Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ARCHITEKTURA KORPORACYJNA JAKO STRATEGIA

12-07-2012, 14:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43 zł     
Użytkownik zizulinski
numer aukcji: 2442125947
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 03-07-2012 11:40:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda z obwolutą
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ARCHITEKTURA KORPORACYJNA JAKO STRATEGIA. BUDOWANIE FUNDAMENTU W BIZNESIE

 

Autor: Jeanne W.Ross, Peter Weill, David C.Robertson
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 268
ISBN:[zasłonięte]978-83652-73-2
Wydawnictwo: Studio Emka
Oprawa: twarda z obwolutą
Stan: nowa

 

W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT. Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak:
- Ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy;
- Sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost;
- Wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej;
- Czerpać korzyści z architektury korporacyjnej.

Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.