Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Artlantis 5 Render ENG Mac - lic. komercyjna

20-04-2015, 16:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 613 zł     
Użytkownik rivasoft-pl
numer aukcji: 5197753484
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 11   
Koniec: 20-04-2015 15:51:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: Klucz
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MARIVA
Srebrzyńska 85/15
94-209 Łódź

NIP: 727[zasłonięte]257-13
REGON: 100[zasłonięte]794

tel.: (42)[zasłonięte]203 14
fax: (42)[zasłonięte]203 14
e-mail: [zasłonięte]@rivasoft.pl

 

Dostawa elektroniczna oferuje wiele korzyści:

Instalację i rozpoczęcie korzystania z programu praktycznie w 24h.
 
Bez opłat za przesyłkę.

Pobranie programu w wygodnej, cyfrowej formie.

 

 

 

Przedmiotem aukcji jest oprogramowanie Artlantis 5 Render ENG Mac - wersja komercyjna

 

Oferowane oprogramowanie na naszych aukcjach jest nowe, fabrycznie zapakowane.

Wszystkie towary pochodzą od polskich dystrybutorów.

Do każdej transakcji wystawiamy fakturę VAT.

 

Parametry produktu:

Platforma: Mac OS X

Liczba użytkowników: 1

Rodzaj licencji: licencja komercyjna

Okres ważności licencji: bezterminowa

Wersja językowa: angielska

Termin realizacji: 2-3 dni robocze

Kompatybilny z: ArchiCAD 16 lub nowszy, Revit 2013 lub nowszy, Rhino 5, SketchUp 8/2013/[zasłonięte]/2015, Vectorworks 2013 lub nowszy

 

 

Artlantis Render to niezależny silnik renderujący oferujący szybkie, łatwe i niezawodne renderowanie obrazów.

Interfejs
Artlantis może być teraz wyświetlany w jednym oknie i na pełnym ekranie zarówno na komputerach PC, jak i komputerach typu Mac.

Podgląd oświetlenia w czasie rzeczywistym
Podgląd w czasie rzeczywistym jest jedną z najważniejszych cech programu Artlantis. Niezależnie od tego, jakie zmiany zostaną dokonane w ustawieniach materiałów, świateł, otoczenia itd., podgląd jest natychmiast automatycznie aktualizowany.

Zarządzanie kadrami
Program oferuje swobodę w kreowaniu, zapisywaniu i zarządzaniu punktami umiejscowienia kamery. Każdy z nich umożliwia stworzenie realnego studium sceny poprzez dostosowanie daty, zmianę źródła światła, obiektywu kamery, dodanie tła. Edytuj i zapisuj kombinacje parametrów, które są dla Ciebie przydatne, na liście kadrów z lewej strony okna programu. 

Intuicyjny pasek narzędzi
Teraz wszystkie narzędzia zgrupowane są na górze ekranu w ramach pięciu paneli: Shaders, Lights, Heliodons, Objects oraz Perspectives. Przejrzysty pasek narzędzi został zaprojektowany tak, aby umożliwić dostęp do jak największej ilości funkcji za pomocą minimalnej liczby kliknięć. Dzięki temu możliwe jest dostosowywanie ustawień oraz ulepszanie sceny i jednoczesne obserwowanie zmian na oknie podglądu.

Widok 2D
Rysowanie zakrzywionych ścieżek kamery, ustawianie wysokości obiektu… - niektóre zadania trudno jest wykonać w widoku 3D, dlatego też Artlantis umożliwia Ci pracę także na dwuwymiarowym widoku modelu.

Widokówki (Postcards)
Spędzasz mnóstwo czasu na tworzeniu i dostosowywaniu materiałów dla każdego projektu. Widokówki to rozwiązanie, które pozwala na zapisywanie ustawień materiałów i wczytywanie ich w dowolnym momencie, nawet dla innych projektów. Po prostu wybierz z panelu, z której widokówki chcesz wczytać materiał i przeciągnij go na wybraną powierzchnię.

Biblioteka obiektów i materiałów
Artlantis 5 zawiera bibliotekę ponad 400 obiektów i materiałów, których możesz użyć do wzbogacenia swojej sceny.

Organizacja biblioteki
Katalog obiektów jest zorganizowany w kategorie reprezentowane przez ikony i subkategorie, określane przez nazwy. Taka struktura umożliwa łatwe odnalezienie elementów w bibliotece i dodawanie własnych obiektów w zorganizowany sposób do istniejących lub tworzonych przez użytkownika kategorii. Okno katalogu może być również wyświetlone na pełnym ekranie drugiego monitora, co sprawia, że praca z biblioteką jest jeszcze łatwiejsza.

Shadery
Artlantis 5 sprawia, że używanie shaderów jest szybkie i łatwe. Załaduj wszystkie atrybuty danego shadera, takie jak odcień, zabarwienie, odbicia lustrzane, błyszczenie, efekt rozmycia, skala i orientacja deseni itp., do wybranego materiału poprzez przeciągnięcie odpowiedniej pozycji z folderu na wybraną powierzchnię w scenie.

Mapowanie tekstury
Teraz możesz używać własnych materiałów jako tekstur. Zaimportuj obrazy poprzez proste przeciągnięcie ich z folderu, a następnie sklonuj je w poziomie/w pionie, aby pokryć zaznaczoną powierzchnię.

Mapowanie typu Relief mapping

Powtarzalne wzory płytek

Obiekty 3D
Artlantis pozwala na swobodne przemieszczanie obiektu w przestrzeni modelu i wyrównywanie go do innych obiektów. Obiekty mogą być zapisywane w programie i mogą zawierać źródła światła, które są automatycznie odtwarzane przy załadowaniu do nowej sceny.

3D People
Artlantis Render oferuje bibliotekę statycznych postaci stworzonych we współpracy z AXYZ Design, które można modyfikować według swoich potrzeb. Tak jak inne obiekty, również postacie umieszczane są w modelu poprzez proste przeciągnięcie z katalogu.

Billboards
Dodawaj do sceny specjalne dwuwymiarowe obrazy, zwane w Artlantis Billboard, które zawsze będą zwrócone w stronę kamery.

Rośliny 3D
Artlantis oferuje bogatą kolekcję roślin stworzonych we współpracy z VB Visual oraz Bionatics. Obiekty roślinne posiadają pewne zmienne cechy umożliwiające m.in. automatyczne dostosowywanie zabarwienia i gęstości liści według wybranej przez użytkownika daty.

Sklep z obiektami
Program oferuje dostęp z poziomu aplikacji do Artlantis Store umożliwiającego zakup dodatkowych obiektów i shaderów. Użytkownik może wybierać spośród ponad 5000 elementów.

Wtyczki i kompatybilność
Artlantis to połączenie najbardziej zaawansowanych funkcji realistycznej symulacji obiektów i oświetlenia dla każdego projektu 3d. Artlantis współpracuje z programami takimi jak: ArchiCAD, Revit, SketchUp, Vectorworks czy Arc+. Bezproblemową współpracę z wiodącymi programami CAD umożliwia import plików DWX, OBJ i FBX oraz wtyczki dla formatów DXF, DWG i 3DS.

Funkcja „Use reference file” umożliwia użytkownikowi na uaktualnianie projektu bez utraty informacji wprowadzonych uprzednio w programie Artlatis.

Oświetlenie
Od słabych promieni świtu do oślepiającego światła w południe, od tajemniczego półmroku krypty po odbijający się w wodzie blask słońca – Artlantis oferuje Ci wszystkie rodzaje źródeł światła (spotlight, żarówka, słońce, niebo) oraz efektów optycznych (atmosfera, naświetlenie, rozszczepienie, halo), które potrzebujesz, aby Twoje wizualizacje były jak najbardziej realistyczne.

Heliodony
Zapomnij o generowaniu światła naturalnego za pomocą skomplikowanej kombinacji źródeł światła sztucznego. Wykorzystanie narzędzia Heliodon pozwala na oszczędność czasu i uzyskanie realistycznego wyniku. Opcja ta pozwala na symulację oświetlenia słonecznego i światła nieba, automatycznie oblicza również rozproszenie promieniowania i kolorowe odbicia opierając się na podanej dacie, godzinie i szerokości geograficznej. W Artlantis znajdziesz także model „fizycznego nieba”, ze słońcem, księżycem, gwiazdami i różnorodnymi rodzajami chmur.

Światła
Program daje bardzo realistyczne rezultaty także w przypadku dystrybucji i rozproszenia światła sztucznego. W Artlantis możesz wybierać spośród dziewięciu typów projekcji światła i dodawać promienie światła do dowolnych źródeł sztucznego oświetlenia. Ustawianie, dostosowywanie i duplikowanie źródeł światła możliwe jest w widoku 2D lub bezpośrednio w podglądzie 3D za pomocą nowych, wygodnych kontrolerów.

Świecące materiały
Materiały Neon Shaders pozwalają ma symulowanie różnych zjawisk fizycznych, których źródłem są świecące powierzchnie (odbicia, przenikanie światła przez powierzchnię itd.).

Tło HDRI
Wykorzystanie obrazu HDR zapewnia sferyczne tło dla każdego ujęcia kamery oraz ogólne oświetlenie sceny, włączając w to cienie i pełne odbicia. Sprawia to, że obrazy HDR to przydatne narzędzie również w scenach zawierających odbijające powierzchnie. Z uwagi na specjalny kanał oświetlenia zawarty w obrazach HDR, uzyskane renderingi będą bardzo realistyczne.

Perspektywy
Kiedy już stworzysz, oteksturujesz i oświetlisz daną scenę 3D, przychodzi pora na pokazanie jej z jak najlepszego ujęcia. Artlantis umożliwia Ci wybór spomiędzy wielu pozycji kamery, kątów obiektywu, perspektyw czy rodzajów tła, abyś mógł zaprezentować wszystkie aspekty swojego projektu.

Wizualizacje modelu w rzeczywistym otoczeniu
Nie musisz się teraz ubiegać do oprogramowania do obróbki graficznej, aby utworzyć wizualizację obiektu w jego rzeczywistym otoczeniu np. dla celów uzyskania odpowiednich pozwoleń. Z programem Artlantis możesz zintegrować swój trójwymiarowy model z fotografią za pomocą kilku kliknięć myszką. 


Minimalne wymagania systemowo-sprzętowe

    Procesor: Intel® Dual-Core 2.66 GHz
    RAM: 4GB dla 32bit / 6GB  dla 64bit
    System : Mac OS X 10.6.8, Windows Vista
    Karta graficzna: 512 Mb, OpenGL
    Minimalna rozdzielczość: 1280 x 800
    Dostęp do Internetu

Rekomendowane wymagania systemowo-sprzętowe

    Procesor: Intel® Core i7, 4+ Core
    RAM: 8 lub 16 GB
    System : Mac OS X 10.8, 10.9, Windows 7 lub 8 (64 bit)
    Karta graficzna: 1 GB, OpenGL
    Minimalna rozdzielczość: 1920 x 1080
    Dostęp do Internetu

 

Zakup na aukcjach Rivasoft,

gwarantuje otrzymanie właściwej i legalnej wersji oprogramowania.

 

Mamy najlepszą Obsługę Klienta.

Skontaktuj się z nami - chętnie odpowiemy na Twoje pytania!
tel. 42 [zasłonięte] 40