W sennym, małym, osnutym mgłami miasteczku o nazwie Kingsport,
leżącym na wybrzeżu stanu Massachusetts, przebudziły się pradawne moce.
Bariera dzieląca światy, która w tym nawiedzanym przez sny miejscu nigdy
nie była zbyt gruba, zaczęła się rozpadać, pozostawiając w osnowie
rzeczywistości szczeliny, które można odczuwać nawet w takich miejscach,
jak niedalekie Arkham.
Kingsport dysponuje jednak własnymi środkami ochronnymi. Znajdują się
w nim strażnicy, pilnujący go z własnych tajemniczych pobudek, a także
potężne siły przebywające na szczycie urwistego Szczytu Kingsport, które
mogą przysłużyć się ludzkości… oczywiście przy założeniu, że uda się
zwrócić ich uwagę. Począwszy od rojącego się od robaków cmentarza na
Wzgórzu Centralnym, aż do cichego zacisza latarni morskiej na Przylądku
Północnym, Kingsprt jest miastem wspaniałości dla tych, którzy potrafią
śnić oraz niebezpieczeństw dla tych, którzy pozwalają, by sny
zaprowadziły ich za daleko.
Rozszerzenie Kingsport Horror do gry Arkham Horror wzbogaca grę o
niedalekie miasteczko Kingsport. Wprowadza nowych badaczy, nowych
Wielkich Przedwiecznych, nowe potwory oraz nowe karty, które można
wykorzystać w połączeniu z podstawową grą Arkham Horror. Zawiera także
inne elementy, takie jak nową planszę, heroldów, strażników, talię Walk
Epickich, a także międzywymiarowe szczeliny.
Liczba graczy: 1 - 8 osób
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 120 minut
Wydawca: Fantasy Flight Games
Projektant: Kevin Wilson , Richard Launius
Pasujące koszulki: mini american
Wydanie: angielskie
Instrukcja: angielska
Zawartość pudełka:
- instrukcja;
- 1 dodatkowa plansza;
- 8 arkuszy badaczy;
- 8 znaczników badaczy;
- 8 plastikowych podstawek dla badaczy;
- 3 arkusze strażników;
- 112
kart badaczy – 14 zwykłych przedmiotów, 12 wyjątkowych przedmiotów, 11
czarów, 12 umiejętności, 11 sojuszników, 52 karety specjalne (20 kart
błogosławieństwo Nodensa, 26 kart wizji Hypnosa, 2 karty Ukochanych
Bast, 2 karty Kapitanów Białego Okrętu, 2 karty Zmienionych);
- 4 arkusze Wielkich Przedwiecznych;
- 2 arkusze heroldów;
- 207
kart Wielkich Przedwiecznych – 36 kart lokacji w Arkham, 56 kart
lokacji w Kingsport, 22 karty Mitów, 32 karty Bram, 16 kart Walk
Epickich, 45 kart intryg Wielkich Przedwiecznych;
- 28 znaczników potworów;
- 3 znaczniki szczelin;
- 12 znaczników powiększania się szczelin;
- 4 znaczniki Bram;
- 48 żetonów wylęgania;
- 8 żetonów Bast;
- 2 znaczników wodnych;
- 1 pasek umiejętności.
Waga: 1.5 kg
Producent: Fantasy Flight Games