- CD
Arkona 'Acid Landscapes' ponad 70 minut dźwięków zrodzonych w wielkomiejskim gąszczu spreparownych na potrzeby własnego psychodelicznego tripu Premiera 31 stycznia 2011 Wydanie w ekopacku z dołączoną pocztówką. Limit do 444 szt. ręcznie numerowanych.
Pozycja dla fanów Scorn, Psychic TV, Coil ('LSD' period), Techno Animal, Material
Za projektem Arkona stoi niejaki Karol Su-Ka. Artysta (tu w pełnym tego słowa znaczeniu) działający od przeszło 20 lat na wielu polach. Karol jest malarzem (jego prace można podziwiać m.in. w albumie „Chaosmos” dostępnym w naszym sklepie), performerem, DJ-em, VJ-em, muzykiem i wokalistą. Jego projekty dżwiękowe to ambientowo-dubowa Arkona (pierwszy krążek „Imperfekt Produkt” wyszedł w tym samym labelu, co kompaktowy debiut Different State), acid-punkowy Street City Nomads, działa także solo jako Karol Su-Ka (kolaboracja z jazzowymi awangardowcami Wojtkiem Mazzolewskim i Maciem Marettim) oraz jako DJ Karel God. Płyta 'Acid Landscapes' to pierwsza regularna publikacja nagrań z serii pod tym samym tytułem. W jej skład wchodzą cztery wydane przez autora wydawnictwa z nagraniami z lat 2[zasłonięte]002-20. Nasze wydawnictwo to wybór najbardziej klimatycznych kompozycji. 'Acid Landscapes' to niesamowita dżwiękowa podróż przez miasto nocą, której nie da się wrzucić do żadnej szuflady. Uważny słuchacz znajdzie tutaj ambientowe faktury, dubowe lub illbientowe rytmy, post-industrialny klimat, a nawet acidowy twist. To ponad 70 minut muzyki, która prowokuje i drażni, a jednocześnie fascynuje. W słowach samego autora: „Pomysł na Acid Landscapes wziął się z przeszukiwania archiwum ze starymi nagraniami Arkony. Było tego bardzo dużo, gdyż zawsze dużo nagrywałem i naturalnie część od razu trafiała do szuflady jako mało wartościowe 'spady'. Po bliższej weryfikacji okazało się, że spora częśc materiału ma istotną wartość muzyczną i spójną atmosferę. I tak narodził się pomysł na Acid Landscapes. Niebawem okazało się, że materiału jest tak dużo, że starcza na kilka części. Proces tworzenia odbywa się od lat na tej samej zasadzie-małe domowe studyjko. Obecnie rolę rekordera w postaci archaicznego peceta zastąpił laptop z 24 bitową kartą dzwiękową. A jeszcze 3 lata temu używałem kompa z 16 Mb RAM[!]. Przy tworzeniu Acid Landscapes używałem następujących sprzętów-sampler boss sp 202 i sp 303, roland mc 303, roland jupiter 4, farfisa, elektronika em 25, korg m-500, hohner psk 60 + kilka efektów i filtry analogowe. Wszystkie dżwięki zewnętrzne były nagrywane przy użyciu mikrofonu pojemnościowego wbudowanego w bossie sp 202. Obecnie pracuję nad kolejną częścią stylistycznie będącą bardziej czymś w stylu tekno acid space dub. Proste i maximum przestrzenne.”