Koszty wysyłki
Poczta Polska - Priorytetowa:
11zł
![](http://studentmaks.pl/szablon_allegro/break_scost.gif)
Przesyłka kurierska:
11zł
![](http://studentmaks.pl/szablon_allegro/break_scost.gif)
Przesyłka pobraniowa:
16zł
![](http://studentmaks.pl/szablon_allegro/break_scost.gif)
Przy zamówieniu powyżej 150zł :
0zł (nie dot. przesyłki pobraniowej)
Kontakt
Colorful Media
tel. (0-61)[zasłonięte]847 56
[zasłonięte]@studentmaks.pl
Architektura korporacyjna jako strategia
Budowanie fundamentu w biznesie
W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT. Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak: - Ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy; - Sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost; - Wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej; - Czerpać korzyści z architektury korporacyjnej. Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.
Informacje dodatkowe
Wydawca |
--- |
Autor |
Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson |
Nr wydania |
1 |
SKU |
--- |
Kod KSI |
EMKA-7706 |
Rok |
2010 |
Waga |
0.53 |
Ilość stron |
268 |
ISBN 13 |
978[zasłonięte][zasłonięte]06527 |
ISBN 10 |
--- |
Język |
polski |
Tom |
--- |
Seria |
--- |
Oprawa |
twarda |
Cena detaliczna: 56.19zł
Nasza cena: 50.01zł
![](http://studentmaks.pl/szablon_allegro/bg_bottom.jpg)
Copyright © 2
[zasłonięte]009-20 Colorful Media