Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

As Heard on TV Popular Music in Advertising (Ashga

22-01-2014, 19:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 473.55 zł     
Użytkownik marek77_2007
numer aukcji: 3821327126
Miejscowość Londyn
Wyświetleń: 1   
Koniec: 21-01-2014 15:20:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

-architecture & design

-art

-arts & crafts

-biography & memories

-business , finance & law

-children & youth

-combat sports & self-defence 

-computing & internet

-crime , thrillers & mystery

-earth & space

-fiction

-fashion & style

-food & drink

-games 

-graphic novels

-health & beauty

-history &

archeology

-horror

-home & garden

-learning foreign languages

-lego

-medicine & psychology

-mind, body & spirit

-music

-personal development

-photography

-science

-science fiction , fantasy

-society, politics & philosophy

-sport

-tattoos & body

- technology

-transport

-travel &holiday guides-

-tv,cinema,theatre & drama

-veterinary

-other books

 

CALENDARS & OTHERS

MOLESKINE

kontakt

Telefon: 606[zasłonięte]623

+440[zasłonięte][zasłonięte]84304
lub

[zasłonięte]@hotmail.com

 

regulamin aukcji na stronie

„o mnie”

 

rachunek bankowy (ING)

691[zasłonięte]108310[zasłonięte]02317[zasłonięte]805

MOJE KOMENTARZE

INNE MOJE AUKCJE

DODAJ MNIE DO ULUBIONYCH

STRONA "O MNIE"

.

.

KOSZTY DOSTAWY

e-przesyłka

4,90zł

Przesyłka biznesowa (przedpłata) - 8zł

Przesyłka biznesowa (pobranie) - 12 zł

Kurier (przedpłata)-12,90zł 

Kurier (pobranie)-16,90zł

 

 

przesyłka biznesowa-

dostarczana w ciągu 1-2dni roboczych przez kuriera Poczty Polskiej lub listonosza

Koszt dostawy jest zawsze stały,bez względu na ilość książek w przesyłce.

 

Na życzenie wystawiamy fakturę Vat

 

 

 

As Heard on TV: Popular Music in Advertising (Ashgate Popular and Folk Music Series)


As Heard on TV: Popular Music in Advertising (Ashgate Popular and Folk Music Series)


    Autor: Bethany Klein
    Wydawnictwo: Ashgate
    Data wydania: 28 Mar 2009
    Ilość stron: 178
    Wymiary książki: 15.6 x 23.1 cm
    Rodzaj okładki: Hardcover
    ISBN-13: 978-[zasłonięte][zasłonięte]46666
978-[zasłonięte][zasłonięte]46666A
The use of popular music in advertising represents one of the most pervasive mergers of cultural and commercial objectives in the modern age. Steady public response to popular music in television commercials, ranging from the celebratory to the outraged, highlights both unresolved tensions around such partnerships and the need to unpack the complex issues behind everyday media practice. Through an analysis of press coverage and interviews with musicians, music supervisors, advertising creatives, and licensing managers, "As Heard on TV" considers the industrial changes that have provided a foundation for the increased use of popular music in advertising, and explores the critical issues and debates surrounding media alliances that blur cultural ambitions with commercial goals.The practice of licensing popular music for advertising revisits and continues a number of key themes in cultural and media studies, among them the connection between authorship and ownership in popular music, the legitimization of advertising as art, industrial transformations in radio and music, the role of music in branding, and the restructuring of meaning that results from commercial exploitation of popular music. "As Heard on TV" addresses these topics by exploring cases involving artists from the Beatles to the Shins and various dominant corporations of the last half-century.As one example within a wider debate about the role of commerce in the production of culture, the use of popular music in advertising provides an entry point through which a range of practices can be understood and interrogated. This book attends to the relationship between popular culture and corporate power in its complicated variation: at times mutually beneficial and playfully suspicious of constructed boundaries, and at others conceived in strain and symbolic of the triumph of hypercommercialism.
 

 

 

WSZYSTKIE SPRZEDAWANE PRZEDMIOTY SĄ NOWE,WYDANE W JĘZYKU ANGIELSKIM KAŻDORAZOWO WYSYŁANE PRZESYŁKĄ UBEZPIECZONĄ.

 

WYSYŁKA Z POLSKI MA MIEJSCE NAJCZĘCIEJ W CIĄGU 5-7 DNI ROBOCZYCH