AntyLaser G9RX-1 głowica
Uwaga, proszę sprawdzić przed zakupem telefonicznie lub mailowo dostępność produktu. Stan na 10.08.2013r.
AntyLaser G9 wyposażony w jedną głowicę laserową. Ten model jest przeznaczony do ochrony motocykli oraz małych samochodów.
AntyLaser G9 jest wielozadaniowym systemem laserowym o funkcjach, które każdy kierowca z pewnością doceni. Jedną z funkcji urządzenia jest praca jako czujnik parkingowy. Z pewnością doceniona zostanie także funkcja blokowania pomiaru przez lasery policyjne. Pełną listę blokowanych laserów, testy oraz dokładny opis pracy urządzenia można znaleźć w innych sekcjach naszego serwisu.
10.12.2011: AntyLaser G9RX jest w 100% zgodny z prawem naszego kraju. Jako jedyny produkt tego typu, który posiada homologację do instalacji w samochodzie. Kiedy właściwie korzystasz z urządzenia gwarantujemy całkowita legalność posiadania i używania produktu w Polsce.
05.12.2011: AntyLaser G9RX ponownie został wybrany przez grono ekspertów jako najbardziej skuteczny jammer laserowy na świecie.
Gwarancja większej wydajności AntyLaser G9RX w porównaniu do konkurencyjnego produktu!
Pragniemy przedstawić Państwu nowy AntyLaser G9 RX. RX oznacza "edycję X" - dziesiąte pokolenie najbardziej skutecznego Jammera laserowego na świecie! AL G9 RX to następca znanego i do tej pory najbardziej efektywnego systemu antylaserowego AntyLaser G9.
Pomimo że AL G9 RX wygląda na pierwszy rzut oka podobnie do poprzednika, to różni go wiele istotnych zmian - a jedną z najważniejszy to możliwość aktualizacji oprogramowania!
Plusy: + Numer jeden na świecie - 100% funkcjonalności + Wykrywanie i blokowanie wszystkich pistoletów laserowych dostępnych na świecie + Nie wywołuje błędów o próbie blokowania + Zero awarii + Zatwierdzony do montażu w samochodzie + Minimalny rozmiar głowicy - najmniejszy czujnik na rynku + Algorytmy blokowania przechowywane są na wymiennych chipach
Minusy - Nie znaleziono
Uwaga! AntyLaser G9 i G9 RX to jedyne urządzenie zdolne do wykrywania i blokowania 100% segmentowej wiązki podczerwieni! To absolutnie unikalna cecha i AntyLaser ponownie potwierdza, że jest absolutnym liderem na rynku
Antylaser G9RX - wykrywa i blokuje wszystkie lasery używane na świecie w tym i Europie i Polsce.
W przeciwieństwie do konkurencyjnych jammerów - jako jedyny nie wywołuje żadnych błędów o próbie blokowania. Z powodzeniem przetestowaliśmy go m.in. na:
- LTI – Marksman 20.20, Multalaser
- LTI – UltraLyte, LR, 100, 100LR, 200, 200LR, Compact, LRB
- Redflex – Lasercam, Lasercam NT
- Jenoptik – LaserPatrol
- Jenoptik – Laveg, Video-Laveg
- Multanova – StarLaser
- Robot – TraffiPatrol, V
- Sagem – MestaLaser
- Sagem – EUROLaser
- Truvelo – Lidar, D-Cam
- Kustom – ProLaser I
- Kustom – ProLaser II
- Kustom – ProLaser III
- Kustom – Pro-Lite
- Kustom – LaserCam II
- Riegl – LR90-235
- Stalker – LZ-1
- Laser Atlanta – SpeedLaser, S, R, Stealth Mode
- Cleartone – Stealth SpeedLaser
- Fama – famaLaser II
- Fama – famaShot III
- Traffic Observer – LMS 291/221/04/05
- NJL Kft – SCS-101/SCS-102
- Robot – TraffiPatrol XR
- Riegl – FG21-P
- LTI – TruSpeed
- LTI – TruSpeed 2
- LTI – TruCam
- Vitronic – PoliscanSpeed
- Camea – Unicam section control
- Unipar – SL700
- RedSpeed – SpeedGuard
Cechy wyróżniające G9 na tle konkurencji: • wykrywa i blokuje lasery Truespeed • obecnie jedyne urządzenie na rynku, które blokuje Truespeed 2 (AntiJAM) oraz Trucam • obecnie jedyne urządzenie blokujące Traffic Observer • w odróżnieniu od jammerów ZR4, Blinder i wielu produktów z Azji nie wywołuje w laserach, szczególnie produkcji europejskiej, informacji o blokowaniu przez aktywny jammer • wykorzystuje LASEROWE diody (konkurencja zwykle używa diod LED) • G9 posiada zaawansowany system regulacji napięcia zasilania, który umożliwia pracę w zakresie napięć wejściowych 10V ÷ 17V (konkurencja zwykle osiąga pełną wydajność przy zasilaniu 14,5V lub większym) • AL G9 używa algorytmów zależnych od wykrytego lasera. Konkurencja używa algorytmów uniwersalnych, które mogą prowadzić do sygnalizowania tego przez laser oraz do problemów z ochroną pojazdu • AntyLaser zawsze był liderem na rynku - jako pierwszy oferował ochronę przed Truspeed2, Riegl FG21, Traffic Observer, Laser Atlanta Stealth i innymi • G9 i jego poprzednicy oferowali pełną funkcjonalność jako czujnik parkingowy. AntyLaser był pierwszym produktem oferującym tą funkcjonalność. Ciągle przoduje na rynku wielofunkcyjnych urządzeń laserowych. • G9 może być także używany, do zdalnego otwierania bram lub aktywacji świateł (przy dokupieniu dodatkowego modułu wykonawczego) • AL G9 posiada wszystkie wymagane certyfikaty oraz certyfikaty opcjonalne, np. CE, homologację E25, Klasa lasera, RoHS - dzięki temu nie występuje niebezpieczeństwo problemów z ubezpieczeniem przy wypadku auta wyposażonego w G9 • Głowice G9 są dużo mniejsze od głowic rozwiązań konkurencyjnych (50mm x 40mm x 20mm). Dzięki temu łatwiej jest je zamontować. Dodatkowo jedna głowica G9 posiada nie podobną lub nawet większą wydajność niż dwie głowice konkurencji. • Dzięki użyciu 4 diod odbiorczych G9 oferuje dużo większą wydajność pod większymi kątami pracy (ok. 12° w poziomie oraz ok. 12° w pionie) dla porównania konkurencja zapewnia tylko ok. 6° w poziomie i ok. 3° w pionie. Jest to bardzo ważny parametr przy pomiarze laserem, np. z kładki czy wiaduktu nad drogą. • G9 jest objęty dwuletnią gwarancją • AL G9 jest objęty ochroną patentową
Kontakt
"RS" s.c. - AUTO TUNING
Kom. 0 791 [zasłonięte] 242 E-mail: [zasłonięte]@tlen.pl
Sklep ADRES:
ul. Relaksowa 14
02-796 Warszawa
tel: 22 [zasłonięte] 42
Kom. 0 791 [zasłonięte] 242
Sklep jest czynny:
- od poniedziałku do piątku w godz.11.00-19.00
- w sobotę w godz. 11.00-15.00
- w niedziele możliwe odbiory osobiste
po umówieniu się telefonicznym: 791 [zasłonięte] 92 62
|
|
|
|
|