Regulamin sklepu internetowego WOJRAT
Sklep internetowy "WOJRAT", dostępny pod adresem http://www.wojrat.pl
, prowadzony jest przez firmę: RATOWNIK MEDYCZNY Maciej Marszałek,
wpisaną przez Burmistrza Miasta Poddębic do ewidencji działalności
gospodarczej. Siedziba firmy znajduje się w Poddębicach, ul. Krasickiego
13A/13, 99-200 Poddębice. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 732[zasłonięte]130-43, Regon: 100[zasłonięte]540.
Regulamin zakupów
1. Sklep "WOJRAT" prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.wojrat.pl .
2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie "WOJRAT" są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
3. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej www.wojrat.pl., są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
4. Na każdy
sprzedany towar/usługę wystawiamy rachunek/fakturę vat w związku z czym
można dany produkt wliczyć do kosztów swojej firmy.
5. Zamówiony
towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej i firm kurierskich.
Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi cenniku dostawy
(koszyku).
6. Możliwe są następujące formy płatności:
- Przelewem. Po
zarezerwowaniu zamówionego towaru/usługi w naszym sklepie internetowym,
wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Niezwłocznie po
zaksięgowaniu pieniążków na koncie naszej firmy realizujemy zamówienie.
- Za pobraniem - gotówką przy odbiorze towaru.
- Gotówką przy odbiorze towaru w Poddębicach ul Sienkiewicza 2 (po przygotowaniu paczki - o czym poinformujemy pocztą e-mail)
7. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, sklep "WOJRAT" zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie możliwości płatności za pobraniem.
Przy niektórych
towarach/apteczkach podany jest koszt wysyłki 0zł - GRATIS! Oznacza to
że dany produkt/apteczkę wysyłamy do klienta na koszt sklepu, po
uprzednim zaksięgowaniu płatności (ceny apteczki) na koncie naszej
firmy. W tym przypadku płatności należy dokonać za pomocą przelewu
bankowego na konto firmy.
Przy niektórych
towarach/usługach podany jest czas realizacji zamówienia. Informuje on
ile dni roboczych (lub godzin) zazwyczaj upływa od momentu potwierdzenia
zamówienia lub od momentu zaksięgowaniu należności za zamówienie do
chwili realizacji zamówienia.
Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni. sklep WOJRAT
nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane nie wywiązaniem się
przez Pocztę Polską z umów obsługi przewozowej i pocztowej. (5 dni
dotyczy dostawy towaru w przypadku złożenia zamówienia w piątek po
godzinie 15:00).
8. Produkty oraz
usługi są objęte 12 miesięczną gwarancją. Szczegółowe warunki
realizacji gwarancji są określone w umowie wystawionej przez gwaranta.
Towar posiadający gwarancję serwisu należy wysłać na własny koszt Pocztą Polską na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt sklepu "WOJRAT".
9. Sklep ponosi
odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności
towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach
sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia
określone w/w ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od
stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym
fakcie.
10. W przypadku
niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym
niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych
zobowiązań, należy odesłać na koszt własny za pomocą Poczty Polskiej na
adres korespondencyjny podany na stronie sklepu, określając sposób
realizacji zobowiązań sklepu. Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do
stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba,
że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.
Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań,
Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może
odstąpić od umowy.
11. Sklep
ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu
zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała
dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy
termin ten może zostać wydłużony.
12. Jeżeli
zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 10 dni od momentu zakupu,
Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym.
Tryb przyspieszony dotyczy tylko określonej grupy produktów. Jeżeli
niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny, nowy
towar zostanie wysłany w ciągu kilku dni roboczych od dostarczenia
niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to możliwe sklep
zaproponuje nabywcy zwrot równowartość ceny produktu lub zaproponuje
inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach.
13. W każdym z
powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą
nowego lub naprawionego towaru, koszty dostawy do klienta ponosi sklep.
14. Zgodnie z
Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów
oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 10 dni od
dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez
podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad
wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W
razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a
konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie
towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w
stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach
zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym,
nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt
oraz akcesoria będą nieuszkodzone. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania
w celu obejrzenia towaru, a towar może być używany pod warunkiem, że to
używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu. Zgodnie z ustawą,
możliwość zwrotu nie dotyczy nagrań audialnych i wizualnych oraz
zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez
konsumenta ich oryginalnego opakowania. W przypadku chęci skorzystania z
wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt na
adres korespondencyjny podany na stronie sklepu. Do takiej przesyłki
zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy
oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 14 dni
roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww.
wymagania, zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia
zostają wysłane do klienta listem poleconym. Klient powinien odesłać
podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 7 dni
roboczych, sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta.
15. Gwarancja,
oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty
jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego
zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty należy sprawdzić, czy
opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy
zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W
przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy
plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności
kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej
ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie
przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia
ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia
przesyłki w transporcie.
16. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu
nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając
zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach
sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w
opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas
pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście
przewozowym przesyłki.
17. Właściciel
sklepu internetowego dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane
techniczne umieszczonych w sklepie produktów/usług były zgodne z
rzeczywistością. Nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędne podanie
parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego
producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane
techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w
dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z
rzeczywistością, w ciągu 10 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia
od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od
umowy zawartej na odległość.
18. Regulamin
określa zasady zakupów w sklepie "WOJRAT" Złożenie zamówienia jest
równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w
regulaminie.
19.
Administratorem danych osobowych wskazanych w powyższym formularzu jest:
Ratownik Medyczny Maciej Marszałek z siedzibą w Poddębicach przy
ul. Krasickiego 13A/13. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu i
w zakresie
niezbędnym do realizacji zawartej umowy. Dane nie są udostępniane.
Każda
osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych
oraz do ich poprawiania. |