Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Aspiracje a rzeczywistość - wizerunek... [nowa]

18-05-2014, 5:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 63.71 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 4251695850
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 1   
Koniec: 17-06-2014 05:33:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas
Do każdego zamówienia dołączamy zakładkę GRATIS!

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa
ul. Stroma 18a
01-100 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
(mBank)
201[zasłonięte]200400[zasłonięte]70274[zasłonięte]229
(Inteligo)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594



Wyprzedaż -70%Promocje -50%Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wybierz kategorię:
Aspiracje a rzeczywistość - wizerunek banku jako efekt sieci interakcji. Teoria, narzędzia pomiaru, praktyka
Izabela Szlis

Aspiracje a rzeczywistość - wizerunek banku jako efekt sieci interakcji. Teoria, narzędzia pomiaru, praktyka
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8356-435-8
  • liczba stron: 320
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania:
  • Opis

    Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi.

    Spis treści:
    Wprowadzenie 7
    Rozdział 1
    Bankowość detaliczna w Polsce 19
    1.1. Główne determinanty zmian w bankowości detalicznej 19
    1.1.1. Globalizacja rynku usług finansowych 21
    1.1.2. Rozwój infrastruktury komunikacji elektronicznej 27
    1.1.3. Zmiany w popycie na usługi bankowości detalicznej 38
    1.2. Bankowość detaliczna a sektor bankowy w Polsce 49
    1.2.1. Rozwój sektora bankowego w Polsce 49
    1.2.2. Kierunki zmian w bankowości detalicznej w Polsce 59
    Rozdział 2
    Rola wizerunku banku w procesie wymiany rynkowej 67
    2.1. Koncepcja wizerunku banku w logice dominacji usługi (Service Dominant Logic ? SDL) 67
    2.1.1. Pojęcie i wymiary wizerunku 73
    2.1.2. Rzeczywisty i pożądany wizerunek banku jako wtórne zasoby sprawcze 75
    2.1.3. Czynnik czasu a wtórne zasoby sprawcze w sieciowych uwarunkowaniach procesu wymiany 83
    2.2. Pomiar dywergencji między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku w segmencie klienta detalicznego 101
    2.1.1. Metody pomiaru wizerunku 102
    2.1.2. Operacjonalizacja pojęcia ?wizerunek banku? 109
    Rozdział 3
    Rzeczywisty wizerunek w bankowości detalicznej 119
    3.1. Cel, zakres i metoda badań strony popytowej w bankowości detalicznej 119
    3.2. Interakcje na rynku detalicznych usług bankowych 122
    3.2.1. Integratorzy zasobów zaangażowani w proces współtworzenia wartości 122
    3.2.2. Rola punktów styczności w epizodach procesu współtworzenia wartości 133
    3.3. Analiza strukturalna zasobów użytkowych banków - perspektywa klienta 142
    3.3.1. Identyfikacja kluczowych zasobów użytkowych banków w procesie współtworzenia wartości w relacji customer-to-business 142
    3.3.2. Model pomiaru rzeczywistego wizerunku banku w segmencie klienta detalicznego 156
    Rozdział 4
    Pożądany wizerunek banków w segmencie klienta detalicznego 163
    4.1. Koncepcja badań wśród podażowych oferentów wartości 163
    4.1.1. Cele, zakres i metoda badań wśród przedstawicieli sektora bankowego 163
    4.1.2. Dobór i charakterystyka badanej zbiorowości 165
    4.2. Orientacja rynkowa i strategie marketingowe a pożądany wizerunek banku 167
    4.2.1. Stopień zorientowania na klienta detalicznego w bankach 170
    4.2.2. Strategie marketingowe banków zaangażowanych w proces współtworzenia wartości 176
    4.3. Zasoby użytkowe banków w kontekście orientacji na klienta - perspektywa banków 181
    4.3.1. Rola źródeł informacji w procesie wymiany rynkowej w opinii przedstawicieli sektora bankowego 181
    4.3.2. Ocena ważności zasobów użytkowych w procesie współtworzenia wartości w relacji business-to-customer 185
    4.3.3. Docelowy wizerunek banków w świetle badań empirycznych 188
    Rozdział 5
    Dywergencja między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku w perspektywie orientacji na klienta 195
    5.1. Luki percepcji roli kluczowych zasobów użytkowych banków 195
    5.2. Zakres rozbieżności między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku 202
    5.3. Wpływ odmienności percepcji roli kluczowych zasobów użytkowych banków na dywergencję między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku 207
    Zakończenie 217
    Bibliografia 235
    Spis rysunków 251
    Spis tabel 253
    Załączniki 255
    Aneks 275
    3.3.2. Model pomiaru rzeczywistego wizerunku banku w segmencie klienta detalicznego
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa