Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ASPEKTY DYDAKTYCZNE ZADAŃ MATEMATYCZNYCH -SIWYDTP

08-03-2012, 0:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 8.99 zł     
Użytkownik SIWYDTP
numer aukcji: 2107567007
Miejscowość Ostrołęka
Wyświetleń: 7   
Koniec: 08-03-2012 23:55:04
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

FAKTURY VAT

Wszystkie informacje
potrzebne do sfinalizowania
aukcji znajdą się w e-mailu
który otrzymasz
po wygraniu aukcji
od serwisu allegro.
Numery konta
także na stronie O MNIE
oraz poniżej

Proszę zapoznać się
z warunkami sprzedaży
dostępnymi na stronie
"O mnie".


BEZPIECZNE
PAKOWANIE

Kontakt:
[zasłonięte]@interia.pl

TEL. 510 [zasłonięte] 553

Więcej informacji
kontaktowych
można znaleźć na stronie
"O mnie"

Formy płatności:
Przelew na konto w:

Bank PKO INTELIGO
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]64012[zasłonięte]036

WBK BANK ZACHODNI
981[zasłonięte]101400[zasłonięte]00105[zasłonięte]243



oraz bez prowizji
z każdego konta za pośrednictwem

Płatności Allegro

lub

Ewentualnie
ODBIÓR OSOBISTY

 

Przesyłki staram się 
wysyłać jeszcze tego
samego dnia po
zaksięgowaniu
przelewu lub
dnia następnego.

Shipping total
World Tariff
posts Polish PAYPAL

Jeśli  po otrzymaniu
przesyłki
nie będziesz
do końca
zadowolony
z zakupionego
produktu,
skontaktuj się z nami!

 

 
Biografie Historia II     wojna  światowa Marynistyka Militaria
Mapy Turystyka Sportowe i turystyka Dom i ogród Techniczne
Tematyczne Architektura Popularnonaukowe Naukowe i akademickie Nauki ścisłe
Kryminały thrillery
Dla dzieci
Przygodowe Lit. piękna Reportaże
Religie Teologia Ezoteryka Zdrowie Zapraszamy!
 
 
KLIKNIJ !!! Pokaż wszystkie aukcje sprzedającego !!! KLIKNIJ 
 
OPIS

 

-

Gustaw Treliński

Tytuł

Aspety dydaktyczne zadań matematycznych

Rok wydania

Wydawnictwo

ilustracje zdjęcia rysunki

Stron

Okładka, oprawa

Stan i inne informacje

1998

WSP

tak

24

miękka

NOWA

Opis

W planowaniu nauczania dobór zadań jest sprawą zasadniczą w tym samym stopniu, co metodyka pracy nad nimi

W każdej lekcji matematyki występują fragmenty, które są poświęcone „teorii" lub „ćwiczeniom". Dość łatwo je wydzielić, obserwując podział czynności między nauczycielem i uczniem. Przy „teorii" wygląda to tak, jakby uczeń nie miał nic innego do roboty, jak tylko słuchać, odpowiadać i czytać, podczas, gdy nauczycie! mówi i pisze. Przy ćwiczeniach jest odwrotnie. Tymczasem praktyka i badania przekonują, że system, w którym nauczyciel „pokazuje, objaśnia", a uczniowie „naśladują", blokuje rozwój myślenia. Dotyczy to szczególnie takich sytuacji, w których istnieje wiele możliwych rozwiązań, interpretacji, spojrzeń z wielu pun­któw widzenia, a mimo to narzuca się tylko jedno z nich.

Nauczanie, podobnie jak uczenie się, choć jest uwarunkowane społecznie i kul­turowo, nie może być skierowane wyłącznie na poszerzanie wiedzy lub zdanie egzaminu wstępnego, ale musi być w nim miejsce na własne poszukiwania tak nauczyciela, jak i ucznia w mniej lub bardziej codziennych sytuacjach, musi sprzyjać zdobywaniu kompetencji i doskonaleniu umiejętności.

Wprowadzenie

Zwykle na lekcjach matematyki zajmujemy się „teorią" albo „zadaniami matematycznymi". Istota zabiegów nauczyciela - przy tradycyjnym trakto­waniu nauczania - jest skierowana na teorię, wiedzę zakreśloną hasłem programu; cel główny, jaki uczący sobie stawia, to przekazać wiadomości. Celowi temu podporządkowuje ćwiczenia, zadania, problemy, które mają motywować i ilustrować treści, kontrolować ich rozumienie, utrwalać i uczyć stosowania w sytuacjach typowych. W taki też sposób myśli o pro­gramie nauczyciel, który planuje nauczanie.

Działania nauczyciela w procesie nauczania matematyki - rozumianym jako sterowanie uczeniem się uczniów - koncentrują się na pobudzaniu uczniów do samodzielnego działania, na organizowaniu i rozwijaniu ich