Tłumacze: Brenet Tomasz Jerzy
promise
Oprawa: Miękka
Format: 17.0x24.0cm
Liczba stron: 212
Wydanie: 1
Rok wydania: 2013
Zobacz, jak połączyć dwa najbardziej popularne narzędzia do budowy i zabawy – Arduino i LEGO – by tworzyć zabawne i interesujące gadżety, takie jak kryształowa kula z czujnikiem RFID, konstrukcje LEGO wyposażone w sensory, a nawet sterowany przez Arduino pociąg LEGO.
Poznaj podstawowe techniki wykorzystania Arduino, zaczynając od najprostszych programów powodujących mruganie diod LED, po bardziej złożone wykorzystujące moduły Arduino. Odkryj podstawową zasadę LEGO solidnego budowania, zaczynając od stabilnej podstawy i zamiennie wstawiając klocki, aby utworzyć ściany zdolne utrzymać konstrukcję. Dzięki szczegółowym wyjaśnieniom i ilustracjom zobaczysz, jak wszystko pasuje do siebie i jak możesz nadać swoim projektom różne poziomy funkcjonalności i interakcji.
Dowiedz się, jak:
Zasymulować okrągłe kształty lub kopuły przy użyciu klocków LEGO
Dołączyć sensory do swoich projektów
Wykorzystać Arduino do sterowania silnikami w projektach LEGO
Przekształcić królika LEGO na Twitter Pet
Stworzyć swoją własną kryształową kulę z odbiornikiem RFID
Zbudować z LEGO statek TARDIS sterowany przez Arduino
Bez względu na to, czy chcesz zadziwić przyjaciół, rozdrażnić kota, czy też po prostu cieszyć się swymi kreacjami, książka pokaże, czego potrzebujesz i jak to połączyć ze sobą. Uzyskasz podstawową wiedzę i umiejętności, które, uzupełnione kreatywnością, pomogą tworzyć najbardziej zadziwiające gadżety na tej planecie.