Osobom fizycznym wystawiamy paragon fiskalny, natomiast firmom fakturę VAT.
Dane niezbędne do wystawienia faktury prosimy dostarczyć drogą mailową lub za pośrednictwem formularza dostawy (FOD)
Zapraszamy do współpracy z BluePrint. Jeśli nie znalazłeś interesującego cię produktu, skotaktuj się z nami a my wystawimy dla Ciebie specjalną aukcję.
WYGODA ZAKUPÓW
Zamawiasz przez internet
Zakupy otrzymujesz do domu lub
Oszczędzając pieniądze odbierasz osobiście
W jednym z naszych punktów odbiorów osobistych
Zapytania dotyczące produktu oraz terminu możliwości odbioru prosimy kierować do centrali.
Wybierając tą opcję wybierz w formularzu FOD, odbiór osobisty,
a w Wiadomości dla Sprzedawcy proszę wskazać miejsce - miasto gdzie chcesz odebrać swoje zakupy.
| | Grupa Onyks - Centrala ul. Piłsudskiego 37 10-577 Olsztyn @: [zasłonięte]@grupaonyks.pl tel. 89[zasłonięte]543-09, 790-[zasłonięte]-701 | | | Grupa Onyks - Gniezno Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. Roosevelta 39B 62-200 Gniezno tel. 601-[zasłonięte]-291 | | | Grupa Onyks - Jawor Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. Grunwaldzka 17 59-400 Jawor tel. 768-[zasłonięte]-367 , 510-[zasłonięte]-041 |
| | Grupa Onyks - Strzegom Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. Rynek 28/29 58-150 Strzegom tel. 508-[zasłonięte]-222 | | | Grupa Onyks - Myszyniec Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. Plac Wolności 38 07-430 Myszyniec tel. 22[zasłonięte]772-13 , 505-[zasłonięte]-381 | | | Grupa Onyks - Kraśnik Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. Lubelska 18 23-200 Kraśnik tel. 81[zasłonięte]825-16 |
| | Grupa Onyks - Węgorzewo Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. Kraszewskiego 2D 11-600 Węgorzewo tel. 87[zasłonięte]427-37, 602-[zasłonięte]-591 | | | Grupa Onyks - Wyszków Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. S. Okrzei 63F 07-200 Wyszków tel. 600-[zasłonięte]-022 | | | Grupa Onyks - Świdnica Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. M. Kopernika 34 58-100 Świdnica tel. 605-[zasłonięte]-706 |
| | Grupa Onyks - Bartoszyce Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. Kętrzyńska 21 11-200 Bartoszyce tel. 609-[zasłonięte]-141, 89[zasłonięte]762-16 | | | Grupa Onyks - Świebodzin Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. Łużycka 25 66-200 Świebodzin tel. 684-[zasłonięte]-255 | | | Grupa Onyks - Łomża Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. Stary Rynek 10 18-400 Łomża tel. 501-[zasłonięte]-693 |
| | Grupa Onyks - Szubin Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. Nakielska 8 89-200 Szubin tel. 523-[zasłonięte]-087, 525-[zasłonięte]-722 | | |
| | |
|
REGULAMIN NASZYCH AUKCJI1.Do każdego zakupu otrzymujesz paragon, a na życzenie wystawiamy fakturę VAT.2.Komentarz do transakcji wystawiamy po otrzymaniu komentarza od kupującego.3.Na wpłatę czekamy 10 dni, po upływie tego terminu zwracam się do Allegro o zwrot prowizji i wystawiamy stosowny komentarz.4.Zakupione przedmioty wysyłamy w terminie podanym w aukcji. Warunkiem wysyłki jest zaksięgowanie wpłaty na koncie.5.Po zalicytowaniu przedmiotu Poprosimy o e-mail z adresem do wysyłki jeśli adres jest inny niż podany w Allegro.6.Wszystkie informacje dotyczące przedmiotu zawarte są w opisie aukcji, dlatego też proszę o przemyślane decyzje.7. Reklamacje i zwrotyJeśli towar będzie uszkodzony przysługują Państwu wszelkie prawa do wymiany towaru na nowy, wolny od wad lub zwrotu pieniędzy.- W celu złożenia reklamacji, nabywca powinien skontaktować się mailowo lub telefonicznie ze sprzedawcą.- Reklamowany towar, kupujący dostarcza do sprzedawcy na swój koszt.Jeżeli reklamacja będzie zasadna, koszt dostawy zostanie zwrócony.- Do paczki bardzo proszę o dołączenie oryginału dokumentu zakupu, w przypadku klientów indywidualnych PARAGON FISKALNY lub kopia faktury w przypadku firm.Klient – Konsument Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz. U. z 2000 r., Nr 22, poz. 271 ze zmianami), ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od złożenia zamówienia składając stosowne oświadczenie na piśmie. Korzystając z w/w uprawnienia Kupujący będący Konsumentem w rozumieniu Ustawy, zobowiązany jest powiadomić Sprzedającego w formie pisemnej z zachowaniem terminu 10 dni od daty otrzymania produktu. Prawo do zwrotu towaru nie przysługuje w przypadku naruszenia jego jakości oraz uszkodzenia. Zwracany towar musi być zwrócony w stanie niezmienionym. Wraz z towarem proszę przesłać oryginał dowodu zakupu (paragon lub fakturę VAT). Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar, tak aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Zwrot należy uzgodnić e-mailem [zasłonięte]@onyks.org lub telefonicznie 89[zasłonięte]543-09. W razie skutecznego odstąpienia od umowy zwrot uiszczonych przez Kupującego pieniędzy tytułem ceny nastąpi niezwłocznie, z tym, że nie później niż w terminie 14 dni.Polityka prywatnościNiniejsza Polityka prywatności dotyczy wszystkich Produktów oferowanych przez serwis allegro na koncie aivo_pl i jest skierowana do Klientów Grupy Onyks robiących zakupy przez serwis aukcyjny allegro.W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących niniejszej Polityki prywatności prosimy kontaktować się ze obsługą Klienta pod adresem Grupa Onyks ul. Piłsudskiego 37, 10-577 Olsztyn lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: [zasłonięte]@onyks.org Dane zbierane podczas rejestracji1. Klient rejestrując się w serwisie allegro podaje swoje dane dobrowolnie.2. Klient rejestrując się w serwisie allegro podaje imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer identyfikacji podatkowej (NIP), adres e-mail, telefon kontaktowyWykorzystywanie danych przez sprzedawcę Grupa Onyks1. Dane zbierane podczas transakcji zakupu są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienie tj. podczas wypisywania dokumentów sprzedaży, wysyłki i płatności za złożone zamówienie.2. Dane Klienta udostępniane są innym podmiotom, takim jak firmy kurierskie, operatorom płatności, ubezpieczyciele, w celu realizacji zamówienia.3. Dane Klienta są udostępniane Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych oraz organom ścigania i organom wymiaru sprawiedliwości na mocy przepisów prawa.Zmiana danych1. Klientowi przysługuje prawo uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania, zaniechania przetwarzania, usunięcia danych osobowych, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. Pozostałe prawa i obowiązki Klienta w zakresie danych osobowych określa ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zmianami).2. Zmianie nie podlegają dane użyte do transakcji zakupu, gdyż są one częścią dokumentu księgowego, oraz dane zbierane automatycznie.