Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

AppleCare - dodatkowy 1 rok gwarancji dla iPad

09-04-2015, 21:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 265 zł     
Użytkownik i-komp
numer aukcji: 5213871025
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5   
Koniec: 09-04-2015 21:45:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sklep i-komp_pl zaprasza do zakupów !

14 lat doświadczenia w sprzedaży sprzętu Apple !

Strona o mnie            Napisz do nas               Pozostałe aukcje

Jeśli masz pytania odnośnie oferowanego przez nas sprzętu prosimy o kontakt telefoniczny: 601 [zasłonięte] 489 lub mailowy: [zasłonięte]@i-komp.pl.

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-18.00

 

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone na pełną wartość sprzętu. Przesyłki dostarcza firma kurierska DPD Polska.

 

Zgodnie z regulaminem Allegro, w ciągu 14 dni od zakupu, istnieje możliwość zwrotu zakupionego sprzętu.

 

Cały sprzęt Apple sprzedawany na naszych akcjach pochodzi od polskiego dystrybutora Apple i jest objęty roczną gwarancją producenta.

 

 

Zapraszamy do zakupu nowej, oryginalnie zapakowanej

Gwarancji AppleCare Protection Plan na dodatkowe 12 miesięcy

do tabletów firmy Apple:


iPad mini

iPad mini 2 retina

iPad mini 3 retina

iPad retina

iPad 4

iPad Air

iPad Air 2


(kod produktu: MF226PL/A)

 

AppleCare przedłuża okres gwarancji i wsparcia technicznego dla Twojego nowego iPada do 2 lat.

Gwarancję należy zakupić i zarejestrować w ciągu 12 miesięcy od zakupu iPada.


Gwarancja pochodzi od polskiego dystrybutora Apple.

Wystawiamy faktury Vat 23%.

 

Termin realizacji: 1 dzień roboczy.

Istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym ustaleniu terminu.

 

W razie pytań proszę o kontakt:

[zasłonięte]@i-komp.pl

lub

601 [zasłonięte] 489

 

  • Serwis i wsparcie specjalistów, którzy najlepiej znają Twojego iPada.

    Za sprawą planu AppleCare Protection Plan nawet przez dwa lata od zakupu nowego iPada można mieć bezpośredni, wygodny dostęp do znakomitego telefonicznego wsparcia technicznego Apple. A także korzystać z dodatkowych opcji serwisowania iPada, jego baterii i dołączonych do niego akcesoriów.

    W Polsce konsumenci mają prawo do bezpłatnej naprawy, wymiany, rabatu lub zwrotu zapłaconej kwoty przez sprzedawcę, jeśli w momencie dostawy towar nie był zgodny z zawartą umową sprzedaży. Zgodnie z polskim Kodeksem Cywilnym konsument może zgłaszać roszczenia z tego tytułu przez dwa lata od dostawy towaru. Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj.

    Plan ochrony AppleCare Protection Plan dla iPada zapewnia nawet dwuletnie fachowe telefoniczne wsparcie techniczne oraz dodatkowe opcje serwisu sprzętowego Apple. (1)

    Po zakupie planu ochrony AppleCare Protection Plan wystarczy jedno połączenie telefoniczne, aby uzyskać odpowiedzi na pytania związane z systemem iOS, iCloud oraz aplikacjami na iPada firmowanymi przez Apple. A jeśli niezbędna będzie naprawa, eksperci Apple w czasie tej samej rozmowy telefonicznej pomogą Ci skorzystać z Usługi błyskawicznej wymiany. (2)

    Fachowe wsparcie techniczne pod jednym adresem

    Ponieważ firma Apple zaprojektowała iPada, system iOS i wiele aplikacji, iPad jest prawdziwie zintegrowanym systemem. Tylko plan ochrony AppleCare Protection Plan zapewnia kompleksowy serwis i wsparcie ekspertów Apple, pozwalając na rozwiązanie większości problemów w trakcie jednej rozmowy telefonicznej.

    • Bezpośredni dostęp do ekspertów Apple
    • Usługa błyskawicznej wymiany

    Sprzęt Apple objęty ochroną

    Jeśli niezbędna będzie naprawa, w ramach planu ochrony Protection Plan możesz skorzystać z usługi błyskawicznej wymiany — by jak najkrócej pozostawać bez iPada.

    • iPad
    • Bateria (3)
    • AirPort (4)
    • Dołączony kabel USB i zasilacz

    Wsparcie dotyczące oprogramowania

    W domowym zaciszu, w biurze lub w podróży — zawsze możesz zwrócić się bezpośrednio do ekspertów Apple z pytaniami na różne tematy związane z iPadem, takie jak:

    • Korzystanie z systemu iOS oraz iCloud
    • Nawiązywanie połączenia z sieciami bezprzewodowymi
    • Obsługa aplikacji FaceTime, Keynote, Numbers, Pages i innych aplikacji na iPada firmowanych przez Apple
  • Zawartość opakowania

    • Instrukcja Szybki start
    • Warunki sprzedaży
    • 1. Zakupu planu ochrony AppleCare Protection Plan należy dokonać w ciągu 12 miesięcy od pierwotnej daty nabycia iPada. Plan zapewnia możliwość korzystania z obsługi serwisowej nawet przez dwa lata od pierwotnej daty zakupu urządzenia. Uprawnienia z tytułu planu ochrony AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do uprawnień konsumenta wynikających z przepisów prawa. Aby uzyskać szczegółowe informacje, kliknij tutaj.
    • 2. Mogą obowiązywać lokalne opłaty za połączenia telefoniczne. Opcje obsługi serwisowej mogą podlegać ograniczeniom. Produkty oddane do serwisu mogą być wymienione lub naprawione z użyciem części równoważnych nowym pod względem działania lub niezawodności.
    • 3. Ochrona serwisowa obejmuje sytuację, w której pojemność baterii spadnie do 50 (lub mniej) procent pojemności podanej w specyfikacji.
    • 4. Urządzenie AirPort musi być zakupione nie wcześniej niż dwa lata przed zakupem iPada lub w okresie obowiązywania planu AppleCare Protection Plan.
    • Świadczenia z tytułu planu ochrony AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do wszelkich praw wynikających z przepisów prawa o sprzedaży konsumenckiej obowiązujących w systemie prawnym klienta. Wykupienie planu nie jest obowiązkowe przy zakupie objętego nim sprzętu. Kompletne informacje zawiera dokument z warunkami świadczenia usług.