Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Architektura oprogramowania w praktyce. Wydanie II

28-02-2012, 15:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 64.86 zł      Aktualna cena: 64.86 zł     
Użytkownik sklep-luna
numer aukcji: 2030561458
Miejscowość Katowice
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 27   
Koniec: 30-01-2012 18:39:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!

Tytuł: Architektura oprogramowania w praktyce. Wydanie II

Autor: Len Bass, Paul Clements, Rick Kazman

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3302-9

Liczba stron: 464

Tlumacz: Paweł Koronkiewicz, Tomasz Walczak

Format: 172x245

Oprawa: twarda

Data Wydania: 2[zasłonięte]011-10 r.

Cena:

tylko 64,86 zł

Opis przedmiotu

Twórz doskonałe projekty architektoniczne oprogramowania!

  • Czym charakteryzuje się dobra architektura oprogramowania?
  • Jak przebiega proces jej projektowania?
  • Jak ją dokumentować?

Współczesne systemy informatyczne to zaawansowane, skomplikowane mechanizmy, składające się z wielu współdziałających ze sobą komponentów. Ich wyodrębnienie, a także określenie sposobu komunikacji i interakcji między poszczególnymi elementami, jest nie lada wyzwaniem dla architektów. Od ich decyzji zależy, czy system uda się zrealizować, czy będzie on efektywny, stabilny i łatwy w utrzymaniu.

Na szczęście istnieją metodologie, narzędzia oraz sposoby analizy efektów ułatwiające i porządkujące cały ten proces. W tej książce znajdziesz wszystko, o czym trzeba pamiętać przy projektowaniu oprogramowania. Poznasz sposoby projektowania z wykorzystaniem Metody Analizy Kompromisów w Architekturze (ATAM) oraz oceniania aspektów finansowych przy użyciu Metody Analizy Kosztów i Korzyści (CBAM). Autorzy przedstawią wiele studiów przypadków, które pozwolą Ci na zapoznanie się z rzeczywistymi problemami i ich rozwiązaniami. Ponadto nauczysz się stosować język UML do wizualnej reprezentacji architektury systemu oraz zobaczysz, jak przygotować dobrą dokumentację projektu. Książka ta sprawdzi się idealnie w rękach każdego architekta oprogramowania.

  • Proces wytwarzania oprogramowania a cykl biznesowy architektury
  • Wzorce architektury
  • Struktury i perspektywy architektury
  • Określenie i uzyskanie atrybutów jakościowych
  • Projektowanie architektury pod kątem wysokiej dostępności
  • Proces projektowania architektury
  • Dokumentowanie architektury oprogramowania
  • Język UML
  • Metody rekonstrukcji architektury i inżynierii odwrotnej
  • Metoda Analizy Kompromisów w Architekturze (ATAM)
  • Metoda Analizy Kosztów i Korzyści (CBAM)
  • Ponowne wykorzystanie elementów architektury
  • Dokumentowanie architektury

Poznaj najlepsze metodologie projektowania architektury!



Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!

- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)

- W ofercie ponad 60 tyś książek.