![Serwis i wsparcie ludzi, którzy najlepiej znają Twoje produkty Apple.](http://images.apple.com/pl/support/products/images/overview-title-20<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>201.gif)
Każdy produkt sprzętowy Apple jest objęty roczną ograniczoną gwarancją* oraz maksymalnie 90-dniowym telefonicznym wsparciem technicznym.** Aby wydłużyć te okresy, należy zakupić plan AppleCare Protection Plan.
Ponieważ Apple jest producentem sprzętu, systemu operacyjnego i wielu programów, produkty Apple są prawdziwie zintegrowanymi systemami. Tylko plan AppleCare Protection Plan zapewnia kompleksowy serwis i wsparcie ekspertów Apple, pozwalając na rozwiązanie większości problemów po jednej rozmowie telefonicznej.
![AppleCare Protection Plan dla komputera Mac](http://images.apple.com/pl/support/products/images/mac-title-20<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>201.gif)
Każdy komputer Mac i monitor Apple jest objęty roczną ograniczoną gwarancją1 i maksymalnie 90-dniowym bezpłatnym telefonicznym wsparciem technicznym2. Wykupując plan AppleCare Protection Plan, wydłużasz gwarancję i okres wsparcia do trzech pełnych lat od daty zakupu sprzętu. Plan uprawnia do bezpośredniego telefonicznego zwracania się do ekspertów Apple1z pytaniami dotyczącymi różnorodnych zagadnień związanych z komputerami Mac, takimi jak wideoczat, nawiązywanie połączeń z sieciami Wi-Fi, korzystanie z systemu operacyjnego Mac OS X, wykonywanie określonych czynności w programach iLife i iWork oraz wiele innych.
Uprawnienia z tytułu rocznej ograniczonej gwarancji Apple oraz planu AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do uprawnień konsumenta wynikających z przepisów prawa. Aby uzyskać szczegółowe informacje, kliknij tutaj.
![Kompleksowy serwis i wsparcie](http://images.apple.com/pl/support/products/images/mac-service-title-20<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>201.gif)
Ponieważ firma Apple projektuje komputer, system operacyjny i wiele programów, Mac jest prawdziwie zintegrowanym systemem. Tylko plan AppleCare Protection Plan zapewnia kompleksowy serwis i wsparcie ekspertów Apple, pozwalając na rozwiązanie większości problemów po jednej rozmowie telefonicznej.
- Bezpośredni dostęp do ekspertów Apple
- Serwis na całym świecie3
- Serwis komputerów stacjonarnych w miejscu instalacji (u Klienta): zaproś serwisanta do swojego miejsca pracy3
- Serwis z transportem przez klienta: zabierz komputer Mac lub monitor Apple do salonu Apple lub innego autoryzowanego serwisu Apple
![Wsparcie dotyczące oprogramowania](http://images.apple.com/pl/support/products/images/mac-software-title-20<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>201.gif)
W domowym zaciszu, w wygodnym biurze lub w podróży — zawsze możesz zwrócić się bezpośrednio do ekspertów Apple z pytaniami na różne tematy związane z komputerami Mac.
Zagadnienia dotyczące monitora Apple
- Podłączanie do komputera Mac
- Korzystanie z dźwięku
- Wideoczat
Zagadnienia dotyczące komputera Mac
- Korzystanie z systemu operacyjnego Mac OS X
- Pytania o wykonanie określonych czynności w programach iLife oraz iWork
- Podłączanie do drukarek i sieci AirPort
Apple Care Protection Plan- warunki świadczenia usług
http://images.apple.com/legal/applecare/docs/081811_APP_Mac_Polish_v5.4.pdf