silnik:jednocylindrowy, dwusuwowy, horyzontalny, chłodzony cieczą
pojemność: 49cm3
średnica cylindra / skok tłoka: 40/39,3 mm
stopień sprężania: 11,5:1
maksymalna moc silnika: 3,7 KM przy 6500 obr/min
zasilanie : gaźnik Dell’Orto 17,5 mm
rozrusznik: elektryczny
zapłon: elektroniczny CDI z wyładowaniem pojemnościowym
smarowanie: olej do mieszanki dozowany za pomocą mechanicznej pompy oleju
skrzynia biegów: przekładnia automatyczna
sprzęgło: odśrodkowe bezwładnościowe
przełożenie pierwotne: pasek napędowy
przełożenie końcowe: koła zębate
rama: rurowa, podwójna rama kołyskowa z wysokowytrzymałej stali
zawieszenie przód: hydrauliczny widelec teleskopowy o skoku 90 mm
zawieszenie tył: wahacz silnika mocowany za pomocą dwóch silent bloków do ramy, skok 70 mm
hamulec przód: tarczowy ø 190 mm zacisk racingowy, z dwoma przeciwstawnymi tłoczkami ø 32 mm
hamulec tył: tarczowy ø 190 mm zacisk racingowy, z dwoma przeciwstawnymi tłoczkami ø 30 mm
opona przód: bezdętkowe 160/60 - 13”
opona tył: bezdętkowe 160/60 - 13”
długość: 1860mm
szerokość: 720mm
wysokość kanapy: 820mm
pojemność zbiornika paliwa: 7 litrów