Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Architektura zajęcia artystyczne w gimn ćw MAC

19-11-2014, 10:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 18 zł     
Użytkownik ksiegarnia_NEU
numer aukcji: 4718051462
Miejscowość Czerwionka-Leszczyny
Wyświetleń: 6   
Koniec: 19-11-2014 10:08:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

1

 


 Dane do przelewu:
P.H.U.Wojciech Neumann
73 8454 [zasłonięte] 109531  0095 [zasłonięte] 147401












                         
 

Architektura zajęcia artystyczne w gimnazjum Zeszyt ćwiczeń Anita Przybyszewska-Pietrasiak MAC

   


Architektura zajęcia artystyczne w gimnazjum Zeszyt ćwiczeń




 

Architektura zajęcia artystyczne w gimnazjum Zeszyt ćwiczeń

 

Wydawnictwo:
MAC

Autor:
Anita Przybyszewska-Pietrasiak

Oprawa: Miękka
Ilość stron: 40
Rok wydania: 2009
ISBN:[zasłonięte]978-8391-271-6
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]49127

 
Opis:
Zeszyt ćwiczeń i program zajęć artystycznych - Architektura w gimnazjum jest propozycją do tematycznych zajęć artystycznych z zakresu architektury przewidzianych na 30 godzin dydaktycznych. Głównym założeniem zeszytu ćwiczeń jest praktyczna realizacja różnorodnych zadań przybliżających uczniom zagadnienia architektury, przede wszystkim w formie ćwiczeń rysunkowych na płaszczyźnie, konstruowania i projektowania modeli przestrzennych oraz działań w przestrzeni rzeczywistej i wirtualnej. Zgodnie z zaleceniami podstawy programowej, realizacja programu przewiduje wykorzystanie w ćwiczeniach mediów: fotografii i technologii informacyjno-komunikacyjnej. Poszczególne zadania są opatrzone wprowadzającymi lub uzupełniającymi wiadomościami z historii i teorii architektury. Proponowany układ materiału dydaktycznego został dostosowany do warunków przeciętnej szkoły i ucznia, jednak nauczyciel może go dowolnie modyfikować, w zależności od własnych potrzeb, możliwości i warunków uczniów i szkoły.







DODAJ NAS