Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Architektura GIMN Zeszyt ćwiczeń MAC

24-08-2014, 8:06
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 16.56 zł     
Użytkownik elpat-ksiazki
numer aukcji: 4501379267
Miejscowość Marki
Zostało sztuk: 100    Wyświetleń: 5   
Koniec: 24-08-2014 08:14:32

Dodatkowe informacje:
Rodzaj: tradycyjny podręcznik
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
Klasa: 1, 2, 3
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Architektura GIMN Zeszyt ćwiczeń MAC

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]49127
Strony: 40
Autor: Anita Przybyszewska-Pietrasiak
Wydawnictwo: MAC EDUKACJA
Zawartość:: książka
Format::
nr dopuszczenia::
stan magazynowy::
Poziom::
Wiek::
Wersja/rodzaj::
Ilość::
pojemność::
wymiary::
Producent::
kolor::
okładka::
ilość graczy::
Licencja::


140<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>877_<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40486

Witamy serdecznie na aukcjach firmy ELPAT - ogólnopolskiej sieci handlowej.


Architektura GIMN Zeszyt ćwiczeń MAC

140<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>877_<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40486

Opis produktu:

Zeszyt ćwiczeń i program zajęć artystycznych – Architektura w gimnazjum jest propozycją do tematycznych zajęć artystycznych z zakresu architektury przewidzianych na 30 godzin dydaktycznych. Głównym założeniem zeszytu ćwiczeń jest praktyczna realizacja różnorodnych zadań przybliżających uczniom zagadnienia architektury, przede wszystkim w formie ćwiczeń rysunkowych na płaszczyźnie, konstruowania i projektowania modeli przestrzennych oraz działań w przestrzeni rzeczywistej i wirtualnej.

Zgodnie z zaleceniami podstawy programowej, realizacja programu przewiduje wykorzystanie w ćwiczeniach mediów: fotografii i technologii informacyjno-komunikacyjnej.

Poszczególne zadania są opatrzone wprowadzającymi lub uzupełniającymi wiadomościami z historii i teorii architektury.

Proponowany układ materiału dydaktycznego został dostosowany do warunków przeciętnej szkoły i ucznia, jednak nauczyciel może go dowolnie modyfikować, w zależności od własnych potrzeb, możliwości i warunków uczniów i szkoły.