Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ARCHITEKTURA KORPORACYJNA JAKO STRATEGIA TW

28-02-2012, 16:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 47.67 zł     
Użytkownik bialasowa24_pl
numer aukcji: 2032078418
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2012 23:33:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

bialasowa24_pl

26 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 739172

Odbiór osobisty w Łodzi

BIALASOWA24
Bartosz Karwas

Kościuszki 132
90-451 Łódź

NIP: 726[zasłonięte]7087
REGON: 101[zasłonięte]162


[zasłonięte]@bialasowa24.pl
(pon.-pt. w godz. 10-18)

ARCHITEKTURA KORPORACYJNA JAKO STRATEGIA TW

Autor: JEANNE W. ROSS, PETER WEILL, DAVID C. ROBERTSON
Data wydania: 2010
Rodzaj okładki: twarda
Ilość stron: 272
Format: 15 x 22,5 cm

Stan: Nowa
Cena rynkowa: 59,00 zł
Nasza Cena: 47,67 zł


W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT. Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak: - Ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy; - Sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost; - Wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej; - Czerpać korzyści z architektury korporacyjnej. Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.