Skuter – motocykl aprilia scarabeo 400i. e.
Maxi skuter na dużych kołach, najnowsza wersja aprilii scarabeo - mimo stylistyki retro nawiązującej do skuterów marki Vespa.
Oferta od motocyklisty, skuter po przeglądzie, w ciągłej eksploatacji, nie szykowany specjalnie do sprzedaży.
VIN ZD4VRA0026S000813
Stan licznika 24285 (stan i zdjęcia z końca czerwca 2014)
Rok produkcji 2007 (pierwsza rejestracja 17.01.2008, pierwsza rejestracja w Polsce 15.03.2013, Miasto Kraków)
Kolor szaro-srebrny (crowd grey), bez poprawek lakierniczych
Pojemność silnika 399cc (jednocylindrowy, czterozaworowy, chłodzony cieczą, zasilany wtryskiem)
Moc silnika 34KM Stosunek mocy do masy 0,0605kW(0,12KM)/kg
Prędkość maksymalna deklarowana przez producenta - 160km/h
Przednie koło 16’’ (opona 110/70)
Tylne koło 14’’ (opona 150/70)
Trzy tarcze hamulcowe – przednie 260mm, tylna 240mm
Skuter identyczny z modelem scarabeo 500, różni się jedynie tłokiem i cylindrem (ze względu na włoskie przepisy zmniejszenie pojemności o 100cc pozwoliło zmieścić się w tańszej kategorii podatkowo-ubezpieczeniowej).
Aprilia sprowadzona w marcu 2013 roku z Włoch, od razu po sprowadzeniu kupiona przeze mnie i cały czas – oczywiście poza sezonem zimowym – użytkowana.
Skuter duży i solidny – długość 2,26m, wysokość siedzenia 78cm, masa z płynami 194kg i w zasadzie drugie tyle (190kg) ładowności.
Bardzo ekonomiczny – w trasie z pasażerem przy prędkości 100-110km/h spalił dokładnie 3,03 l benzyny (bak ma pojemność 13,2l).
Stabilny – duże koła i prześwit 215mm pozwalają bez żadnego problemu przejeżdżać miejskie krawężniki i nierówności drogi. Twardość tylnego zawieszenia jest regulowana. Skok przedniego zawieszenia 105mm, tylnego 90mm. Skuter dobrze wyważony – łatwo manewruje się po mieście i omija korki, stabilny przy niskich prędkościach.
Stopka boczna i centralna.
Duży podświetlany schowek pod siedzeniem otwierany przyciskiem na pilocie – mieści integralny kask lub torbę na laptopa. Skuter z kufrem centralnym mieści dwie kurtki i dwa kaski. Tak pojemny schowek nie występuje w innych skuterach na tak dużych kołach. Dodatkowo jest mały schowek z gniazdkiem 12V w przedniej osłonie.
Skuter ma wyświetlacz pokazujący stan naładowania akumulatora, zegar, licznik paliwa z kontrolką rezerwy, immobilizer, alarm, gniazdko 12V i światła awaryjne. Bardzo skuteczna przednia lampa – zamontowana żarówka światła drogowego o podwyższonej jasności.
Skuter zadbany, bezwypadkowy.
Zamontowany na fabrycznej płycie kufer Kappa K46 ze światłem stopu (również z kompletem kluczyków), owiewki na ręce oraz okrągłe mocowanie pod GPS TomTom. Dodatkowo kupujący otrzyma dużą szybę z osłonami rąk oraz regulowane podwyższenie-deflektor szyby obecnie założonej . Nie korzystałem z tych dodatków, ponieważ nawet z krótką szybą widoczną na zdjęciu osłona przed pędem powietrza jest dla mnie wystarczająca. Mogę sprzedać skuter bez kufra lub dodatkowej szyby.
Do skutera i alarmu jest oryginalna instrukcja, wszystkie dokumenty, oryginalny komplet narzędzi Aprilia, dwa kluczyki oryginalne do stacyjki, dwa piloty do alarmu i karta kodowania alarmu.
8.03.2014 wykonano serwis skutera – wymieniono między innymi uszczelniacze przedniego zawieszenia, płyn w amortyzatorach i założono nowe opony Dunlop TL Scootsmart (na wszystko jest faktura). Pasek napędowy, klocki hamulcowe ani inne elementy jeszcze nie kwalifikują się do wymiany.
Przegląd ważny do 17.03.2015. Ubezpieczenie do 10.03.2015.
Skuter można obejrzeć w centrum Krakowa i sprawdzić na swój koszt w dowolnym warsztacie (obok miejsca gdzie stoi skuter jest ASO Piaggio/Vespa). Wszelkie dodatkowe informacje mailowo lub pod numerem telefonu 603-[zasłonięte] -414 . Mogę przesłać dodatkowe zdjęcia.
Cena do negocjacji podczas oglądania skutera.
Zależy mi chwilowo na szybkiej sprzedaży, ponieważ mam na oku inny motocykl i nie chcę żeby ktoś mi go podkupił.
Zapraszam osoby obserwujące aukcję do kontaktu.