Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ANTENA MAGNETYCZNA NEODYMOWA LOTNICZA 118 MHz +4dB

31-01-2012, 18:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 179 zł     
Użytkownik iw-gdynia
numer aukcji: 2077719048
Miejscowość PL / UK
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 23-02-2012 18:54:32
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

szablony aukcji, szablony allegro, strony www

 

  

MITCOM - ELECTRONIC   LTD.

 

Poniedziałek  ~  Piątek :   9.00 ~ 17.00

 

Tel : + 48   791 [zasłonięte] 50 40

 

E-mail : [zasłonięte]@wp.pl

 

Web:  http://www.mitcom-electronic.pl

 

Komunikator GG : Jeśli nie jestem aktywny to wyślij wiadomość E-mailem !!! Inaczej mogę nie otrzymać twojej wiadomości !!!

Jeśli jesteś klientem mBanku możesz dokonać błyskawicznej wpłaty klikając na to logo

Kliknij mBank LOGO i zapłać

 

Numer konta dla wpłat otrzymacie Państwo automatycznie z serwisu Allegro zawsze po licytacji . 

 

W przypadku braku takiej informacji prosimy wysłać do nas zapytanie drogą elektroniczną  E-mail podając numer wygranej lub wybranej aukcji .

 

Akceptujemy wpłaty PLN  i  GBP .

Sprawdz gdzie jest twoja przesylka

 

 

Sprawdz gdzie jest twoja przesylka

Inne formy

 

Witam na naszej aukcji ! 

  

Przedmiotem tej aukcji jest krótka antena na silnej magnetycznej podstawie neodymowej 85 mm. Bardzo elegancka w tonacji czarnej a przede wszystkim wykonana z bardzo dobrej jakości trwałych tworzyw i materiałów.  Antena dedykowana do radiostacji przewoźnych pracujących w paśmie lotniczym  118 MHz + NATO.

 

Służby - Lotnictwo - Transport - Wojsko - Militaria

 

Typ : ASM 80 - VHF - 0,25L - 118 MHz.

 

 

Antena SLIM w klasycznej tonacji czarnej, polecana szczególnie tym , którzy cenią doskonałe łączności ale przede wszystkim dyskrecję i elegancję na aucie bez zwracania na siebie uwagi !

 

 

Ogólne dane : 

 

Zakres częstotliwości pracy w/g zamówienia : 110 ~ 130 MHz.

 

Długość anteny  ok : 62 cm.

 

Moc podawcza do anteny : 65 W max.

 

Długość falowa : VHF 118 MHz - 1/4 L , UHF NATO - 3/4 L

 

Zysk ok. +4 dB ( VHF +1,14 dBi. / UHF +3,5 dBi. )

( Podajemy rzeczywiste parametry fizyczne anten a nie wydumane, bzdurne uzyski wypisywane przez Azjatów na opakowaniach  !!! )

 

Średnica podstawy neodymowej : 85 mm.

( Podstawa ta odpowiada sile przyciągania klasycznej podstawy ferytowej o średnicy 100-120 mm !!! )

 

Podstawa w kolorze czarnym wykonana z tworzywa ABS .

 

Podkładka gumowa pod podstawę .

 

 

Szczegółowe dane techniczne zawarte są w karcie katalogowej produktu .

( Info -> Jeśli karta katalogowa jest zbyt mało czytelna z poziomu przeglądarki Allegro można ją skopiować do swojego foldera na dysk, klikając prawym klawiszem myszy na kartę i wybierając opcję - " zapisz obraz jako ". Kartę można przeglądać jako zwykłe zdjęcie jpg w dowolonej przeglądarce zdjęć w dużym powiększeniu . )

 

 

UWAGA !!! - Cena w aukcji dotyczy wykonania anteny na podstawie 85mm  i  kablem długości  3~3,5 mb. z wtykiem  UC1 ( CB PL-259 ). 

 

 

Informacje ogólne :

 

Antena pracuje w układzie 1/4 L . Cechuje się bardzo dobrym współczynnikiem dopasowania SWR oraz świetnymi zasięgami. Zależnie od warunków topograficznych, parametrów radia, wyboru emisji AM/FM/SSB , zakłóceń atmosferycznych, punktu montażu anteny a także samych umiejętności operatora zasięgi te mogą sięgać rzędu kilkudziesięciu km. Antena wykonana w tonacji czarnej z bardzo dobrych materiałów - ABS , aluminium kwasoodporne , stal nierdzewna , cynkowana i/lub lakierowana, poliester oraz inne tworzywa odporne na niskie temperatury i warunki atmosferyczne. Promiennik odkręcany jest od podstawy , podstawa zabezpieczona jest podwójnie nalepką uszczelniającą i podkładką gumową. Mocna podstawa neodymowa o średnicy 85 mm. zapewnia mocne trzymanie się anteny na aucie , szczelność na wodę oraz bardzo dobre parametry falowe , nie porównywalnie lepsze niż w przypadku tanich, klasycznych podstaw ferytowych .

 

Dostępne są inne złacza oraz dowolna długość przewodu , które to szczegóły należy uzgodnić przed licytacją.

 

Typowo antenka może być wyposażona w następujące złącza:

PL-CB UHF ( UC1 ), MINI-UHF, BNC, TNC, SMA, R-SMA, FME.

 

 

Stosujemy wyłącznie wysokiej jakości gęsto ekranowany , pleciony i ocynkowany kabel nisko szumowy RG 58 HQ 95% CU Zinc. Kabel odporny na korozję , nie powodujący zakłoceń w elektronicznej instalacji samochodu, dedykowany do wysokich częstotliwości UHF !!! 

 

 

Czym różnią się podstawy neodymowe  od klasycznych podstaw ferytowych dostępnych na rynku ???

 

Klasyczna podstawa z magnesem ferytowym wytwarza dość słabe i rozproszone pole magnetyczne. W związku z powyższym magnesy takie z oczywistych względów nie mają silnego pola magnetycznego a zatem podstawy tego typu narażone są na częste odrywanie się  od karoserii auta , szczególnie przy więszych prędkościch lub nagłego podmuchu przeciwnego wiatru. Ponieważ magnes ferytowy jest dielektrykiem sam jako taki nie ma żadnych właściwości zapewnienia antenie stabilnej pojemności falowej jaka jest wymagana do uzyskania prawidłowego współczynnika SWR na aucie. Producenci takich podstaw muszą więc uciekać się do rozwiązań dodatkowych w postaci podlepianych nalepek z aluminium aby wytworzyć jako taką pojemność falową z karoserią auta. Niestety są też rozwiązania mocno budżetowe skierowane na czysty zysk finansowy i niewiedzę klienta ( szczególnie produkcji azjatyckiej ) gdzie antena działa tylko " siłą woli " ponieważ nie posiada podstawowych wymagań technicznych !!! Takie rozwiązanie nie zapewnia też "hermetyczności" na warunki atmosferyczne co jest destrukcyjne dla fali wysokiej częstotliwości i właściwej stabilnej pracy anteny, W takim przypadku SWR jest niestabilny i zmienia się zależnie od ułożenia kabla , warunków atmosferycznych, wilgoci, opadów deszczu, śniegu, itp. czynników. Z biegiem lat w tego typu tanich rozwiązaniach produkcyjnych pojawiająca się korozja pogarsza parametry i antena taka staje się bezużyteczna.  Taniej jakości tworzywa niejednokrotnie nie posiadające certyfikatów europejskich zawierają szkodliwe substancje chemiczne kruszeją i pękają pod wpływem częstych odkształceń na skutek ciepła , zimna i promieni UV wpuszczając do wnetrza wilgoć. Gwinty i styki rdzewieją a jakość połączeń spada systematycznie co nie zawsze jest zauważalne od razu. Przewody czernieją i gniją już po 1 roku używania anteny a antena zatraca pierwotne właściwości falowe. Jedyną niezaprzeczalną zaletą takich podstaw ferytowych i anten jest ich niska cena produkcji choć nie zawsze niska cena sprzedaży detalicznej. Piękne nalepki i wymyślne z "sufitu" parametry to niezły chwyt marketingowy ale niestety nie gwarantują w rzeczywistości poprawnej oraz bezawaryjnej pracy anteny tym bardziej na lata.  

Przeciwieństwem tego są nasze anteny produkowane w Europie i neodymowe podstawy magnetyczne klasy STANDARD wykonywane na bazie atestowanych tworzyw sztucznych dopuszczonych w Europie ze znakiem CE. Podstawy te zapewniają wysoką jakość i parametry falowe nieosiągalne dla żadnych innych konstrukcji ferytowych. Zapewniają trwałość, szczelność i znacznie mocniejsze przyciąganie do karoserii auta dziąki lepszemu skupieniu strumienia magnetycznego na całej powierzchni styku z karoserią. Są też bardziej odporne na warunki atmosferyczne i wodę. Ponieważ magnesy neodymowe są wykonywane w oparciu o spieki metaliczne więc mają naturalne właściwości elektryczne jak każdy przewodzący metal. Elementy metalowe anten są cynkowane i/lub lakierowane aby zabezpieczyć je przed korozją. Całość wnętrza podstawy jest dodatkowo zabezpieczona specjalnymi klejami termoutwardzanymi aby zapobiec penetracji wilgoci i wody. Z tego też powodu wytworzona pomiędzy podstawą neodymową a karoserią pojemność falowa jest wielokrotnie większa co sprawia że dopasowanie SWR podstawy jest lepsze a parametry anteny zachowują się stabilnie przez wiele lat. Mocniejsze przyciąganie anteny do karoserii powoduje też że staje się ona bezpieczniejsza w użytkowaniu nawet przy znacznych prędkościach czy silnym wietrze. Promienniki antenowe wykonane z poliestru i stali nierdzewnej nie odkształcają się nadmiernie utrzymując stabilne parametry w trakcie jazdy. Cewki w antenie są podwójnie emaliowane klasy GR2 / 210 st.C. Szereg innych zabezpieczeń powodują że produkt odporny jest na zmienne warunkami atmosferyczne i skrajne temperatury. Niestety technologia ta nie należy do tanich ale zdecydowanie do najlepszych rozwiązań konstrukcyjnych stosowanych obecnie w łączności radiowej amatorkiej i profesjonalnej !

 

 

 

Nie daj się zwieść fikcyjnym parametrom producentów Azjatyckich , przezroczystym cewkom , bezsensownym gadżetom na promienniku rzekomo poprawiajacym zasięgi  i  innym cudownym wynalazkom  !

Pamiętaj ,  prawa fizyki są jedne i naciągane cyfry na opakowaniach kosztem jakości podzespołów nic tu nie zmienią !

 

 

Masz możliwość, wybierz jakość i gwarancję !!!

  

Wszystkie części zamienne dostępne są zawsze od ręki !!!

 

Gwarancja roczna na ewentualne wady ukryte !!! 

 

  

!!! Zapraszamy !!!