Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Aspekt czasownika. Powtarzam, rozumiem, nazywam

29-01-2014, 16:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł     
Użytkownik medisquad_lublin
numer aukcji: 3887214115
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 6   
Koniec: 29-01-2014 16:20:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Płatność

Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)

Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002

W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick

Gotówka przy odbiorze osobistym

Wysyłka

Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Odbiór osobisty

ul. Lubartowska 56 w Lublinie

Kontakt z nami

ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 32
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.30-18.00
soboty: 10.00-14.00

Aspekt czasownika. Powtarzam, rozumiem, nazywam

Autor: Bierońska E., Żywot A.

 

Wydawca: WIR

Wydanie, Rok wyd: I, 2012

Ilość stron: 16 kart

Format: 17,5 X 25,0 cm

Oprawa: pudełko

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]98078 

Opis:

Materiał ćwiczeniowy "Aspekt czasownika" zawiera 24 przykładowe tzw. pary aspektowe czasowników użyte w zdaniu. Każda z tych czynności ilustrowana jest czarno-białym obrazkiem, który wspiera rozumienie i różnicowanie poszczególnych struktur językowych.
Oprócz ćwiczeń w rozróżnianiu form czasowników dokonanych i niedokonanych, terapeuta może także wprowadzić trening prawidłowego użycia czasu przeszłego.
Pary obrazków to dwuelementowe sekwencje, które mogą być skutecznym wsparciem podczas ćwiczeń pamięci sekwencyjnej oraz myślenia przyczynowo-skutkowego.
Pomoc przeznaczona jest do terapii mowy dzieci i dorosłych z różnorakimi zaburzeniami funkcjonowania językowego (afazja/dysfazja/alalia, autyzm, zespół Aspergera, niedosłuch i głuchota, upośledzenie umysłowe, dysleksja). Osobom tym szczególnie trudno jest różnicować i realizować podobne formy wyrazów o odmiennych odcieniach znaczeniowych. Prawidłowe użycie zmieniających się cząstek w wyrazie staje się dla nich niemożliwe, głównie ze względu na obniżoną wydolność przetwarzania słuchowego.


Format: Teczka A5 + 24 zafoliowane karty + 10 kart z etykietami