Antyradar Whistler GT-130Xi należy do najnowszej linii detektorów producenta, przygotowanej wyłącznie na poszczególne rynki europejskie. Prezentuje zupełnie nową funkcjonalność i możliwości w swojej kategorii cenowej. Szczególny nacisk położono na znaczną poprawę detekcji w paśmie Ka, czego wynikiem jest
wprowadzenie wąskiego trybu pasma KA NARROW . Zwiększono także szybkość reakcji na bardzo krótkie impulsy w paśmie K, dzięki czemu jest to jedyny antyradar w tej kategorii cenowej, który wykrywa pistolety ISKRA.
GT-130Xi wykrywa najnowsze Europejskie pistolety laserowe Traffi patrol XR, Riegl, Jenoptik, Laveg, Truspeed i inne. Które nie były wcześniej wykrywane przez żaden model Whistlera.
Wykrywacz ten posiada możliwość zmiany jasności wyświetlacza, funkcje automatycznego wyciszenia oraz trzy tryby do jazdy w mieście.
GT-130Xi Jest niewidzialny dla detektorów antyradarów VG-2 i dzięki bardzo niskiej emisji także niezwykle trudno wykrywalny dla najnowszych SPECTRE.
Funkcje antyradaru Whistler GT-130Xi EU:
- Detekcja pasm X, K, Wąskiego Ka (Narrow Ka) , superszerokiego Ka
- Detekcja laserów w promieniu 360 stopni (wszystkie nowe europejskie lasery – Traffipatrol, Truspeed i inne)
- Ochrona przed detektorami antyradarów VG-2
- Detekcja radarów Instant-On/POP (impulsowych – np. ISKRA)
- Tryby wyciszania i automatycznego wyciszania
- Czytelny wyświetlacz
- Trzy stopniowy wskaźnik siły sygnału
- Komunikaty dźwiękowe
- Zmiana jasności wyświetlacza tryby DIM/DARK
- Automatyczne i ręczne wyciszanie
- Wybór czułości trasa/miasto - trzy poziomy
- Pamięć ustawień
- Gwarancja 2 lata
W zestawie znajduje sie:
- Antyradar Whistle GT-130Xi w wersji Euro
- Komplet do jego zamocowania
- Kabel zasilający do gniazda zapalniczki
- Instrukcja polska i angielska
Co na temat antyradarów mówi prawo:
Że zgodnie z Art 66 ust. 4 pkt 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym z 20 czerwca 1997r:
" Zabrania się wyposażania pojazdu w urządzenia informujące o działaniu sprzętu
kontrolno-pomiarowego używanego przez organy kontroli ruchu drogowego lub działanie
to zakłócające albo przewożenia w pojeździe takiego urządzenia w stanie wskazującym
na gotowość jego użycia ..."
W innych państwach europejskich obowiązują odrębne postanowienia prawne opisane w
prawach o ruchu drogowym dla danego państwa