Escort Passport 9500Ci Premium MRCD - QUAD
EKSKLUZYWNY System ochrony radarowo laserowej
9500ci PREMIUM MRCD QUAD to połączenie najlepszego wykrywacza na rynku i najlepszego jammera laserowego. Teraz również w wersji działającej na urządzenia w Europie. Połączenie techniki całkowitej niewykrywalności przez detektory detektorów (również klasy SPECTRE), inteligentna redukcja fałszywych alarmów za pomocą modułu GPS oraz fenomenalna czułość w każdym z pasm dają w rezultacie ochronę, która wyprzedza jakąkolwiek konkurencję o lata świetlne! ”9500ci jest jak BUGATTI VEYRON, bardzo drogi ale jeżeli stać Cię na niego, nie będziesz zawiedziony!” Car and Driver. Grudzień 2008
Wykrywacz :
9500ci Euro MRCD to zmodyfikowana wersja rozdzielna detektorów z serii 9500ci przeznaczona na rynek europejski. Detekcja radarowa oparta jest na całkowicie innej konstrukcji anten, 9500ci posiada dwie anteny optymalizowane osobno dla pasm X oraz K i Ka. Efektem tego jest dramatyczny wzrost szybkości wykrywania na każdym z pasm teraz także dla użytkowników w Europie, odległości wykrywania dla tego modelu są na poziomie do jakiego nigdy żaden producent detektorów nawet się nie zbliżył. W wersji Euro MRCD wykrywacz posiada segmentację pasma K, która automatycznie uruchamia tryb K PULSE - urządzenie wykrywa wszystkie pistolety impulsowe takie jak Iskra, Radis i pochodne. Zawężone pasmo Ka jeszcze bardziej poprawia detekcję, która w starszej wersji była już znakomta! 9500ci w wersji Euro pozwala również na korzystanie z baz fotoradarów, kamer i miejsc kontroli prędkości średniej w całej Europie. Model ten oczywiście wyposażony jest w segmentację pasma K, która pozwala na częściową eliminację detekcji systemów wspomagania toru jazdy i aktywnych tempomatów z innych pojazdów.
Funkcja AutoLearn wykorzystuje naszą opatentowaną technologię GPS w celu identyfikowania i wyeliminowania fałszywych alarmów, automatycznie podczas jazdy! W przeciwieństwie do modelu 9500i, teraz detektor sam uczy się fałszywych sygnałów, automatycznie je blokując opierając się na częstotliwości i pozycji GPS. Dzięki możliwości monitorowania do 8 sygnałów radarowych jednocześnie, gdy w zablokowanym miejscu pojawi się np radar policyjny, zostaniesz natychmiast powiadomiony!
Nowa funkcja Cruise Alert pozwala na dowolne ustawienie filtra prędkości, który wycisza sygnały poniżej wyznaczonej prędkości, prędkość można ustawić w zakresie od 20 – 100km/h To niesamowite, ale Escort znalazł przepis na wykrywacz doskonały, który potrafi wyeliminować wieczny problem producentów a także użytkowników wykrywaczy! fałszywe alarmy! Możliwość zastosowania innych niż do tej pory algorytmów interpretacji fałszywych alarmów zaowocowały w 9500iX EURO kolejną zaletą. Ten antyradar nie musi być na siłę "przytłumiany", dzięki czemu znakomicie wykrywa sygnały z odbić. Jest to szczególnie ważne dla detekcji fotoradarów, zwłaszcza przy ustawieniu pomiaru "od tyłu" oraz przy wykrywaniu urządzeń radarowych zza zakrętu lub wzniesienia. Cecha ta, plus wyśmienita wręcz czułość w paśmie Ka, które w specyfikacji europejskiej zostało zawężone do kilku zakresów, czyni z niego niedościgniony dla innych firm wzór jakości detekcji europejskich Fotoradarów pracujących w tym paśmie!
Ulepszona detekcja fal laserowych - wiązka lasera służąca do pomiaru prędkości jest bardzo Funkcja Mark Location pozwala programować dowolną ilość miejsc, tak aby detektor powiadamiał Cię kilkaset metrów wcześniej o miejscu w którym znajduje się fotoradar, w miejscach kontroli prędkości, lub w miejscach szczególnie niebezpiecznych, w których nagle pojawia się znaczne jej ograniczenie, Passport 9500ci Euro powiadomi Cię kilkaset metrów wcześniej, abyś mógł spokojnie zmniejszyć prędkość. Passport 9500ci Euro dzięki technologii GPS stale monitoruje Twoją prędkość, jeżeli jedziesz poniżej 45 km/h detektor sam wyłącza sygnalizację pasm X oraz K, w których występuje 95% fałszywych alarmów, powiadamiając tylko podwójnym krótkim dźwiękiem. Gdy Twoja prędkośc wzrasta ponad 45 km/h detektor automatycznie przechodzi do maksymalnego trybu czułości. Aktualizowana baza GPS pozwala nam na pełną ochronę przed bramkami, które mierzą średnią prędkość na wyznaczonych odcinkach, zawiera również lokalizację kamer na czerwonych światłach, punktów kontroli prędkości i innych. Samodzielnie możesz wybrać , które punkty mają być sygnalizowane. SpeedAlert to funkcja, dzięki której 9500ci Euro po wykryciu zagrożenia wyświetla aktualną prędkość z jaką się poruszasz. Regulacja głośności ? Automatyczna! Escort 9500ci Euro przy pomocy wbudowanego mikrofonu, automatycznie zwiększa głośność, nie ważne czy słuchasz głośno muzyki, czy masz ściągnięty dach... 9500ci Euro na pewno zareaguje tak głośno abyś go usłyszał! Więc gdy ustawisz siłę głosu na niskim poziomie, 9500ci Euro sam dopilnuje abyś w przypadku zwiększonego hałasu w środku pojazdu usłyszał sygnalizację! Genialne! Regulacja jasności wyświetlacza? TAK... automatyczna! Wbudowany czujnik światła sprawia iż Passport 9500ci Euro sam reguluje jasność wyświetlacza. Oczywiście standardowe ręczne tryby również są dostępne, włącznie z możliwością całkowitego wyłączenia podświetlenia klawiszy i wyświetlacza. Możliwość ciągłego wyświetlania prędkości pojazdu, tryby wyświetlacza Expert i Spec, AutoPower , funkcja która automatycznie wyłącza detektor po 4 godzinach postoju, voltomierz, gniazdo słuchawkowe i wiele innych, które inni producenci uważają za coś szczególnego... dla nas to już przeszłość i standard! Nowy Passport 9500ci Euro wyznacza nowe standardy dla innych antyradarów z górnej półki. Zapewnia doskonałą czułość i inteligentne przetwarzanie otrzymywanych sygnałów, eliminujące największą wadę antyradarów FAŁSZYWE ALARMY! Wbudowany port USB pozwala na aktualizację oprogramowania wykrywacza oraz aktualizację bazy GPS. Z wykrywaczem otrzymujemy trzy lata darmowych aktualizacji. Passport 9500ci Euro jest produktem ekskluzywnym, z najwyższej półki cenowej, ale i możliwości tego urządzenia są ponadprzeciętne. W standardzie otrzymujemy najwyższej jakości wykończenie, podświetlane klawisze (z automatyczną regulacją jasności), komunikaty głosowe w języku angielskim i najlepsze wśród wszystkich topowych antyradarów alarmy dźwiękowe. Mnogość funkcji, całkowita niewykrywalność, dyskretny montaż oraz ekskluzywne opcje dostępne tylko w modelu przeznaczonym do sprzedaży w Europie czynią ten wykrywacz bezkonkurencyjnym liderem!
Jammer Laserowy :
Jammer laserowy Laser Interceptor QUAD - 4 głowice! Ochrona 360 stopni przód + tył
Zobacz Laser Interceptor w akcji, obejżyj poniższe filmiki aby poznać jego możliwości!
- Test jammera z najpopularniejszym w Polsce pistoletem laserowym LTI- 20-20 Ultralyte. Aż 98% pistoletów w kraju to właśnie LTI.
- Test z nowym pistoletem laserowym Traffipatrol XR, który niedawno pojawił się na polskich drogach. Jak narazie jest tylko kilka sztuk w całym kraju.
- Kolejny test z laserem Traffipatrol XR - Laser Interceptor jako jedyny Jammer nie powoduje wyświetlania błędu E-14, który oznacza posiadanie urządzenia zakłócającego pomiar prędkości.
Laser Interceptor używa komunikatów głosowych (Real Voice), dźwiękowych i wizualnych.
Laser Interceptor działa w oparciu o najwyższej jakości technologię o standardach militarnych. Wykorzystane do jego budowy Diody Laserowe dają moc emisji wiązki ponad 100-krotnie większą niż produkty konkurencji wykorzystujące diody LED. Doskonałej czułości moduły odbiorników ze wzmacniaczami oraz dopracowana optyka zapewniają wyśmienitą skuteczność przy jednocześnie bardzo wysokiej selektywności.
Laser Interceptor jest wyjątkowy, ponieważ dzięki unikalnemu, adaptacyjnemu algorytmowi (Generic Algorithm) zabezpiecza nawet przed nieznanymi wcześniej laserami. To dlatego jest najlepszą inwestycją na przyszłość, ponieważ został zaprojektowany tak, aby być gotowym do obrony przed laserami, które jeszcze nawet nie powstały. Tego nie potrafi żaden inny jammer!
Moduł CPU Laser Interceptora wyposażony jest w cztery porty, do których można przyłączyć od 2 do 4 głowic. Standardowy zestaw zawiera 2 zewnętrzne moduły odbiorczo-nadawcze (głowice) i jest przeznaczony do zabezpieczenia z przodu dla samochodów lub z przodu i tyłu dla motocykli. Dla dodatkowej ochrony tyłu samochodu można użyć kolejnych, dodatkowych głowic.
Moduł CPU posiada również port RS232C (serial port) do komunikacji z komputerem PC (z systemem Windows). Dzięki dostarczonemu oprogramowaniu użytkownik może za jego pomocą ustawiać zaawansowane opcje, a także w miarę potrzeby aktualizować oprogramowanie jammera.
W pełni programowalna funkcja JAM LIMIT, dzięki której wybierzesz zarówno czas pracy jammera (JAM Time - jako dowolnie wybieralny w zakresie od 5 do 32 sekund parametr) jak i czas, po którym ponownie się włączy (JAM Restart - 15 do 120 sekund).
EKSKLUZYWNY System ochrony radarowo laserowej. Polska instrukcja, faktura VAT 23%, cena brutto, 24 miesiące GWARANCJI!
Specyfikacja
Pasma
X-band 10.475 GHz - 10.575 GHz K-band 23.950 GHz – 24.250 GHz K Narrow : K1 Band - 23.950 - 24.109 GHz with KPulse K2 Band - 24.110 - 24.174 GHz with KPulse K3 Band - 24.175 - 24.250 GHz with KPulse
K MTR Band - Multaradar CD Ka-band 33.400 – 36.000 GHz Ka-Narrow 1 33.388 – 33.708 GHz Ka-Narrow 2 33.713 – 33.888 GHz Ka-Narrow 3 33.888 – 34.208 GHz Ka-Narrow-4 34.206 – 34.589 GHz Ka-Narrow-5 34.588 – 34.804 GHz Ka-Narrow-6 34.808 – 35.166 GHz Ka-Narrow-7 35.166 – 35.388 GHz Ka-Narrow-8 35.388 – 35.625 GHz Ka-Narrow-9 35.628 – 35.848 GHz Ka-Narrow-10 35.848 – 36.008 GHz Ka POP: 33.725-33.875 GHz (brak w Europie) SWS (brak w Europie) RDR 11.133GHz – 12.000 GHz Laser 904nm, 5 MHz Included
Funkcje programowalne
- Sygnalizacja stanu gotowości
- Wskaźnik siły sygnału
- AutoMute
- Cruise Alert
- Komunikaty głosowe
- Jednostki (Mile / Kilometry)
- Włączanie/wyłączanie poszczególnych pasm
- Tryby czułości
Obwód automatycznej kalibracji
- Mute / AutoMute / SmartMute
- 100% Niewykrywalny dla wszystkich detektorów antyradarów.
- Automatycznie lub ręcznie regulowana czułość.
Zasilanie
- 12V z biegunem ujemnym na masie.
Rodzaj anteny radarowej
Odbiornik radarowy
- Odbiornik mikrofalowy D-LNA
- Superheterodyna, Varactor-Tuned VCO
- Dyskryminator skanowanej częstotliwości
- Cyfrowe przetwarzanie sygnału (DSP)
Detekcja lasera
- Odbiornik z filtrem kwantowym
- Kilka czujników laserowych w antenie głównej
Rodzaj wyświetlacza
- 280 LED Graficzno-tekstowy
- SpeedAlert™ - powiadomienie z wyświetleniem prędkośći
- Bar Graph - wyświetlacz słupkowy
- ExpertMeter™ - wyświetlacz monitorujący do 8 sygnałów
- SpecDisplay™ - wyświetlanie wykrytej częstotliwości
- 5 poziomów jasności w tym tryb całkowitego zaciemnienia
Wymiary
- Interfejs: 73 x 21 x 75
- Antena radarowa: 93 x 105 x 30
- Antena GPS: 50 x 69 x 10
- Wyświetlacz: 49 x 18 x 17
- Kontroler : 49 x 12 x 17
- Dwukolorowa dioda 4 x 12 x 4
- Głośnik : 57 x 54 x 57
Zawartość zestawu
- Fabrycznie nowy radar, zapakowany w zestawie z polską instrukcją
Gwarancja
- Produkt objęty 24 miesięczną gwarancją
Escort Passport 9500ci Euro Premium QUAD
Jest to najbardziej zaawansowany technicznie antyradar na świecie! Wykrywa wszystkie typy fotoradarów z bardzo dużych odległości!
- Szwajcarska MULTANOVA - minimum 600m,
- RAMER - minmum 600m,
- FOTORAPID minimum 900m,
- Multaradar CD - minimum 300m
- każdy rodzaj pistoletu radarowego na paśmie X, K, oraz w trybie impulsowym POP,
- pistolety laserowe - 100% Blokowanie 360 stopni
|