|
"Zawory HIT" (szybkie spożycie Zawory -. Pat w toku)) zwiększyć ciśnienie wewnętrzne skrzydła zarówno w trakcie przyspieszonej lotu iw skrajnych sytuacjach, znaczna poprawa bezpieczeństwa i wydajności.
"Jak to działa": Standardowe czołowe wloty brzegowe na paralotni są umieszczone na punkcie stagnacji profilu na wykończenia prędkości. Zapewnia to maksymalne ciśnienie wewnętrzne czaszy dla tego kąta natarcia.
Po przyspieszeniu, skrzydło leci na niższym kącie natarcia, a więc punkt stagnacji przesuwa się wyżej na nosie profilu. "Zawór HIT", umieszczony nad czołowych otwory krawędzi, otwiera się automatycznie, gdy punkt stagnacji przesuwa zaworów, nacisku skrzydła. Tylko kilka zawory są niezbędne na przestrzeni krawędzi natarcia w celu skłonienia całego skrzydła przy wyższych prędkościach.
Zawory są zamknięte na wykończenia prędkości przez ciśnienie wewnętrzne skrzydła.
FLEXON Czołowi Listwy krawędziowe (Pat. czasu) wspiera górną i dolną powierzchnię wiodącej tkankę między żebrami trzymających profil czyste i wloty otwarte. Funkcja ta znacznie zwiększa wydajność skrzydła, szczególnie przy dużych prędkościach.
Deski również poprawić inflacji skrzydła zarówno podczas startu i ponownego inflacji w locie.
|