Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Architecture of Schools The New Learning Environme

22-01-2014, 19:04
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 391.62 zł     
Użytkownik marek77_2007
numer aukcji: 3815042874
Miejscowość Londyn
Wyświetleń: 1   
Koniec: 18-01-2014 23:18:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

-architecture & design

-art

-arts & crafts

-biography & memories

-business , finance & law

-children & youth

-combat sports & self-defence 

-computing & internet

-crime , thrillers & mystery

-earth & space

-fiction

-fashion & style

-food & drink

-games 

-graphic novels

-health & beauty

-history &

archeology

-horror

-home & garden

-learning foreign languages

-lego

-medicine & psychology

-mind, body & spirit

-music

-personal development

-photography

-science

-science fiction , fantasy

-society, politics & philosophy

-sport

-tattoos & body

- technology

-transport

-travel &holiday guides-

-tv,cinema,theatre & drama

-veterinary

-other books

 

CALENDARS & OTHERS

MOLESKINE

kontakt

Telefon: 606[zasłonięte]623

+440[zasłonięte][zasłonięte]84304
lub

[zasłonięte]@hotmail.com

 

regulamin aukcji na stronie

„o mnie”

 

rachunek bankowy (ING)

691[zasłonięte]108310[zasłonięte]02317[zasłonięte]805

MOJE KOMENTARZE

INNE MOJE AUKCJE

DODAJ MNIE DO ULUBIONYCH

STRONA "O MNIE"

.

.

KOSZTY DOSTAWY

e-przesyłka

4,90zł

Przesyłka biznesowa (przedpłata) - 8zł

Przesyłka biznesowa (pobranie) - 12 zł

Kurier (przedpłata)-12,90zł 

Kurier (pobranie)-16,90zł

 

 

przesyłka biznesowa-

dostarczana w ciągu 1-2dni roboczych przez kuriera Poczty Polskiej lub listonosza

Koszt dostawy jest zawsze stały,bez względu na ilość książek w przesyłce.

 

Na życzenie wystawiamy fakturę Vat

 

 

 

Architecture of Schools: The New Learning Environments


Architecture of Schools: The New Learning Environments


    Autor: Mark Dudek
    Wydawnictwo: Architectural Press
    Data wydania: 25 Sep 2000
    Ilość stron: 238
    Wymiary książki: 1.6 x 21.9 x 27.5 cm
    Rodzaj okładki: Paperback
    ISBN-13: 978-[zasłonięte][zasłonięte]06358
978-[zasłonięte][zasłonięte]06358A
This is the standard design guide on schools architecture, providing vital information on school architecture.

Mark Dudek views school building design as a particularly specialised field encompassing ever changing educational theories, the subtle spatial and psychological requirements of growing children and practical issues that are unique to these types of building.

He explores the functional requirements of individual spaces, such as classrooms, and shows how their incorporation within a single institution area are a defining characteristic of the effective educational environment.





Acoustics, impact damage, the functional differentiation of spaces such as classrooms, music rooms, craft activities and gymnasium, within a single institution are all dealt with. More esoteric factors such as the effects on behaviour of colour, light, surface texture and imagery are considered in addition to the more practical aspects of designing for comfort and health.

Chapter 4 comprises 20 case studies which address those issues important in the creation of modern school settings. They are state of the art examples from all parts of the world. These examples include: Pokstown Down Primary, Bournemouth; Haute Vallee School, Jersey; Heinz-Galinski School, Berlin; Anne Frank School, Papendract, Netherlands; Seabird Island School, British Columbia and The Little Village Academy, Chicago.


*Provides a detailed design guide on schools and sets the standard for future design

*International and well-illustrated case studies show the theory put into practice
 

 

 

WSZYSTKIE SPRZEDAWANE PRZEDMIOTY SĄ NOWE,WYDANE W JĘZYKU ANGIELSKIM KAŻDORAZOWO WYSYŁANE PRZESYŁKĄ UBEZPIECZONĄ.

 

WYSYŁKA Z POLSKI MA MIEJSCE NAJCZĘCIEJ W CIĄGU 5-7 DNI ROBOCZYCH