Informacje
- Liczba użytkowników
- 1
- Liczba stanowisk
- 1
- Okres ważności licencji
- Bezterminowa
Artlantis Render to niezależny silnik renderujący oferujący szybkie, łatwe i niezawodne renderowanie obrazów.
Interfejs Artlantis może być teraz wyświetlany w jednym oknie i na pełnym ekranie zarówno na komputerach PC, jak i komputerach typu Mac.
Podgląd oświetlenia w czasie rzeczywistym Podgląd w czasie rzeczywistym jest jedną z najważniejszych cech programu Artlantis. Niezależnie od tego, jakie zmiany zostaną dokonane w ustawieniach materiałów, świateł, otoczenia itd., podgląd jest natychmiast automatycznie aktualizowany.
Zarządzanie kadrami Program oferuje swobodę w kreowaniu, zapisywaniu i zarządzaniu punktami umiejscowienia kamery. Każdy z nich umożliwia stworzenie realnego studium sceny poprzez dostosowanie daty, zmianę źródła światła, obiektywu kamery, dodanie tła. Edytuj i zapisuj kombinacje parametrów, które są dla Ciebie przydatne, na liście kadrów z lewej strony okna programu.
Intuicyjny pasek narzędzi Teraz wszystkie narzędzia zgrupowane są na górze ekranu w ramach pięciu paneli: Shaders, Lights, Heliodons, Objects oraz Perspectives. Przejrzysty pasek narzędzi został zaprojektowany tak, aby umożliwić dostęp do jak największej ilości funkcji za pomocą minimalnej liczby kliknięć. Dzięki temu możliwe jest dostosowywanie ustawień oraz ulepszanie sceny i jednoczesne obserwowanie zmian na oknie podglądu.
Widok 2D Rysowanie zakrzywionych ścieżek kamery, ustawianie wysokości obiektu… - niektóre zadania trudno jest wykonać w widoku 3D, dlatego też Artlantis umożliwia Ci pracę także na dwuwymiarowym widoku modelu.
Widokówki (Postcards) Spędzasz mnóstwo czasu na tworzeniu i dostosowywaniu materiałów dla każdego projektu. Widokówki to rozwiązanie, które pozwala na zapisywanie ustawień materiałów i wczytywanie ich w dowolnym momencie, nawet dla innych projektów. Po prostu wybierz z panelu, z której widokówki chcesz wczytać materiał i przeciągnij go na wybraną powierzchnię.
Biblioteka obiektów i materiałów Artlantis 5 zawiera bibliotekę ponad 400 obiektów i materiałów, których możesz użyć do wzbogacenia swojej sceny.
Organizacja biblioteki Katalog obiektów jest zorganizowany w kategorie reprezentowane przez ikony i subkategorie, określane przez nazwy. Taka struktura umożliwa łatwe odnalezienie elementów w bibliotece i dodawanie własnych obiektów w zorganizowany sposób do istniejących lub tworzonych przez użytkownika kategorii. Okno katalogu może być również wyświetlone na pełnym ekranie drugiego monitora, co sprawia, że praca z biblioteką jest jeszcze łatwiejsza.
Shadery Artlantis 5 sprawia, że używanie shaderów jest szybkie i łatwe. Załaduj wszystkie atrybuty danego shadera, takie jak odcień, zabarwienie, odbicia lustrzane, błyszczenie, efekt rozmycia, skala i orientacja deseni itp., do wybranego materiału poprzez przeciągnięcie odpowiedniej pozycji z folderu na wybraną powierzchnię w scenie.
Mapowanie tekstury Teraz możesz używać własnych materiałów jako tekstur. Zaimportuj obrazy poprzez proste przeciągnięcie ich z folderu, a następnie sklonuj je w poziomie/w pionie, aby pokryć zaznaczoną powierzchnię.
Mapowanie typu Relief mapping
Powtarzalne wzory płytek
Obiekty 3D Artlantis pozwala na swobodne przemieszczanie obiektu w przestrzeni modelu i wyrównywanie go do innych obiektów. Obiekty mogą być zapisywane w programie i mogą zawierać źródła światła, które są automatycznie odtwarzane przy załadowaniu do nowej sceny.
3D People Artlantis Render oferuje bibliotekę statycznych postaci stworzonych we współpracy z AXYZ Design, które można modyfikować według swoich potrzeb. Tak jak inne obiekty, również postacie umieszczane są w modelu poprzez proste przeciągnięcie z katalogu.
Billboards Dodawaj do sceny specjalne dwuwymiarowe obrazy, zwane w Artlantis Billboard, które zawsze będą zwrócone w stronę kamery.
Rośliny 3D Artlantis oferuje bogatą kolekcję roślin stworzonych we współpracy z VB Visual oraz Bionatics. Obiekty roślinne posiadają pewne zmienne cechy umożliwiające m.in. automatyczne dostosowywanie zabarwienia i gęstości liści według wybranej przez użytkownika daty.
Sklep z obiektami Program oferuje dostęp z poziomu aplikacji do Artlantis Store umożliwiającego zakup dodatkowych obiektów i shaderów. Użytkownik może wybierać spośród ponad 5000 elementów.
Wtyczki i kompatybilność Artlantis to połączenie najbardziej zaawansowanych funkcji realistycznej symulacji obiektów i oświetlenia dla każdego projektu 3d. Artlantis współpracuje z programami takimi jak: ArchiCAD, Revit, SketchUp, Vectorworks czy Arc+. Bezproblemową współpracę z wiodącymi programami CAD umożliwia import plików DWX, OBJ i FBX oraz wtyczki dla formatów DXF, DWG i 3DS.
Funkcja „Use reference file” umożliwia użytkownikowi na uaktualnianie projektu bez utraty informacji wprowadzonych uprzednio w programie Artlatis.
Oświetlenie Od słabych promieni świtu do oślepiającego światła w południe, od tajemniczego półmroku krypty po odbijający się w wodzie blask słońca – Artlantis oferuje Ci wszystkie rodzaje źródeł światła (spotlight, żarówka, słońce, niebo) oraz efektów optycznych (atmosfera, naświetlenie, rozszczepienie, halo), które potrzebujesz, aby Twoje wizualizacje były jak najbardziej realistyczne.
Heliodony Zapomnij o generowaniu światła naturalnego za pomocą skomplikowanej kombinacji źródeł światła sztucznego. Wykorzystanie narzędzia Heliodon pozwala na oszczędność czasu i uzyskanie realistycznego wyniku. Opcja ta pozwala na symulację oświetlenia słonecznego i światła nieba, automatycznie oblicza również rozproszenie promieniowania i kolorowe odbicia opierając się na podanej dacie, godzinie i szerokości geograficznej. W Artlantis znajdziesz także model „fizycznego nieba”, ze słońcem, księżycem, gwiazdami i różnorodnymi rodzajami chmur.
Światła Program daje bardzo realistyczne rezultaty także w przypadku dystrybucji i rozproszenia światła sztucznego. W Artlantis możesz wybierać spośród dziewięciu typów projekcji światła i dodawać promienie światła do dowolnych źródeł sztucznego oświetlenia. Ustawianie, dostosowywanie i duplikowanie źródeł światła możliwe jest w widoku 2D lub bezpośrednio w podglądzie 3D za pomocą nowych, wygodnych kontrolerów.
Świecące materiały Materiały Neon Shaders pozwalają ma symulowanie różnych zjawisk fizycznych, których źródłem są świecące powierzchnie (odbicia, przenikanie światła przez powierzchnię itd.).
Tło HDRI Wykorzystanie obrazu HDR zapewnia sferyczne tło dla każdego ujęcia kamery oraz ogólne oświetlenie sceny, włączając w to cienie i pełne odbicia. Sprawia to, że obrazy HDR to przydatne narzędzie również w scenach zawierających odbijające powierzchnie. Z uwagi na specjalny kanał oświetlenia zawarty w obrazach HDR, uzyskane renderingi będą bardzo realistyczne.
Perspektywy Kiedy już stworzysz, oteksturujesz i oświetlisz daną scenę 3D, przychodzi pora na pokazanie jej z jak najlepszego ujęcia. Artlantis umożliwia Ci wybór spomiędzy wielu pozycji kamery, kątów obiektywu, perspektyw czy rodzajów tła, abyś mógł zaprezentować wszystkie aspekty swojego projektu.
Wizualizacje modelu w rzeczywistym otoczeniu Nie musisz się teraz ubiegać do oprogramowania do obróbki graficznej, aby utworzyć wizualizację obiektu w jego rzeczywistym otoczeniu np. dla celów uzyskania odpowiednich pozwoleń. Z programem Artlantis możesz zintegrować swój trójwymiarowy model z fotografią za pomocą kilku kliknięć myszką.
Minimalne wymagania systemowo-sprzętowe
- Procesor: Intel® Dual-Core 2.66 GHz
- RAM: 4GB dla 32bit / 6GB dla 64bit
- System : Mac OS X 10.6.8, Windows Vista
- Karta graficzna: 512 Mb, OpenGL
- Minimalna rozdzielczość: 1280 x 800
- Dostęp do Internetu
Rekomendowane wymagania systemowo-sprzętowe
- Procesor: Intel® Core i7, 4+ Core
- RAM: 8 lub 16 GB
- System : Mac OS X 10.8, 10.9, Windows 7 lub 8 (64 bit)
- Karta graficzna: 1 GB, OpenGL
- Minimalna rozdzielczość: 1920 x 1080
- Dostęp do Internetu
|