Antyradar szczególnie polecany do samochodów z szybami atermicznymi, lecz nie tylko
Antyradar Whistler Pro 3450 jest tak zaprojektowany by pozostać poza zasięgiem wzroku. Wysoka wydajność detektora jest połączona z anteną montowaną pod maską samochodu i panelem kontrolnym, który można zamontować w każdym miejscu w samochodzie.
Parametry produktu:
-> Obsługa fotoradarów
-> Regulacja głośności
-> Podłączenie do instalacji samochodu
-> Przełącznik autostrada - miasto
-> Wykrywanie fal w zakresie 360 stopni
-> Funkcja maskująca VG2
-> Alarm nagłych wypadków SWS
-> Miejski tryb pracy
-> Redukcja fałszywych alarmów
-> Obsługa typów radarów X, K .Ka, POP
Funkcje:
-> możliwość instalacji w niewidocznym miejscu
-> intensywne niebieskie podświetlenie liter na wyświetlaczu
-> Wykrywa radary typu X,K, Ka super oraz POP
-> wskaźnik temperatury i napięcia instalacji samochodu (czy alternator ładuje czy nie)
-> 3 miejskie tryby pracy
-> funkcja VG-2 (niewykrywalny dla radarów policyjnych)
-> wykrywa wszystkie typy radarów i laserów
-> system SWS (Safety Warning System) - ostrzega o niebezpieczeństwie/utrudnieniu na drodze
-> wykrywa fale w promieniu 360 stopni
-> przełącznik autostrada/miasto
-> jasny i wyraźny wyświetlacz
-> regulacja głośności
-> tryb samotestujący
-> tryb samouczka
-> wymiary panelu sterującego: 1,90 cm x 6,98 cm x 5,59 cm
-> wymiary modułu anteny: 3,55 cm x 10,16 cm x 9,14 cm
-> wymiary czujnika laserowego: 4,83 cm x 2,29 cm x 1,52 cm
-> Zawartość zestawu Whistler Pro 3450:
-> Panel sterujący z wyświetlaczem
-> Moduł anteny
-> czujnik laserowy (BRAK W ZESTAWIE!!!)
-> Wiązki kabli do szybkiego łączenia
-> Instrukcja instalacji i obsługi (język polski)
Antyradar Whistler 3450 Posiada Certyfikat Unii Europejskiej CE
Opis producenta:
Rozdzielny antyradar Whistler 3450 posiada 9 programowalnych opcji pozwalających na dostosowanie antyradaru do preferencji użytkownika np. trzy różne ustawienia tonu zgłoszeń audio. Ta opcja została tak dostosowana by każdy z użytkowników mógł ustawić dla siebie odpowiedni ton na który zareaguje (ucho ludzkie reaguje różnie na różne tony).
Dzięki trybowi samotestowania użytkownik może zapoznać się z dźwiękami przypisanymi do określanych informacji i zgłoszeń podawanych przez antyradar.
Oczywiście w modelu tej klasy nie mogło zabraknąć 3 trybów miejskich. Dziąki ustawieniu odpowiedniego trybu można wyizolować zakłócenia pojawiające się w miastach pochodzących od urządzeń pracujących w paśmie X. Dzięki tym 3 trybom można ograniczyć lub całkowicie wyłączyć reakcję antyradaru na pasmo X.
Wbudowany w antyradarze Whistler Pro 3450 woltomierz pokazuje napięcie na akumulatorze i pomaga w wykryciu ewentualnych awarii. Również model ten wyposażono w czujnik temperatury pozwalający na wskazanie temperatury zewnętrznej w stopniach Celsjusza bądź Farenheita, w przypadku pojawienia się niskiej temperatury ostrzega antyradar o możliwości poślizgu.
W antyradarze Whistler 3450 dodano również opcję zapobiegającą zasypianiu kierowcy, antyradar zgłasza sygnałem komunikat do czasu kiedy przez 5 sekund nie zostanie przytrzymany klawisz. Model ten oferuje również opcję jazdy nocnej.
W zależności od oświetlenia można również wyregulować intensywność podświetlenia, dzięki temu zarówno w dzień jak i w nocy będzie w sposób nie rażący i nie powodujący przykuwania uwagi osób postronnych.
Whistler Pro 3450 zapewnia także ochronę w promieniu 360 stopni przed radarami laserowymi. Jest również odporny na działanie wykrywaczy antyradarów VG-2. Informuje dźwiękiem gdy VG-2 jest w użyciu.
Według Polskiego prawa:
Zgodnie z Art 66 ust. 4 pkt 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym z 20 czerwca 1997r: " Zabrania się wyposażania pojazdu w urządzenia informujące o działaniu sprzętu kontrolno-pomiarowego używanego przez organy kontroli ruchu drogowego lub działanie to zakłócające albo przewożenia w pojeździe takiego urządzenia w stanie wskazującym na gotowość jego użycia ..."