Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Architektura oprogramowania w praktyce. Wydanie II

18-07-2014, 15:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 79 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 4345912023
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 5   
Koniec: 18-07-2014 15:08:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
CAD/CAM
»
DTP
»
Gry
»
Hacking
»
  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Okładka książki

Tytuł oryginału: Software Architecture in Practice, Second Edition

Autorzy: Len Bass, Paul Clements, Rick Kazman

Rok wydania: 2011

Stron: 464

Tłumaczenie: Paweł Koronkiewicz, Tomasz Walczak

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3302-9

Format: 172x245

Oprawa: twarda

Książka jest nowa

Twórz doskonałe projekty architektoniczne oprogramowania!

  • Czym charakteryzuje się dobra architektura oprogramowania?
  • Jak przebiega proces jej projektowania?
  • Jak ją dokumentować?

Współczesne systemy informatyczne to zaawansowane, skomplikowane mechanizmy, składające się z wielu współdziałających ze sobą komponentów. Ich wyodrębnienie, a także określenie sposobu komunikacji i interakcji między poszczególnymi elementami, jest nie lada wyzwaniem dla architektów. Od ich decyzji zależy, czy system uda się zrealizować, czy będzie on efektywny, stabilny i łatwy w utrzymaniu.

Na szczęście istnieją metodologie, narzędzia oraz sposoby analizy efektów ułatwiające i porządkujące cały ten proces. W tej książce znajdziesz wszystko, o czym trzeba pamiętać przy projektowaniu oprogramowania. Poznasz sposoby projektowania z wykorzystaniem Metody Analizy Kompromisów w Architekturze (ATAM) oraz oceniania aspektów finansowych przy użyciu Metody Analizy Kosztów i Korzyści (CBAM). Autorzy przedstawią wiele studiów przypadków, które pozwolą Ci na zapoznanie się z rzeczywistymi problemami i ich rozwiązaniami. Ponadto nauczysz się stosować język UML do wizualnej reprezentacji architektury systemu oraz zobaczysz, jak przygotować dobrą dokumentację projektu. Książka ta sprawdzi się idealnie w rękach każdego architekta oprogramowania.

  • Proces wytwarzania oprogramowania a cykl biznesowy architektury
  • Wzorce architektury
  • Struktury i perspektywy architektury
  • Określenie i uzyskanie atrybutów jakościowych
  • Projektowanie architektury pod kątem wysokiej dostępności
  • Proces projektowania architektury
  • Dokumentowanie architektury oprogramowania
  • Język UML
  • Metody rekonstrukcji architektury i inżynierii odwrotnej
  • Metoda Analizy Kompromisów w Architekturze (ATAM)
  • Metoda Analizy Kosztów i Korzyści (CBAM)
  • Ponowne wykorzystanie elementów architektury
  • Dokumentowanie architektury

Poznaj najlepsze metodologie projektowania architektury!

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 helion_programowanie dane, analiza, testowanie, programowanie, struktury danych, architektura, kompresja danych, rekurencja, uml, refaktoryzacja, wyszukiwanie, algorytm, wzorce projektowe, klasa, obiekt, oprogramowanie, program, wyrażenia regularne, aplikacje, optymalizacja, dziedziczenie, kurs, książka, podręcznik, tutorial