Specyfikacja techniczna
DLACZEGO WARTO KUPIĆ U NAS?
1. APPLE AUTHORISED RESELLER. To pewne, polskie źródło dystrybucji. Spokój i gwarancja. SPRAWDŹ NAS!
2. 15 LAT DOŚWIADCZENIA. W dżungli IT liczone przynajmniej x2.
3. FILOZOFIA IT NA MIARE! Nie jesteśmy globalną korporacją, dlatego potrafimy dostosować się do każdego. Bez względu na wymagania.
4. APPLE W WERSJI CUSTOM. Jako jedni z nielicznych oferujemy możliwość stworzenia Twojej własnej konfiguracji komputera bezpośrednio w fabryce Apple. DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ!
5. ROZUMIEMY POTRZEBY OSÓB KREATYWNYCH. W naszej drużynie są muzycy, fotografowie, malarze - mamy pasje i wiemy jak ważne są narzędzia, którymi je realizujesz.
6. CENY?! Pewnie znajdziesz gdzieś niższe. Pytanie tylko, co dla Ciebie jest ważniejsze? Bo dla nas ważna jest JAKOŚĆ USŁUG. Nie tylko zadbamy o Ciebie przed zakupem, ale nie zapomnimy o Tobie długo po nim.
Każdy produkt sprzętowy Apple jest objęty roczną ograniczoną gwarancją i maksymalnie 90-dniowym bezpłatnym telefonicznym wsparciem technicznym. Wykupując AppleCare Protection Plan, wydłużasz gwarancję i okres wsparcia do trzech pełnych lat od daty zakupu sprzętu. Plan uprawnia do bezpośredniego telefonicznego zwracania się do ekspertów Apple1z pytaniami dotyczącymi różnorodnych zagadnień związanych z komputerami Mac, takimi jak wideoczat, nawiązywanie połączeń z sieciami Wi-Fi, korzystanie z systemu operacyjnego Mac OS X, wykonywanie określonych czynności w programach iLife i iWork oraz wiele innych.
Kompleksowy serwis i wsparcie, to:
> Bezpośredni dostęp do ekspertów Apple
> Serwis na całym świecie
> Serwis komputerów stacjonarnych w miejscu instalacji (u Klienta): zaproś serwisanta do swojego miejsca pracy
> Serwis z transportem przez klienta: zabierz komputer Mac lub monitor Apple do salonu Apple lub innego autoryzowanego serwisu Apple
Jakie urządzenia są objęte planem?
> Twój komputer Mac
> Dołączone akcesoria, takie jak zasilacz
> Pamięć (RAM) firmy Apple
> Stacja bazowa AirPort Express, AirPort Extreme lub urządzenie Time Capsule
> Napęd SuperDrive do MacBooka Air (tylko dla komputerów MacBook Air i Mac mini)
> Monitor Apple kupiony z komputerem Mac
Jakich zagadnień może dotyczyć wsparcie?
> Korzystanie z systemu operacyjnego Mac OS X
> Pytania o wykonanie określonych czynności w programach iLife oraz iWork
> Podłączanie do drukarek i sieci AirPort
> Podłączanie do komputera Mac
> Korzystanie z dźwięku
> Wideoczat
Więcej informacji dotyczących AppleCare Protection Plan znajdziesz na www.apple.com/pl/support/products/