Łączy cechy spuszczarki i wymieniarki oleju (z komorą).
Do podciśnieniowego opróżniania układów z oleju i innych cieczy przy wykorzystaniu zwężki Venturiego.
Do grawitacyjnego spuszczania przeprowadzonego oleju z silników, skrzyń biegów i dyferencjałów wszelkiego typu pojazdów.
Ruchoma i łatwa w użyciu.
Wyposażona w sześć sond ssących (giętkich, metalowych), zakończonych złączkami szybkorozłączalnymi.
W zestawie końcówki adaptacyjne do samochodów marki BMW i Volkswagen.
Regulowana wysokość miski zbierającej, co ułatwia dostosowanie jej do położenia kurka spustowego lub wysokości podnośnika.
Zamocowanie zaworu pod miską zbierającą umożliwia oględziny przeprowadzonego oleju przed odprowadzeniem do zbiornika.
Łatwe i czyste usuwanie oleju dzięki funkcji samoczynnego opróżniania.
Pojemność zbiornika |
65 l |
Pojemność komory kontrolnej |
42-45 l |
Pojemność do zapełnienia cieczą |
- |
Ciśnienie powietrza wytwarzającego podciśnienie |
7-8 bar |
Ciśnienie powietrza wytwarzającego podciśnienie |
120-150 s |
Czas rozszczelnienia |
1,5-2 l/min |
Wydajność zasysania |
2000 mm |
Długość przewodu ssącego |
18 l |
Pojemność miski zbierającej |
400 mm |
Wysokość maksymalna |
1560 mm |
Wysokość minimalna |
1000 mm |
Średnica pierścienia powiększającego |
606 mm |
Maksymalne spuszczana objętość |
45 l |
Maksymalne ciśnienie spuszczania |
1 bar |
Długość przewodu spustowego |
2000 mm |
Złączka wlotu powietrza |
1/4" (szybkozłączka); 1/4" NPT, nakrętna |
Masa |
- |