ArchiveIT! Network
Wersja sieciowa bezz obsługi e-podpisu
( 30 dniowa wersja demo do pobrania z www.itweb.com.pl )
Network
Wersja z serwerem umożliwia utworzenie na komputerze wspólnej bazy danych, do której będą mogli się łączyć użytkownicy innych komputerów znajdujących się w Twojej sieci (wszyscy widzą te same dokumenty). Aby zainstalować program, ściągnij i uruchom instalator. Po akceptacji umowy licencyjnej oraz wyborze lokalizacji docelowej, na ekranie pojawi się ekran wyboru komponentów. Jeśli chcesz zainstalować zarówno serwer bazy danych jak i program ArchiveIT, upewnij się czy oba pola wyboru są zaznaczone. Podczas instalacji serwera Firebird pozostaw domyślne ustawienia.
Co oferuje ArchiveIT!
-
Łatwy sposób archiwizowania dokumentów w firmie i domu.
-
Porządek i lepszą organizację pracy. Dokumenty gromadzone są w elektronicznych teczkach lub segregatorach, odpowiadających tradycyjnemu archiwum.
-
Szybki dostęp do konkretnych dokumentów zapisanych w archiwum. Od dziś ręczne wyszukiwanie i przeczesywanie sterty papierów odchodzi w zapomnienie.
-
Bezpieczeństwo. Przechowywane elektroniczne wersje dokumentów chronione są przed zniszczeniem, zagubieniem i niepowołanym dostępem.
Możliwości ArchiveIT!
-
Przemyślany, intuicyjny interfejs umożliwiający szybkie rozpoczęcie i sprawną pracę z programem.
-
Skanowanie dokumentów, również wielostronicowych oraz dodawanie jakichkolwiek załączników w wersji elektronicznej.
-
Tworzenie wielu archiwów z dokumentami, bez ograniczeń pojemności, zarówno lokalnych jak i sieciowych.
-
Zarządzanie prawami dostępu do dokumentów i funkcje tworzenia kopii bezpieczeństwa.
-
Synchronizacja z aplikacją podpisu elektronicznego.
ArchiveIT! to doskonałe rozwiązanie dla:
-
firmy - chciałbyś lepiej zorganizować pracę swoją i innych? Dzięki ArchiveIT!, w prosty sposób, ważne dokumenty mogą być zeskanowane i udostępniane elektronicznie uprawnionym pracownikom. Pomyśl o oszczędności czasu związanego z segregowaniem i przekazywaniem dokumentów. Dodatkowo, Twoje archiwum dokumentów będzie bezpieczne, dzięki automatycznie tworzonym kopiom zapasowym.
-
domu - szukasz rachunku potrzebnego do złożenia reklamacji, faktury do rozliczenia się z firmą, w której robiłeś zakupy, a może masz kartony zapchane instrukcjami? Nie musisz się męczyć szukaniem i przetrząsaniem wszystkich szafek. Możesz w prosty sposób, znaleźć nawet najmniejszy paragon ze sklepu.
-
studentów - segregatory, zeszyty, luźne kartki zapisane notatkami, wiecznie się gubiące odbitki z ksero. Kataloguj wszystkie materiały potrzebne do zaliczenia sesji.
-
hobbystów - chcesz pochwalić się swoją kolekcją na wyjeździe? Pokaż to znajomym na komputerze. Dołącz zdjęcia z konwentów, zjazdów i spotkań fanów. Skanuj artykuły z prasy i książek specjalistycznych.
-
malarzy, architektów, grafików - zapisz swoje prace. Analizuj, porównuj wcześniejsze dokonania. Zachowaj swoje inspiracje, dziełamistrzów.
Cena: 249,00 netto/stanowisko
W wypadku zapotrzebowania na większą ilość licencji istnieje możliwość negocjacji ceny oraz wystawienie aukcji dedykowanej.