyklu elementy o nowe funkcje i opcje rozgrywki, zachowując przy tym zgodność z wykreowanym wcześniej uniwersum.
Akcja Assassin's Creed: Revelations rozgrywa się w XVI wieku, choć miejscami fabuła przenosi się także o cztery stulecia wcześniej. Główną postacią gry jest Ezio Auditore da Firenze, czyli bohater Assassin's Creed II oraz Assassin's Creed: Brotherhood. Wyrusza on w pełną niebezpieczeństw podróż śladami swego przodka i jednocześnie mistrza – Altaira. Trop wiedzie go do Konstantynopola, serca imperium Ottomańskiego, gdzie rosnąca armia Templariuszy grozi destabilizacją regionu.
Fabuła Assassin's Creed: Revelations obfituje w retrospekcje oraz wątki poboczne. Deweloperzy zadbali o niepowtarzalność każdorazowej rozgrywki, implementując m.in. mechanizm misji będących wynikiem przypadkowych zdarzeń lub zlecanych przez losowo napotkane postaci niezależne. Nowości w grze to m.in. specjalny hak, umożliwiający pokonywanie odległości na zasadzie trawersu linowego (tzw. zjazd tyrolski). Rozwiązanie to wyraźnie skraca czas potrzebny na przemieszczenie się do wybranej lokacji, jednak obarczone jest pewnym ograniczeniami. Tradycyjnie już wcielając się w asasynów gracze mają dostęp do szeregu zabójczych broni. Ciekawostkę stanowi system konstruowania bomb. Łącząc różnego rodzaju składniki przygotować można 300 różnego rodzaju ładunków przydanych w trakcie wykonywania zadań. Twórcy gry zdecydowali się także rozbudować takie elementy rozgrywki jak chociażby funkcja „eagle eye”, którą przemianowano na „eagle sense”. Pozwala ona głównemu bohaterowi przewidzieć kierunek, w jakim porusza się wskazany przeciwnik lub postać niezależna. Zmianie uległ również system poszerzania strefy wpływów w mieście. Znane z poprzedniej części Wieże Borgiów zastąpione zostały przez Kryjówki Templariuszy. Sposób ich zdobywania wygląda niemal identycznie, lecz tym razem niezbędna jest także obrona raz przejętych posiadłości. W celu odparcia ataku należy zaliczyć rozbudowaną mini-grę, przypominającą pod względem mechaniki tytuły z gatunku tower defense. Bezpieczeństwo tego rodzaju kryjówek zależy jednak od rozgłosu, im baczniejszą uwagę wzbudzają poczynania zabójców, tym większe prawdopodobieństwo ataku Templariuszy.
W porównaniu do wcześniejszych odsłon serii, w Assassin's Creed: Revelations większy nacisk położono na aspekty zabawy wymagające umiejętności przewidywania i logicznego myślenia. Przykładem tego jest chociażby tryb „Black Room”. Dzięki niemu korzystający z Animusa, Desmond może uzyskać dostęp do wspomnień swoich przodków. Te przedstawione są w formie łamigłówek wymagających umiejętności manipulowania przestrzenią. Gra korzysta ze sprawdzonego silnika graficznego Anvil. Został on jednak wzbogacony o technologię animowania mimiki postaci „Mocam”, łączącą tradycyjną animację z motion-capture.
Poza możliwością zabawy solowej, twórcy Assassin's Creed: Revelations zadbali o rozbudowany tryb multiplayer. Rozgrywka wieloosobowa mocno związana jest z wątkami fabularnymi gry, a gracze mają możliwość m.in. tworzenia własnych awatarów oraz zakładania gildii.

Assassin's Creed III

Żegnamy się z panem Ezio, pora na nowego bohatera. W Assassin's Creed III wcielimy się w pół-Indianina, który po ojcu Angliku odziedziczy nazwisko Connor. Jego indiańskie imię brzmieć będzie Ratohnhake'ton. Będziemy świadkami tragicznej sceny z dzieciństwa bohatera, podczas której koloniści spalili wioskę, w której zamieszkiwał.
Connor wstąpi w pewnym momencie do zakonu Asasynów (nie wiadomo w jakich okolicznościach), ponieważ okaże się, że jego członkowie mają podobne zamiary i cele do osiągnięcia, co nasz bohater. Można domyślać się, że nie będzie działał dla dobra wspólnoty, lecz przede wszystkim dążył będzie do realizacji własnych planów.
W trakcie rozgrywki spotkamy oczywiście postacie historyczne. George Washington ma być jedną z kluczowych postaci. W grze pojawi się też Benjamin Franklin, choć nie będzie on (jak przewidywano) odpowiednikiem Da Vinciego. Zobaczymy także generała Charlesa Lee, lecz jego rola pozostaje tajemnicą. W grze weźmiemy też udział w różnych historycznych bitwach i wydarzeniach.
Warto zaznaczyć, że podział na "tych dobrych" i "złych" zostanie nieco zachwiany. Nikczemnicy znajdą się też wśród kolonistów, a postacie pozytywne znajdziemy też pośród Anglików. Oprócz nich w grze pojawią się też - co jest oczywiste - Francuzi oraz rdzenni mieszkańcy Ameryki Północnej.
Akcja gry osadzona zostanie w latach 1[zasłonięte]753-17. Udostępniony teren obejmować będzie dwa miasta - Boston oraz Nowy Jork - i okolice tychże. W AC III sporo czasu spędzimy poza miastami - łączna wielkość wszelkich lokacji "leśnych" i ogólnie rzecz ujmując, pozamiejskich, ma przewyższać cały obszar znany z Brotherhood.
W związku z dużą ilością biegania po płaskich terenach, Ubisoft usprawnił mechanikę poruszania się postaci. Bohater w końcu nauczy się bardziej realistycznie i praktycznie pokonywać niższe przeszkody (na przykład płotki, powalone konary drzew). Znany i lubiany parkour oczywiście nie zniknie - będziemy skakać zarówno po drzewach, urwiskach skalnych, jak też po budynkach we wspomnianych wcześniej miastach.
Protagonista jest w połowie Indianinem, nie zabraknie więc polowań. Dziki, jelenie, niedźwiedzie, zające - za zdobywanie trofeów i skór zwierząt otrzymywać będziemy różne nagrody (co ciekawe - skóra z niedźwiedzia zabitego jednym dobrym ciosem będzie warta więcej, niż zaszlachtowanego kilkunastoma cięciami). Dostaniemy nawet możliwość wstąpienia do klubu myśliwskiego - o ile poświęcimy temu hobby dużo czasu. Ogólnie - Connor będzie czuł się w dziczy jak w domu. Dlatego właśnie wśród drzew będzie mieć przewagę nad wrogiem. Przy okazji warto wspomnieć, że w grze uświadczymy zmian pór roku i ich wpływu na otoczenie.
Bohater będzie miał ukryte ostrze - a jakże! Poza tym najczęściej używanym orężem będzie tomahawk, sztylet oraz łuk. System walki ma być bardziej dynamiczny, wymuszać nieustanne pozostawanie w ruchu. Istotną zmianą jest zniesienie "lockowania" działań bohatera na jednym celu, co bywało uciążliwe w poprzednich częściach. Wykonując cios trafimy po prostu wroga (lub wrogów), który będzie najbliżej.
W grze pojawi się oczywiście Desmond. Uświadczymy także Animusa w wersji 3.0, który zaprojektował nasz znajomy Shaun. Będziemy więc skazani na różne złośliwe komentarze dotyczące amerykańskiej rewolucji z punktu widzenia brytyjczyka.
Assassin's Creed III powstaje przy użyciu ulepszonej wersji silnika Anvil. Jak bardzo ulepszonej? Poprzednie były w stanie generować około setki postaci w jednym momencie. W AC III mamy natomiast być świadkami bitew, w których udział weźmie o wiele więcej jednostek, a sam silnik jest w stanie renderować nawet tysiące postaci.

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Panelealle panel aukcyjny