Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

APPROACHES TO MEDIA: A READER Newbold

18-02-2014, 8:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 192.15 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3898259450
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 18-02-2014 08:22:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1995
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43559, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06522, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67890, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79762, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65046, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43559, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06522, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67890, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79762, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65046

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Approaches to Media: A Reader (Foundations in Media)

APPROACHES TO MEDIA: A READER Newbold

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Chris Newbold, Oliver Boyd-Barrett
Language: English
Publisher: Bloomsbury Academic
Publication Date: 17 Sep 1995
Dimensions: 15.6 x 2.8 x 23.4 cm
Format: Paperback
Pages: 576
Condition: NEW
Product_ID: AC4A65B292

 

 

This book is one of a series of five Readers which provide a comprehensive series of resources for media studies courses. This volume illustrates and exemplifies the variety of ways in which the mass media have been researched over the past fifty or more years. It provides extracts from seminal works and relates them to developments in the field as a whole and to later works. The volume identifies the major divisions within the field, including mass society theory, the media effects tradition, political economy, the public sphere, media occupations and professionals, cultural hegemony, feminism and 'new' audience research.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MEDIA STUDIES: KEY ISSUES AND DEBATES Devereux

 ESSENTIAL STUDY SKILLS Tom Burns, Sandra Sinfield

 TELEVISION STUDIES: THE KEY CONCEPTS Calvert

 MEDIA COMMUNICATION James Watson

 UNDERSTANDING MEDIA THEORY Kevin Williams

 MEDIA RESEARCH METHODS Bertrand, Hughes