Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Aprilia Tuono 1000 Factory R !!! 2007r Okazja!!

28-01-2012, 14:29
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Aktualna cena: 29 zł     
Użytkownik Sonic_02
numer aukcji: 2071077168
Miejscowość KRAKÓW-LUSINA
Wyświetleń: 166   
Koniec: 28-01-2012 14:29:40
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam.
mam do zaoferowania motorek marki aprilia Tuono w wersji Factory R!! czyli moto posiada złotą ramę,zawieszenie przednie i tylne ohlinsa,błotnik przedni błotnik tylny,osłony chłodnicy i pług z prawdziwego Carbonu, kute super lekkie felgi OZ!!
Jest to w 100% org wersja nie jakaś przeróbka czy coś podobnego!! stan motocykla jest BDB stan opon klocków hamulcowych oraz napędy jest także bdb.Jego przebieg to zaledwie 7 tys km. Moto sprowadzone od pierwszego właściciela z zagranicy.Oczywiście posiada komplet dokumentów przygotowanych do rejestracji w Polsce.Więcej informacji pod nr tel 886[zasłonięte]390 / 889[zasłonięte]302 lub mail i gg[zasłonięte]43743 Cena podlega N..... Pozdrawiam.

Dane techniczne:
silnik: V 60 Magnesium, dwucylindrowy V60°, 4-suwowy, chłodzony cieczą, dwa wałki rozrządu w głowicy, sterowane łańcuchem/kołem zębatym, sterowane 4 zawory na cylinder, podwójny wałek wyrównoważający (patent ADVC)

pojemność: 997,62 cm3

średnica cylindra / skok tłoka: 97 - 67,5 mm

stopień sprężania: 11,8:1

maksymalna moc silnika: 139 KM (102kW) przy 9,500 obr/min

maksymalny moment obrotowy: 107 Nm przy 8,500 obr/min

zasilanie : zintegrowany system elektronicznego sterowania silnikiem, wielopunktowy wtrysk paliwa, średnica przepustnicy 57 mm

zapłon: elektroniczny cyfrowy, jedna świeca na cylinder, zintegrowany z wtryskiem

rozrusznik: elektryczny

wydech: podwójny tłumik, katalizator trójdrogowy z sonda lambda (EURO 3)

smarowanie: układ smarowania z suchą miska olejową i osobnym zbiornikiem, podwójna pompa trochoidalna z chłodnicą oleju, zbiornik oleju ze stali

skrzynia biegów: sześciostopniowa 1° 34/15, 2° 31/19, 3° 26/20, 4° 24/22, 5° 24/25, 6° 23/26

sprzęgło: wielotarczowe w kąpieli olejowej, sterowane hydraulicznie, przewód w oplocie metalowym, pompa radialna z tłoczkiem 15 mm

przełożenie pierwotne: zębatka 60/31

przełożenie końcowe: łańcuch 40/16

rama: podwójna belkowa ze stopu aluminium, o konstrukcji skrzynkowej

zawieszenie przód: widelec Öhlins Racing up side down ø 43, możliwość regulacji napięcia sprężyny tłumienia w fazie kompresji i odbicia, skok 120 mm

zawieszenie tył: podwójny bananowy wahacz tylnego koła ze stopu aluminium, amortyzator Öhlins Racing z piggy-back, możliwość regulacji napięcia sprężyny, regulacji hydraulicznego tłumienia w fazie kompresji i odbicia, skok koła 133 mm

hamulec przód: dwie pdwie pływające tarcze ze stali inox ø 320 mm ze stali inox, promieniowo mocowane zaciski Brembo Triple Bridge, z czterema tłoczkami ø 34 mm, 4 spiekane klocki hamulcowe, przewód hamulcowy w oplocie metalowym

hamulec tył: tarBrembo tarczowy ze stali inox ø 220 mm, zacisk z dwoma tłoczkami ø 32mm, spiekane klocki hamulcowe, przewód hamulcowy w oplocie metalowym

obręcze kół: kute obręcze ze stopu aluminium, 3,50x17”, tył 6,00x17”

opona przód: radialne bezdętkowe 120/70- 17” ZR 17

opona tył: radialne bezdętkowe 190/55- 17” ZR 17 alternatywnie 190/50 ZR17 i 180/55)

długość: 2025mm

szerokość: 830mm

wysokość: 1020mm

rozstaw osi: 1410mm

wyprzedzenie: 103,7mm

wysokość kanapy: 810

kąt pochylenia główki ramy: 25°

masa własna: 181kg

pojemność zbiornika paliwa: 18 litrów (4 litry rezerwy)