Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

APPLE CARE PROTECTION PLAN IPHONE 3gS 4 4s

31-01-2012, 18:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 400 zł     
Użytkownik herbalive
numer aukcji: 2058670607
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1078   
Koniec: 25-01-2012 11:39:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Herbalive gotowy

KONTAKT

Telefon : 724 [zasłonięte] 540
 

 
PŁATNOŚCI
PRZELEW - 10 ZŁ
POBRANIE - 20 ZŁ

Przy zakupie większej ilości przedmiotów lub wysyłce za granicę proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki.
REGULAMIN
1. Wysyłka za pobraniem tylko dla użytkowników z minimun jedną czerwoną gwiazdką.
 
2. Po zalicytowaniu napisz do nas e-mail z informację jaką formę wysyłki i płatności wybierasz.
 
 
 3. PŁACĘ Z ALLEGRO obsługujemy bez żadnych zbędnych opóźnień !  
 
 
4. PRZED ZAKUPAMI KONIECZNIE PRZECZYTAJ STRONĘ "O MNIE"
 

 
 

APPLE PROTECTION PLAN MC265ZM/A
IPHONE 3 Gs 4 4s

  • Dodatkowa gwarancja na rok dla iPhona 3GS 4 i 4S
  • Przedłuża gwarancję oraz pomoc techniczną do dwóch lat
  • http://store.apple.com/uk/product/MC265ZM/A#overview

 
Zamknij

Często zadawane pytania.

 

Jakie usługi obejmuje bezpłatne wsparcie i gwarancja na produkt Apple?

Roczną ograniczoną gwarancję i 90 dni bezpłatnego telefonicznego wsparcia technicznego w przypadku komputera Mac, telefonu iPhone, 

monitora Apple i urządzenia Apple TV.

iPod jest objęty roczną ograniczoną gwarancją i jednorazowym (dla jednego incydentu) bezpłatnym telefonicznym wsparciem technicznym.

 

 

Czy mogę wykupić AppleCare Protection Plan w dowolnym terminie?

AppleCare Protection Plan można wykupić w dowolnym terminie przed upływem rocznej ograniczonej gwarancji. 

Okres uprawnień z tytułu planu AppleCare Protection Plan liczy się od daty zakupu sprzętu. 

Apple zdecydowanie zaleca wykupienie planu AppleCare Protection Plan razem z nowym produktem Apple — pozwoli to w pełni wykorzystać 

zalety planu i cały okres gwarancji oraz wsparcia.

 

Jakie warunki obowiązują, jeśli kupię jeden lub kilka monitorów Apple z komputerem Mac?

AppleCare Protection Plan obejmuje jeden monitor Apple kupiony razem z komputerem Mac. 

Można zakupić AppleCare Protection Plan dla monitora Apple, aby objąć nim dodatkowy monitor Apple.

 

Gdzie mogę wykupić AppleCare Protection Plan?

W zależności od produktu Apple plan AppleCare Protection Plan można zakupić w salonach Apple i u wielu autoryzowanych sprzedawców Apple, 

w tym u operatorów sieci.

Firma Apple zaleca zakupienie planu AppleCare Protection Plan w kraju zamieszkania, ponieważ każdy plan AppleCare Protection Plan

podlega warunkom świadczenia usług specyficznym dla Klientów z kraju lub regionu, w którym plan oferowany. 

Plan AppleCare Protection Plan dla telefonu iPhone jest obecnie dostępny w Austrii, Francji, Niemczech, Irlandii, we Włoszech, w Hiszpanii, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii.

 

Jakie sposoby świadczenia usług są dostępne w ramach planu AppleCare Protection Plan?

AppleCare Protection Plan dla komputera Mac i iPoda obejmuje gwarancję ważną na całym świecie. 

Jeśli zabierzesz ze sobą w podróż urządzenie Apple i wystąpi konieczność skorzystania z serwisu, możesz zgłosić się do salonu Apple lub skontaktować 

się z Apple w celu uzyskania informacji o sposobie skorzystania z serwisu. 

Sposób świadczenia usług wybierany jest spośród sposobów dostępnych w kraju, w którym Klient zwrócił się o ich świadczenie. 

Sposoby świadczenia usług, dostępność części i czasy reakcji różnią się w zależności od kraju. 

Szczegółowe informacje zawierają warunki świadczenia usług w ramach planu AppleCare Protection Plan.

 

Jak działa wariant z wysyłaniem sprzętu pocztą?

Aby zorganizować obsługę serwisową, należy skontaktować się z Apple. Apple udostępni opłacone pudełko i instrukcję odesłania sprzętu do Apple.

Po zrealizowaniu usługi serwisowej Apple odeśle naprawione urządzenie. Nie ponosisz kosztów wysyłki. 

Szczegółowe informacje zawierają Warunki Świadczenia Usług w ramach planu AppleCare Protection Plan.

 

Jakie części są używane do napraw w ramach planu AppleCare Protection Plan?

Do napraw w ramach planu AppleCare Protection Plan używane są oryginalne części Apple.

Mogą to być części nowe lub równoważne nowym pod względem działania i niezawodności.

Naprawy są wykonywane przez serwisantów autoryzowanych przez Apple.

Czy AppleCare Protection Plan można przenieść na inną osobę?

Tak. Sprzedając lub przekazując nieodpłatnie produkt Apple innej osobie, możesz jednocześnie przenieść na nią AppleCare Protection Plan. 

Szczegółowe informacje zawierają Warunki Świadczenia Usług w ramach planu AppleCare Protection Plan.

 

Czy po wykupieniu planu AppleCare Protection Plan muszę go zarejestrować?

Jeśli kupisz plan AppleCare Protection Plan razem z komputerem Mac, urządzeniem iPhone, iPod, Apple TV lub monitorem Apple 

w salonie Apple, Apple automatycznie zarejestruje Twój plan AppleCare Protection Plan. 

Jeśli kupisz plan AppleCare Protection Plan niezależnie od objętego nim produktu lub kupisz plan w innym miejscu, musisz plan zarejestrować.

Okres uprawnień z tytułu planu AppleCare Protection Plan liczy się od daty zakupu sprzętu.

Zarejestrowanie planu AppleCare Protection Plan w późniejszym terminie nie wydłuża tego okresu.

Najkorzystniejsze jest zarejestrowanie planu AppleCare Protection Plan od razu po jego wykupieniu.

Na przykład po rejestracji firma Apple będzie dysponować danymi o Twoim sprzęcie, planie AppleCare Protection Plan oraz Twoimi danymi kontaktowymi. 

Gdy skontaktujesz się z Apple w sprawie serwisu lub wsparcia, konsultant Apple będzie mieć Twoje dane od razu do dyspozycji i niezwłocznie zajmie się 

Twoim problemem, bez konieczności weryfikacji uprawnień.

 

Jak zarejestrować AppleCare Protection Plan?

Jeśli kupisz plan AppleCare Protection Plan razem z komputerem Mac, urządzeniem iPhone, iPod, Apple TV lub monitorem Apple w salonie Apple, Apple automatycznie zarejestruje Twój  AppleCare Protection Plan.


UWAGA !!!
Przy kontaktach mailowych i w treści przelewów bankowych  bardzo proszę o podawanie SWOJEGO LOGINU, GDYŻ PÓŹNIEJ WEDŁUG NIEGO ODBYWA SIĘ WYSZUKIWANIE.
JEŻELI TEGO NIE ZROBISZ TWOJA KORESPONDENCJA MOŻE ZOSTAĆ PRZYPADKOWO ZIGNOROWANA.
 Pocztę sprawdzamy i na maile odpowiadamy w godzinach pracy tj. od poniedziałku do piątku w godz. 11:00 - 17:00, więc jak napiszesz coś w piątek wieczorem, to odpowiedˇ dostaniesz dopiero w poniedziałek.
W korespondencji zawsze wklejaj tekst poprzednich wiadomości, żeby nikt nie musiał marnować czasu na przeglądanie setek wiadomości w programie pocztowym.
APPLE CARE PROTECTION PLAN IPHONE 3gS 4 4s