Bez fałszywych alarmów i jeszcze lepsza wykrywalność fotoradarów nowego typu tak pokrótce można scharakteryzować nowego Escorta Passport 9500iX Euro w wersji przystosowanej na rynek polski i europejski. Tak samo jak kultowy już model Redline Euro posiada bardzo dużą liczbę czujników laserowych oraz zawężone pasmo Ka dzięki czemu wykryje fotoradar Multinova lub AD9 dużo wcześniej niż urządzenia konkurencyjnych firm.
Escort 9500iX Euro to rewolucyjny detektor który łączy w sobie technologię GPS ze sztuczną inteligencją. Dzięki czemu zapewnia stałą ochronę przed fałszywymi alarmami pochodzącymi od sensorów automatycznie otwieranych drzwi, czujników ruchu i innych czujników opartych na sygnale radarowym.
Wszystkie miejsca z fałszywymi informacjami możesz wprowadzić do pamięci urządzenia ręcznie lub po włączeniu funkcji AutoLearn są one wprowadzane automatycznie. Antyradar wtedy sam analizuje częstotliwość i miejsce odbieranych sygnałów radarowych dzięki pozycji GPS. Wewnętrzny procesor ocenia czy jest to fałszywe, czy to realne zagrożenie. Funkcja ta potrzebuje średnio trzech przejazdów tą samą drogą aby móc określić i zablokować fałszywą informację.
Dzięki możliwości monitorowania do 8 sygnałów radarowych jednocześnie, detektor poinformuje Cię o nowym źródle sygnału np: gdy w tym miejscu pojawi się radar policyjny.
Passport 9500iX EURO dzięki technologii GPS stale monitoruje Twoją prędkość, jeżeli jedziesz poniżej 45 km/h detektor sam wyłącza sygnalizację pasm X oraz K, w których występuje 95% fałszywych alarmów. Gdy Twoja prędkość wzrasta ponad 45 km/h detektor automatycznie przechodzi do maksymalnego trybu czułości. Funkcje AutoSensitivity docenisz w mieście oraz wjeżdżając na stacje benzynową gdzie większość antyradarów alarmuje o wykryciu czujnika ruchu montowanego w drzwiach przesuwnych, a 9500iX nie.
Możliwość zastosowania innych niż do tej pory algorytmów interpretacji fałszywych alarmów zaowocowały w 9500ix kolejną zaletą. Ten antyradar nie musi być na siłę "przytłumiany", dzięki czemu znakomicie wykrywa sygnały z odbić. Jest to szczególnie ważne dla detekcji fotoradarów, zwłaszcza przy ustawieniu pomiaru "od tyłu" oraz przy wykrywaniu urządzeń radarowych za zakrętu lub wzniesienia.
Dodatkowo 9500iX Euro został wyposażony w funkcję Marker która służy do wprowadzania punktów POI, które będą sygnalizowane odpowiednio wcześniej abyś mógł np: zmniejszyć prędkość przed niebezpiecznym zakrętem.
Urządzenie posiada również wgraną bazę tysięcy fotoradarów stacjonarnych, pętli indukcyjnych, kamer rejestrujących przejazd na czerwonym świetle w całej Europie oraz Polsce. W funkcja ta fabrycznie jest wyłączona ale po podłączeniu do 9500iX do komputera w łatwy sposób można ją włączyć lub aktualizować punkty POI ze strony escorta.
http://www.escortpolska.com/instrukcje.html
Parametry techniczne i funkcje Escort 9500IX:
- AutoLearn - automatyczna nauka fałszywych alarmów,
- TrueLock - nowy system całkowicie eliminujący fałszywe alarmy w oparciu o dane z lokalizacji GPS i częstotliwość radarową,
- AutoPower - automatyczne wyłączanie detektora po 4 godzinach bezruchu,
- Nowy, rewolucyjny tryb AutoSensitivity w czasie rzeczywistym dostosowujący czułość urządzenia w zależności od
prędkości pojazdu, plus ustawienia Highway i City,
- Nowy system SpeedAlert podający w trakcie alarmu prędkość pojazdu,
- Możliwość ciągłego wyświetlania rzeczywistej prędkości pojazdu,
- Nowy system Mark Location pozwalający na "oznaczenie" znanych miejsc kontroli prędkości, kamer nadzoru ruchu,
pętli indukcyjnych czy innych wybranych lokalizacji,
- Nowe, łatwe do zrozumienia komunikaty głosowe (w jęz. angielskim),
- Nowy system AutoVolume wykorzystujący wbudowany mikrofon automatycznie zwiększa
głośność komunikatów przy podwyższonym hałasie,
- MeterSTD - po wybraniu tej opcji na wyświetlaczu pokazuje się pasmo oraz słupek z wykresem siły sygnału,
- Ultra jasny, niebieski, alfanumeryczny wyświetlacz składający się z 280 elementów LED
z opcją automatycznej regulacji jasności,
- Tryb ExpertMeter pozwalający na obserwację i śledzenie do 8 sygnałów radarowych jednocześnie,
- Tryb SpecDisplay podający dokładną częstotliwość wykrytego sygnału radarowego
- Wybór (on/off) monitorowanych częstotliwości (X, K, Ka, Ku, Laser, POP, SWS)
pasmo X-band: 10.525 GHz ± 25 MHz
pasmo K-band: 24.150 GHz ± 100 MHz
pasmo Ka-band: 34.700 GHz ± 1300 MHz
pasmo Ku-band: 13.425 GHz ± 25 MHz
pasmo Ka POP: 33.725-33.875 GHz (nie występuje w Europie)
pasmo Laser: 904nm, 33 MHz Bandwidth
- Kabel SmartCord z przyciskiem który w łatwy sposób umożliwi Ci wyłączenie dźwięku (MUTE) co jest bardzo wygodne
i zwiększa Twoje bezpieczeństwo w czasie jazdy bo skupiasz się na drodze a nie szukaniu odpowiedniego przycisku
na wykrywaczu,
- Wymiary : 3.5 cm x 7.25 cm x 13.30 cm
W skład zestawu wchodzi:
- Antyradar Escort Passport 9500iX Euro Polska,
- Zestaw mocujący do szyby samochodu,
- Instrukcja obsługi w języku polskim,
- Kabel zasilający SmartCord pomagający w obsłudze urządzenia i umożliwiający sygnalizację
wizualną alarmów podczas pracy w trybie całkowitego wygaszenia wyświetlacza,
- Paragon lub Faktura Vat
2 LETNIA GWARANCJA