Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Architektura korporacyjna jako strategia - Budowan

02-06-2012, 20:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 50.01 zł     
Użytkownik Studentmaks
numer aukcji: 2332491446
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 7   
Koniec: 18-05-2012 15:36:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

studentmaks.pl - księgarnia internetowa
Księgarnia Studentmaks
[zasłonięte]@studentmaks.pl
tel. 61 [zasłonięte] 11 61[zasłonięte]847 56
fax. 61[zasłonięte]833-63 wew. 24

Właściciel księgarni:
Colorful Media s.c.
ul. Lednicka 23
60-413 Poznań
NIP 781 [zasłonięte] 69
www.colorfulmedia.pl

Numery ewidencyjne:
wpis pod nr 21234/2003/S prowadzony
przez Urząd Miasta Poznania
wpis pod nr 17130/2001/S prowadzony
przez Urząd Miasta Poznania
Koszty wysyłki
Poczta Polska - Priorytetowa: 11zł Przesyłka kurierska: 11zł Przesyłka pobraniowa: 16zł Przy zamówieniu powyżej 150zł : 0zł (nie dot. przesyłki pobraniowej)
Kontakt
Colorful Media
tel. (0-61)[zasłonięte]847 56
[zasłonięte]@studentmaks.pl

Architektura korporacyjna jako strategia

Budowanie fundamentu w biznesie

W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT. Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak: - Ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy; - Sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost; - Wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej; - Czerpać korzyści z architektury korporacyjnej. Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.

Informacje dodatkowe

Wydawca ---
Autor Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson
Nr wydania 1
SKU ---
Kod KSI EMKA-7706
Rok 2010
Waga 0.53
Ilość stron 268
ISBN 13 978[zasłonięte][zasłonięte]06527
ISBN 10 ---
Język polski
Tom ---
Seria ---
Oprawa twarda
Copyright © 2[zasłonięte]009-20 Colorful Media