Serwis i wsparcie specjalistów, którzy najlepiej znają Twój komputer Mac
Każdy Mac objęty jest bezpłatnym telefonicznym wsparciem technicznym przez okres 90 dni od daty zakupu oraz roczną ograniczoną gwarancją.* Wykupując plan ochrony AppleCare Protection Plan, można wydłużyć okres naprawy sprzętu i wsparcia do trzech lat od daty zakupu komputera. Masz wówczas do dyspozycji doskonałe telefoniczne wsparcie techniczne świadczone przez ekspertów Apple. Dzwoń tak często, jak zechcesz, a odpowiemy na Twoje pytania. Jeśli niezbędna będzie naprawa, oferujemy dogodne warianty serwisu na całym świecie.
* Uprawnienia z tytułu rocznej ograniczonej gwarancji Apple oraz planu ochrony AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do uprawnień konsumenta wynikających z przepisów prawa.
Kompleksowe wsparcie techniczne pod jednym adresem
Ponieważ firma Apple projektuje komputer, system operacyjny, jak i wiele programów, Mac jest prawdziwie zintegrowanym systemem. Tylko plan ochrony AppleCare Protection Plan zapewnia kompleksowy serwis i wsparcie ekspertów Apple, pozwalając na rozwiązanie większości problemów w trakcie jednej rozmowy telefonicznej.
W ramach planu otrzymujesz:
-Dostęp do ekspertów Apple
-Gwarancję uznawaną na całym świecie!
-Naprawę z transportem przez klienta: dostarczasz komputer Mac do Salonu Apple lub innego Autoryzowanego Serwisu Apple.
Gwarancja na sprzęt Apple
Plan ochrony AppleCare Protection Plan obejmuje obowiązującą na całym świecie gwarancję na sprzęt (klient nie ponosi dodatkowych kosztów części ani robocizny). Naprawy mogą być wykonywane przez autoryzowane serwisy Apple na całym świecie, co jest szczególnie ważne, gdy podróżujesz ze swoim komputerem.
Gwarancja na sprzęt Apple obejmuje:
-Komputer Mac
-Dołączone akcesoria, takie jak zasilacz
-Pamięć (RAM) firmy Apple
-Stację bazową AirPort Express, stację bazową AirPort Extreme lub Time Capsule2
-Napęd Apple USB SuperDrive (tylko dla MacBooka Pro z wyświetlaczem Retina, MacBooka Air i komputera Mac mini)
-Monitor Apple kupiony razem z komputerem Mac
Wsparcie dotyczące oprogramowania
W domowym zaciszu, w biurze czy w podróży — zawsze możesz zwrócić się do ekspertów Apple z pytaniami na różne tematy związane z systemem Mac, takie jak:
-Korzystanie z systemu operacyjnego Mac OS X
-Krótkie pytania dotyczące korzystania z aplikacji pakietu iLife oraz iWork
-Nawiązywanie połączeń z drukarkami i sieciami AirPort
Ważna uwaga
* Uprawnienia z tytułu rocznej ograniczonej gwarancji Apple oraz planu ochrony AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do uprawnień konsumenta wynikających z przepisów prawa.
Plan ochrony AppleCare Protection Plan można wykupić tylko w okresie obowiązywania standardowej rocznej ograniczonej gwarancji na komputer Mac. Kompletne informacje zawiera dokument AppleCare Protection Plan — warunki świadczenia usług.
-Dostępność poszczególnych opcji zależy od kraju, w którym zlecana jest naprawa, oraz lokalizacji Autoryzowanego serwisu Apple. Apple może też zwrócić się do klienta o samodzielną wymianę gotowych do zainstalowania części.
Urządzenie AirPort lub Time Capsule musi być zakupione nie wcześniej niż dwa lata przed zakupem komputera Mac lub w okresie obowiązywania planu ochrony AppleCare Protection Plan.