Znakomite zdjęcia, świetne filmy w rozdzielczości 4K
Nowy przetwornik Live MOS oraz układ przetwarzania obrazu Venus Engine zastosowane w aparacie GH4 pozwalają zmniejszyć poziom szumów, a przy tym poprawić rozdzielczość i odwzorowanie barw. Innowacyjna technologia DFD pozwala zwiększyć prędkość autofokusu z detekcją kontrastu. Pierwszy na rynku* aparat DSLM z możliwością nagrywania filmów w rozdzielczości 4K
Zastosowana w modelu DMC-GH4 nowo opracowana cyfrowa matryca Live MOS o rozdzielczości 16,05 megapiksela wyróżnia się zarówno czułością, jak i szybkością reakcji. Niweluje ponadto zniekształcenia typu „rolling shutter” nawet podczas stosowania elektronicznej migawki lub nagrywania ruchu. Również opracowany na nowo procesor obrazu Venus Engine działa znacznie wydajniej dzięki nowemu, czterordzeniowemu CPU, który umożliwia szybkie przetwarzanie sygnału wymagane w przypadku nagrań wideo o wysokiej jakości, takiej jak 4K. Dzięki wbudowanym wysokiej klasy układom redukcji szumów, DMC-GH4 umożliwia robienie zdjęć i nagrywanie wideo z maksymalną czułością ISO 25600. Oprócz czułości znacznie udoskonalono gradację i reprodukcję kolorów, co dodatkowo zapewnia wyższą jakość obrazu. Aparat DMC-GH4 oferuje funkcję bardzo szybkich zdjęć seryjnych — do około 40 (w tym w formacie RAW) z szybkością od 12 kl./s (AFS) lub do około 100 (nie w formacie RAW) z szybkością 7 kl./s (AFC) — umożliwiając rejestrowanie szybko poruszających się obiektów bez utraty ostrości.
Nowy model DMC-GH4 kontynuuje zacieranie granic pomiędzy kamerami wideo dla konsumentów i profesjonalistów. Sztandarowym osiągnięciem jest funkcja nieograniczonego*1 nagrywania wideo z jakością 4K (Cinema 4K: 4096 x 2160 z 24 kl./s i QFHD 4K: 3840 x 2160 do 30 kl./s) w formacie MOV/MP4*2. DMC-GH4 może również nagrywać wideo z jakością Full-HD i ultrawysoką liczbą bitów na sekundę: 200 Mb/s (ALL-Intra) lub 100 Mb/s (IPB) bez ograniczeń czasowych*1*2. W zależności od potrzeb, użytkownicy mogą swobodnie dobierać format — MOV, MP4, AVCHD Progressive i AVCHD — oraz różne szybkości klatek. Z myślą o międzynarodowej skali pracy użytkowników profesjonalnych, aparat umożliwia swobodny wybór częstotliwości odświeżania: 59,94 Hz (23,98 Hz), 50,00 Hz, 24,00 Hz. Za pośrednictwem opcjonalnego przewodu z wtyczką micro HDMI, DMC-GH4 może podczas nagrywania wideo wyświetlać je w czasie rzeczywistym na zewnętrznym monitorze. Aby nadać nagraniom niepowtarzalny styl, można zastosować zmienną liczbę klatek na sekundę (VFR) oraz efekty zapisu poklatkowego i animacji poklatkowej bez przetwarzania w ramach postprodukcji. Wbudowano także wiele nowych, praktycznych funkcji wymaganych dla profesjonalnego nagrywania wideo.
Precyzyjnemu, kontrastowemu systemowi AF w modelu DMC-GH4 towarzyszy zintegrowana przez Panasonic technologia DFD (Depth from Defocus), która skraca czas ustawiania ostrości, umożliwiając uzyskanie ultraszybkiego autofokusu na poziomie około 0,07 s*3. Oprócz szybkości, zwiększono także funkcjonalność, dodając autofokus z wykrywaniem twarzy lub oczu oraz 49-punktowy autofokus w trybie Custom Multi AF.
Aparat DMC-GH4 wyposażono w nowo opracowane wyświetlacze OLED o wysokiej precyzji i szybkości: wizjer LVF (Live View Finder) o rozdzielczości 2 359 000 punktów oraz tylny monitor o rozdzielczości 1036 tys. punktów. Zastosowana w wizjerze LVF i tylnym monitorze technologia OLED zapewnia szybki czas reakcji i minimalizuje opóźnienia, a jednocześnie poprawia rozdzielczość. Zastosowany w wizjerze LVF aparatu DMC-GH4 wyświetlacz OLED wyróżnia się wysokim współczynnikiem kontrastu 10 000:1 zapewniającym znakomitą reprodukcję kolorów. Dzięki temu, pod względem widoczności bardziej dorównuje wizjerowi optycznemu.
W konstrukcji DMC-GH4 zastosowano odlewaną pod ciśnieniem przednią i tylną obudowę ze stopu aluminium, aby zwiększyć wytrzymałość aparatu podczas intensywnej pracy w terenie. Dzięki uszczelnieniu wszystkich połączeń, pokręteł i przycisków jest on też odporny na zachlapania i kurz. Przeprojektowana została również migawka, której minimalny czas otwarcia wynosi 1/8000 sec., a dzięki wzmocnionej konstrukcji wytrzymuje około 200 000 cykli*4. W profesjonalnej fotografii każda chwila jest cenna, dlatego optymalny układ elementów sterujących aparatu DMC-GH4 umożliwia intuicyjne ustawianie parametrów. Model DMC-GH4 zapewnia też łączność Wi-Fi® i technologię NFC, a ponadto można go łatwo połączyć ze sprzętem zewnętrznym przy użyciu złączy. W aparacie można teraz opracowywać pliki RAW.
DMC-GH4 to aparat udoskonalony pod każdym względem — osiągów, mobilności, wytrzymałości i możliwości rozbudowy. Panasonic poleca ten niezawodny model profesjonalnym fotografom pracującym w terenie oraz twórcom filmów i fotografii hybrydowej.
.
Typ aparatu |
Typ |
Aparat typu Digital Single Lens Mirrorless |
Karty Pamięci |
Karty pamięci SD, SDHC, SDXC (kompatybilne ze standardem UHS-I kart pamięci SDHC/SDXC) |
Wielkość przetwornika obrazu |
17,3 x 13,0 mm (przy proporcjach obrazu 4:3) |
Mocowanie obiektywu |
Micro mocowanie standardu Cztery Trzecie |
Przetwornik obrazu |
Typ |
Przetwornik Live MOS |
Całkowita ilość pikseli |
17,2 megapiksela |
Efektywna ilość pikseli aparatu |
16,05 megapiksela |
Filtr koloru |
Filtr barw podstawowych |
System redukcji kurzu |
Filtr ultradźwiękowy |
System rejestrowania |
Format rejestrowanego pliku |
Zdjęcia |
JPEG (DCF, Exif 2.3), RAW, MPO (z dołączonym obiektywem 3D w standardzie Micro 4/3) |
Film |
AVCHD (format dźwięku: LPCM), MP4 (format dźwięku: LPCM / AAC, 2 kanały), AVCHD (format dźwięku: Dolby Digital, 2 kanały) |
Częstotliwość systemowa |
59,94 Hz, 50 Hz, 24 Hz |
Proporcje obrazu |
4:3, 3:2, 16:9, 1:1 |
Jakość zdjęć |
RAW, RAW+Fine, RAW+Standard, Fine, Standard/MPO+Fine / MPO+Standard (z dołączonym obiektywem 3D w standardzie Micro 4/3) |
Przestrzeń barw |
sRGB, Adobe RGB |
Rozmiar pliku (piksele) |
Zdjęcia |
[4:3] 4608x3456 (L) / 3264x2448 (M) / 2336x1752 (S) / 1824x1368 (z dołączonym obiektywem 3D w standardzie Micro 4/3)/[3:2] 4608x3072 (L) / 3264x2176 (M) / 2336x1560 (S) / 1824x1216 (z dołączonym obiektywem 3D w standardzie Micro 4/3)/[16:9] 4608x2592 (L) / 3840x2160 (M) / 1920x1080 (S) / 1824x1024 (z dołączonym obiektywem 3D w standardzie Micro 4/3)/[1:1] 3456x3456 (L) / 2448x2448 (M) / 1744x1744 (S) / 1712x1712 (z dołączonym obiektywem 3D w standardzie Micro 4/3) |
Film (MOV*: 59,94 Hz) |
[4K] 3840x2160, 29,97p, 100 Mb/s (IPB) (LPCM)/[4K] 3840x2160, 23,98p, 100 Mb/s (IPB) (LPCM)/[Full HD] 1920x1080, 59,94p, 200 Mb/s (ALL-Intra) (LPCM) / 100 Mb/s (IPB) (LPCM) / 50 Mb/s (IPB) (LPCM)/[Full HD] 1920x1080, 29,97p, 200 Mb/s (ALL-Intra) (LPCM) / 100 Mb/s (IPB) (LPCM) / 50 Mb/s (IPB) (LPCM)/[Full HD] 1920x1080, 23,98p, 200 Mb/s (ALL-Intra) (LPCM) / 100 Mb/s (IPB) (LPCM) / 50 Mb/s (IPB) (LPCM) |
Film (MOV*: 50,00 Hz) |
[4K] 3840x2160, 25p, 100 Mb/s (IPB) (LPCM)/[Full HD] 1920x1080, 50p, 200 Mb/s (ALL-Intra) (LPCM) / 100 Mb/s (IPB) (LPCM) / 50 Mb/s (IPB) (LPCM)/[Full HD] 1920x1080, 25p, 200 Mb/s (ALL-Intra) (LPCM) / 100 Mb/s (IPB) (LPCM) / 50 Mb/s (IPB) (LPCM) |
Film (MOV*: 24,00 Hz) |
[C4K] 4096x2160, 24p, 100 Mb/s (IPB) (LPCM)/[4K] 3840x2160, 24p, 100 Mb/s (IPB) (LPCM)/[Full HD] 1920x1080, 24p, 200 Mb/s (ALL-Intra) (LPCM) / 100 Mb/s (IPB) (LPCM) / 50 Mb/s (IPB) (LPCM) |
Film (MP4*: 59,94 Hz) |
[4K] 3840x2160, 29,97p, 100 Mb/s (IPB) (LPCM) / 100 Mb/s (IPB) (AAC)/[4K] 3840x2160, 23,98p, 100 Mb/s (IPB) (LPCM)/[Full HD] 1920x1080, 59,94p, 200 Mb/s (ALL-Intra) (LPCM) / 100 Mb/s (IPB) (LPCM) / 50 Mb/s (IPB) (LPCM)/[Full HD] 1920x1080, 29,97p, 200 Mb/s (ALL-Intra) (LPCM) / 100 Mb/s (IPB) (LPCM) / 50 Mb/s (IPB) (LPCM)/[Full HD] 1920x1080, 23,98p, 200 Mb/s (ALL-Intra) (LPCM) / 100 Mb/s (IPB) (LPCM) / 50 Mb/s (IPB) (LPCM)/[Full HD] 1920x1080, 59,94p, 28 Mb/s (IPB) (AAC)/[Full HD] 1920x1080, 29,97p, 20 Mb/s (IPB) (AAC)/[HD] 1280x720, 29,97p, 10 Mb/s (IPB) (AAC)/[VGA] 640x480, 29,97p, 4 Mb/s (IPB) (AAC) |
Film (MP4*: 50,00 Hz) |
[4K] 3840x2160, 25p, 100 Mb/s (IPB) (LPCM) / 100 Mb/s (IPB) (AAC)/[Full HD] 1920x1080, 50p, 200 Mb/s (ALL-Intra) (LPCM) / 100 Mb/s (IPB) (LPCM) / 50 Mb/s (IPB) (LPCM)/[Full HD] 1920x1080, 25p, 200 Mb/s (ALL-Intra) (LPCM) / 100 Mb/s (IPB) (LPCM) / 50 Mb/s (IPB) (LPCM)/[Full HD] 1920x1080, 50p, 28 Mb/s (IPB) (AAC)/[Full HD] 1920x1080, 25p, 20 Mb/s (IPB) (AAC)/[HD] 1280x720, 25p, 10 Mb/s (IPB) (AAC) |
Film (MP4*: 24,00 Hz) |
[C4K] 4096x2160, 24p, 100 Mb/s (IPB) (LPCM)/[4K] 3840x2160, 24p, 100 Mb/s (IPB) (LPCM)/[Full HD] 1920x1080, 24p, 200 Mb/s (ALL-Intra) (LPCM) / 100 Mb/s (IPB) (LPCM) / 50 Mb/s (IPB) (LPCM) |
Film (AVCHD Progressive*: 59,94 Hz) |
[Full HD] 1920x1080, 59,94p, 28 Mb/s (IPB) (Dolby) |
Film (AVCHD Progressive*: 50,00 Hz) |
[Full HD] 1920x1080, 50p, 28 Mb/s (IPB) (Dolby) |
Film (AVCHD*: 59,94 Hz) |
[Full HD] 1920x1080, 59,94i, 24 Mb/s (IPB) (Dolby) (szybkość na wyjściu z przetwornika: 29,97 kl./s)/[Full HD] 1920x1080, 59,94i, 17 Mb/s (IPB) (Dolby) (szybkość na wyjściu z przetwornika: 59,94 kl./s)/[Full HD] 1920x1080, 23,98p, 24 Mb/s (IPB) (Dolby) |
Film (AVCHD*: 50,00 Hz) |
[Full HD] 1920x1080, 50i, 24 Mb/s (IPB) (Dolby) (szybkość na wyjściu z przetwornika: 25 kl./s)/[Full HD] 1920x1080, 50i, 17 Mb/s (IPB) (Dolby) (szybkość na wyjściu z przetwornika: 50 kl./s) |
Czas ciągłego nagrywania filmów |
AVCHD: ok. 110 minut z obiektywem H-HS12035/AVCHD: ok. 110 minut z obiektywem H-FS14140 |
Funkcja WiFi |
WiFi |
IEEE 802.11b/g/n, 2412 MHz – 2462 MHz (11 kanałów), Wi-Fi / WPA / WPA2, tryb infrastrukturalny, WPS, Wi-Fi Direct |
NFC (Near Field Communication - komunikacja, radiowa transmisja danych bliskiego zasięgu) |
ISO/IEC 18092, NFC-F (tryb pasywny) |
Połączenie z wykorzystaniem kodu QR |
Tak |
Wizjer |
Typ |
wizjer OLED (2,359 miliona punktów) |
Pole widzenia |
Około 100% |
Wizjer |
Około 21 mm od soczewki wizjera |
Zakres regulacji dioptrii |
-4,0 – +4,0 (dioptrie) |
Sensor oka |
Tak |
Ustawienia czujnika oka |
High / Low |
Ostrość |
Typ |
Kontrastowy system AF |
Technologia DFD |
Tak |
Tryb ustawiania ostrości |
AFS (Jednorazowy) / AFF (Zmienny) / AFC (Ciagły) / MF |
Tryb AF |
Wykrywanie i śledzenie twarzy i oczu / 49-polowe ustawianie ostrości / niestandardowe ustawianie obszarów ostrości / 1-polowe ustawianie ostrości / punktowe ustawianie ostrości/(Dostępny pełny obszar wyświetlacza) |
Zakres działania AF |
EV -4 - 18 (ekwiwalent ISO100) |
Lampa wspomagająca AF |
Tak |
Blokada AF |
Tak (przycisk AF/AE LOCK) |
Pozostałe |
AF z pomiarem pojedynczym, AF migawki, ustawianie naciśnięciem przycisku do połowy, szybki AF, ciągły AF (podczas nagrywania filmów), AF z czujnikiem wzroku, AF+MF, wspomaganie MF, wspomaganie AF sterowanego dotykiem, funkcja Focus Peaking, funkcja AF/AE sterowanego dotykiem, dotykowa regulacja ostrości, migawka sterowana dotykiem |
Kontrola naświetlenia |
Tryb pomiaru światła |
Wielopunktowy / Centralny ważony / Punktowy |
Zakres pomiaru |
EV 0–18 (obiektyw o F2,0, równoważny ISO100) |
Tryb naświetlenia |
Program AE, Priorytet przysłony AE, Priorytet migawki AE, Manualny |
Czułość ISO |
Automatyczna / Inteligentna czułość ISO / 100 (rozszerzona) / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 / 25600 (zmiana z krokiem 1/3 EV)/(Nagrywanie filmów z maksymalną czułością ISO 6400) (Automatyczna czułość ISO w trybie M) |
Kompensacja naświetlenia |
Krok 1/3 EV, maks. ±5 EV (±3 EV w przypadku filmów) |
Blokada AE |
Tak (przycisk AF/AE LOCK) |
Braketing AE |
3, 5, 7 klatek z krokiem 1/3, 2/3 lub 1 EV, maks. ±3 EV, tryb pojedynczy/seryjny |
Balans bieli |
Balans Bieli |
Auto / światło dzienne / pochmurno / w cieniu / światło halogenowe / lampa błyskowa / ustawianie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury koloru |
Regulacja balansu bieli |
Oś niebieski/bursztynowy, oś purpurowy/zielony |
Ustawienia temperatury kolorów |
2500 - 10000 K z krokiem 100 K |
Bracketing balansu bieli |
3 ekspozycje w osi niebieski/bursztynowy lub purpura/zielony |
MIGAWKA |
Typ |
Migawka szczelinowa |
Prędkość Migawki |
Zdjęcia: Żarówka (maks. 60 minut), 1/8000 – 60/Film: 59,94 Hz: 1/16 000 – 1/30, 50 Hz: 1/16 000 – 1/25, 24 Hz: 1/16 000 – 1/24, 24 Hz: 1/16 000 – 1/24 (podczas korzystania z funkcji Synchro Scan) |
Trwałość migawki |
ok. 200 000 zdjęć |
Autowyzwalacz |
10 sekund, 3 zdjęcia / 2 sekundy / 10 sekund |
Zdalne sterowanie |
Zdalne sterowanie w trybie Bulb DMW-RSL1 (do wyboru) |
Zdjęcia seryjne |
Liczba rejestrowanych zdjęć |
ok. 40 zdjęć (dla plików RAW przy określonej szybkości)/ok. 100 zdjęć (bez plików RAW)/ok. 120 zdjęć (przy użyciu migawki elektronicznej)/(zależnie od pojemności karty pamięci, naładowania akumulatora, rozdzielczości zdjęć oraz kompresji) |
LAMPA BŁYSKOWA |
Typ wbudowanej lampy błyskowej |
Wbudowana lampa TTL, odpowiednik GN12 (ISO100/m) / GN17 (ISO200/m), wbudowany mechanizm wysuwający (referencyjny)/Kąt doświetlenia: 24 mm (odpowiednik w aparacie 35 mm) |
Tryb lampy błyskowej |
Automatyczna*, Automatyczna z redukcją efektu czerwonych oczu*, Włączona, Włączona z redukcją efektu czerwonych oczu, Spowolniona synchronizacja, Spowolniona synchronizacja z redukcją efektu czerwonych oczu, Wyłączona (* tylko w trybach iA oraz iA+) |
Prędkość synchronizacji |
Poniżej 1/250 s |
Ustawienia działania lampy |
Krok 1/3 EV, maks. ± 3 EV |
Synchronizacja lampy błyskowej |
Synchronizacja na 1. kurtynę migawki, Synchronizacja na 2. kurtynę migawki |
Synchronizacja w korekcji naświetlania |
Tak |
Synchronizacja lampy błyskowej |
Tak |
PRZYCISK FUNKCYJNY |
Fn1, Fn2, Fn3, Fn4, Fn5, Fn6, Fn7, Fn8, Fn9, Fn10 |
Wi-Fi / szybkie menu / podgląd / jednorazowa regulacja ekspozycji / regulacja ekspozycji sterowana dotykiem / wskaźnik poziomu / ustawianie obszaru ostrości / sterowanie zoomem / pojedyncze zdjęcie RAW+JPG / ustawianie ostrości dla pojedynczego zdjęcia / blokada przycisku kursora / styl zdjęcia / proporcje obrazu / rozmiar obrazu / jakość / AFS/AFF / tryb pomiaru / prędkość trybu seryjnego / automatyczne naświetlanie wielu klatek / samowyzwalacz / kontrola obszarów prześwietlonych i cieni / funkcja i. Dynamic / funkcja i. Resolution / HDR / migawka elektroniczna / tryb pracy lampy błyskowej / regulacja lampy błyskowej / dodatkowy Zoom optyczny / zoom cyfrowy / stabilizator / film Ustawienia / zmienna liczba klatek / tryb obrazu / skanowanie synchroniczne / wyświetlanie daty i godziny / ustawianie kierunku mikrofonu / zakresy kolorów / tryb cichy / peaking / histogram / linia pomocnicza / wzór zebry / obszar nagrywania / wyświetlanie priorytetu wideo / zoom krokowy / szybkość zoomu / tryb AF/MF / przywracanie wartości domyślnych |
Wyświetlacz |
Typ |
Wyświetlacz OLED ze sterowaniem dotykowym |
Wielkość Ekranu |
możliwość obracania / przekątna 3 cale / format 3:2 / szeroki kąt oglądania |
Pikseli |
ok. 1,036 miliona punktów |
Pole widzenia |
Około 100% |
Tryby ustawiania monitora |
Jasność (7 poziomów), kontrast i nasycenie (7 poziomów), czerwień-zieleń (11 poziomów), błękit-żółć (11 poziomów) |
USTAWIENIA KREATYWNE |
Zdjęcia |
Ekspresyjne / retro / dawne czasy / jasne tony / ciemne tony / sepia / monochromatyczne / dynamiczne monochromatyczne / surowe monochromatyczne / gładkie monochromatyczne / impresjonizm / wysokodynamiczne / cross process / efekt zabawki / zabawka-pop art / bleach bypass / efekt miniatury / delikatna ostrość / fantasy / filtr gwiazdkowy / kolor punktowy / światło słoneczne |
Film |
Ekspresyjne / retro / dawne czasy / jasne tony / ciemne tony / sepia / monochromatyczne / dynamiczne monochromatyczne / impresjonizm / wysokodynamiczne / cross process / efekt zabawki / zabawka-pop art / bleach bypass / efekt miniatury / fantasy / kolor punktowy |
Podgląd na żywo |
Cyfrowy zoom |
2x, 4x |
Ekstra zoom optyczny |
Zdjęcia: maks. 2x (format 4:3; nie dotyczy nagrywania w wielkości L; stopień powiększenia zależy od liczby pikseli nagrania i formatu)/Film: 2,4x (FHD), 3,6x (HD), 4,8x (VGA) |
Inne funkcje |
Wskaźnik poziomu, histogram w czasie rzeczywistym, linie pomocnicze (3 wzory), znacznik środka, podświetlanie (zdjęcia/filmy), wzór zebry (zdjęcia/filmy) |
FUNKCJA DETEKCJI KIERUNKU |
Funkcja detekcji kierunku |
Tak |
RODZAJ ZDJĘĆ |
Zdjęcia i filmy |
Standardowy / Żywy/ Naturalny / Monochromatyczny / Sceneria/ Portret/ Własny |
TRYB KREATYWNY |
Tryb naświetlania |
Program AE, Priorytet przysłony AE, Priorytet migawki AE, Manualny |
Odtwarzanie |
Tryb odtwarzania |
Normalne odtwarzanie, 30 miniatur, 12 miniatur, kalendarz, powiększanie (maks. 16x), pokaz slajdów (wszystko / tylko zdjęcia / tylko filmy / 3D / wybór kategorii / ulubione, czas trwania i efekt do wyboru), tryb odtwarzania (normalny/zdjęcia/filmy/3D/kategoria/ulubione), zapis lokalizacji, przetwarzanie plików RAW, retusz – czyszczenie, edycja tytułów, pieczątka tekstowa, podział filmu, fotografia poklatkowa, animacja poklatkowa, zmiana wymiarów, przycinanie, obracanie, ustawianie ulubionych, ustawienia drukowania DPOF, ochrona plików, edycja rozpoznawania twarzy, sortowanie zdjęć, potwierdzanie usuwania |
MOŻLIWOŚĆ NAGRYWANIA FILMÓW |
SS/Wzmocnienie |
Czas zwalniania migawki/ISO, kąt/ISO, czas zwalniania migawki/dB |
Kinowa korekcja gamma |
Cinelike D / Cinelike V |
Poziom referencyjnej czerni (Master Pedestal) |
31 kroków |
Synchro Scan |
Tak |
Kody czasowe |
Licznik: wybór czasu nagrania lub pozostałego czasu nagrywania, tryb znacznika czasu: pomijanie klatek / bez pomijania klatek (gdy częstotliwość systemu zostanie ustawiona na wartość 59,94 Hz) |
ZABEZPIECZENIE ZDJĘCIA / KASOWANIE |
Ochrona |
Pojedyncze / Wiele lub Anulowanie |
Kasowanie |
Pojedyncze / Wiele / Wszystkie / Oprócz ULUBIONYCH |
DRUK |
Bezpośrednie drukowanie |
Kompatybilny z PictBridge |
Złącza |
USB |
USB 2.0 High Speed Multi |
HDMI** |
Odtwarzanie |
złącze miniHDMI typu D, VIERA Link, Dźwięk: Stereo/59,94 Hz: Auto / 4K / 1080p / 1080i / 720p / 480p/50 Hz: Auto / 4K / 1080p / 1080i / 720p / 576p/24 Hz: Auto / C4K / 4K / 1080p/(tryb 4:2:2 / 10 bitów lub 4:2:2 / 8 bitów) |
Podgląd przez HDMI |
4:2:2 / 8 bitów lub 4:2:2 / 10 bitów (w przypadku trybu 4:2:2 / 10 bitów nie ma możliwości zapisywania filmów lub zdjęć na karcie pamięci SD znajdującej się w aparacie)/Wyświetlanie informacji (WŁ./WYŁ.)/Automatyczna konwersja do niższej rozdzielczości (tylko 4K do 1080p) |
Wyjście sygnału audio i video |
Mono |
Złącze zdalnego sterowania |
wejście 2,5 mm do podłączenia zdalnego sterowania |
Gniazdo wejściowe mikrofonu |
wejście 3,5 mm do podłączenia mikrofonu zewnętrznego |
Wyjście słuchawkowe |
wyjście 3,5 mm do podłączenia słuchawek |
Mikrofon |
Stereo, redukcja szumu wiatru: WYŁ. / Niska / Standardowa / Wysoka / AUTO |
Głośniki |
Mono |
JĘZYK |
Język OSD |
Japoński, Angielski, Niemiecki, Francuski, Włoski, Hiszpański, Polski, Czeski, Węgierski, Holenderski, Turecki, Portugalski, Fiński, Duński, Szwedzki, Grecki |
ZASILANIE |
Akumulator |
Ładowarka Baterii |
Czas pracy akumulatora (standard CIPA) |
ok. 500 zdjęć z obiektywem H-HS12035/ok. 500 zdjęć z obiektywem H-FS14140 |
Wymiary / Waga |
Wymiary (Dł. x Wys. x Gł.) |
132,9 x 93,4 x 83,9 mm (bez wystających elementów) |
Masa |
ok. 560 g (karta SD, akumulator, korpus)/ok. 480 g (tylko korpus)/ok. 865 g (karta SD, akumulator, z obiektywem H-HS12035)/ok. 825 g (karta SD, akumulator, z obiektywem H-FS14140) |
WARUNKI PRACY |
Temperatura Otoczenia |
0°C to 40°C |
Wilgotność Otoczenia |
10% do 80% |
Standardowe akcesoria |
Oprogramowanie |
PHOTOfunSTUDIO 9.5 AE (Windows XP/Vista/7/8)/SILKYPIX® Developer Studio 4.1 SE (Windows XP/Vista/7/8, Mac OS X 10.5/10.6/10.7/10.8)/LoiLoScope (wersja próbna) (Windows XP/Vista/7/8) |
Wyposażenie standardowe |
ładowarka do akumulatorów (kabel zasilający w zestawie), akumulator, pokrowiec, osłona złącza lampy błyskowej, kabel podłączeniowy USB, pasek na ramię, płyta DVD/Pokrywa obiektywu*, osłona obiektywu*, tylna pokrywa obiektywu*, w zestawach DMC-GH4A oraz DMC-GH4H |
WYBÓR DODATKÓW |
Zewnętrzna lampa błyskowa (opcjonalna) |
DMW-FL580L (opcjonalnie), kanały bezprzewodowe: 1 kanał / 2 kanały / 3 kanały / 4 kanały |
Moduł interfejsu (opcjonalny) |
DMW-YAGH (opcjonalnie)*** |
Zasilacz sieciowy (opcjonalny) |
DMW-AC10 (opcjonalnie) |
Zewnętrzny mikrofon (opcjonalny) |
DMW-MS2 (opcjonalnie), tryby stereo / automatyczny / kierunkowy / super kierunkowy / ręczny |
Uchwyt z miejscem na dodatkowe akumulatory (opcjonalny) |
DMW-BGGH3 (opcja) |
Uwagi |
* Informacje o nagrywaniu filmów. |
Uwagi |
• W przypadku nagrywania filmów w rozdzielczości 4K (100 Mb/s), C4K (100 Mb/s) i FHD (100 lub 200 Mb/s) należy używać kart pamięci SD o klasie szybkości U3 (UHS-I Speed Class 3). |
Uwagi |
• W przypadku nagrywania filmów w rozdzielczości FHD (50 Mb/s) należy używać kart pamięci SD o klasie szybkości U1 (UHS-I Speed Class 1) lub wyższej. |
Uwagi |
• W przypadku nagrywania filmów w rozdzielczości FHD (28 Mb/s) należy używać kart pamięci SD o klasie szybkości 4 lub wyższej. |
Uwagi |
Klasa szybkości karty pamięci SD to standard określający szybkość ciągłego zapisu. |
Uwagi |
** W przypadku wyjścia wideo o rozdzielczości 4K lub C4K należy korzystać z kabla HDMI, na którym umieszczono logo HDMI i który opisano jako „kompatybilny ze standardem 4K”. |
Uwagi |
*** Model DMW-YAGH nie jest dostępny we wszystkich krajach lub regionach. |
SPRZĘT FABRYCZNIE NOWY - PROSTO OD DYSTRYBUTORA WYSTAWIAMY FAKTURY VAT 23% LUB FAKTURY IMIENNE!
|