INFORMACJE |
OPIS PRODUKTU Antena GPS MCX-C GARMIN NAVMAN HOLUX GlobalSat
Antena GPS umożliwia Państwu korzystanie z nawigacji w miejscach, gdzie sygnał GPS jest bardzo słaby, antena może być używana w urządzeniach typu: telefon, palmtop, nawigacja itp.
Dzięki silnej magnetycznej podstawie oraz długiemu przewodowi (ok. 5M) antenę można zamontować w dowolnym miejscu samochodu, np. pod lub na desce rozdzielczej, pod półką bagażnika itp.
Montaż anteny jest dziecinnie prosty - wystarczy wpiąć do nawigacji tylko jedną wtyczkę.
Dzięki zastosowaniu wodoodpornej obudowy antenę można umieścić również na zewnątrz samochodu bez obawy o uszkodzenie urządzenia w deszczowe dni, na myjni itp.
Dane techniczne:
-
Znakomity zysk (moc odbiorcza) anteny – do 28dB. Jest to wartość maksymalna
-
Pozłacana wtyczka kątowa
-
L1 Band - 1575 MHz (GPS)
-
Dual Filter (HPF & LPF)
-
Temperatura pracy -40/+90 stopni Celsjusza
-
Wymiary 4,6 x 3,6 x 1,3 cm
-
Długość kabla ok. 5m
Antena MCX C jest kompatybilna z:
-
Belkin Bluetooth GPS
-
Fortuna Pocket XTrack CF GPS / Clip-On BT GPS
-
Garmin GPS eMap, iQue3200, iQue 3600, Quest, 12CX, 12MAP, 12XL, 15, 15L/15H, 25 Series, 40, 76, GPS MAP 60C, 60CS, 76, 76CS, 76S, 96C, 175, 195 Street Pilot 2610, 2620, 2650, 2660
-
GlobalSat PCMCIA cf card
-
Navman iCN 610, iCN 620, iCN 630, iCN 635, iCN 650, 3000, 3300, 3400, 3450, 4100, 4400, 4410, 4420, 4460, 4470
-
Holux GM-100, GM-101, GR-230, GM-250, GM-251, GM-270CF
-
Billionton CF GPS, Socket BT GPS
-
Emtac Bluetooth GPS, Emtac BTGPSII Trine Lowrance iFinder H20, Socket BT GPS
-
RoyalTek BlueGPS (RBT-3000)
-
Whistler Galileo GPS,
-
Motorola Encore GPS
Każdy z naszych produktów objęty jest 2-letnią gwarancją!
Przed dokonaniem zakupu prosimy o porównanie instalacji samochodowej z naszymi zdjęciami w celu wizualnego sprawdzenia kompatybilności produktów przedstawionych na aukcjach! Jeśli nie wiesz, który z oferowanych produktów jest kompatybilny z Twoim radiem – wyślij nam maila! Gwarantujemy błyskawiczną pomoc! W przypadku zwrotów koszty wysyłki pokrywa kupujący.
Na naszych aukcjach masz możliwość dokonania zakupu bez rejestracji w Allegro!
Zobacz nasze pozostałe aukcje: |
Firma Uni-Trade istnieje na rynku już 2004 roku i od początku swojej działalności, z roku na rok, sukcesywnie rozszerzamy naszą ofertę o nowe produkty i technologie. Oferujemy szereg produktów związanych z car – audio, w tym interfejsy do nawigacji i radioodbiorników samochodowych różnych producentów.
Zajmujemy się także produkcją niezbędnego okablowania potrzebnego do montażu nawigacji i urządzeń elektronicznych w samochodach różnych marek.
Tworzymy i dostarczamy rozwiązania w dziedzinie specjalistycznych akcesoriów i urządzeń elektronicznych oraz multimedialnych.
Oferujemy Państwu także usługi w zakresie projektowania układów i obwodów elektronicznych, montażu elementów elektronicznych, jak również tworzenia oprogramowania systemów wbudowanych.
Wszystkie nasze produkty są nowe i wytwarzane z najwyższej jakości materiałów, co zapewnia długotrwałe i komfortowe użytkowanie naszego towaru. Na nasz asortyment udzielamy dwuletniej gwarancji.
Jeśli nie znajdą Państwo na naszych aukcjach interesującego Państwa sprzętu, prosimy o kontakt na adres: [zasłonięte]@uni-trade.pl
Dziękujemy za zainteresowanie asortymentem naszej firmy! Po dokonaniu zakupów prosimy o skorzystanie z Formularza Opcji Dostawy, aby poinformować nas o adresie, na który mamy wysłać towar oraz o formie płatności, jaką Państwo wybrali. Jeśli zakupili Państwo więcej przedmiotów, prosimy o kontakt w sprawie łącznych kosztów przesyłki. Honorowaną przez naszą firmę formą płatnością jest przelew (przedpłata na konto). Dokonując płatności przelewem prosimy o podanie w tytule przelewu przede wszystkim nicku z Allegro. Brak takiej informacji może znacznie wydłużyć proces realizacji sprzedaży zakupionego przez Państwa towaru. Na płatność oczekujemy 10 dni roboczych. Przekroczenie tego terminu jest równoznaczne z rezygnacją z zakupu i anulowaniem transakcji.
Przesyłka następuje w przeciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie, w dni robocze od poniedziałku do piątku. Z doświadczenia wiemy, iż księgowanie może trwać od 3 do 7 dni roboczych, w zależności od banku. Paczki wysyłamy tylko i wyłącznie jako listy polecone priorytetowe. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone i jako sprzedawca ponosimy odpowiedzialność za straty i uszkodzenia w transporcie (patrz: zakładka Reklamacje i zwroty). Zastrzegamy jednak, iż nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczenie paczki w terminie przez Pocztę Polską.
Jeśli po zakupie nie otrzymają Państwo informacji mailowej od naszej firmy, prosimy o sprawdzenie folderu z niechcianą pocztą, czyli SPAMem. Niestety, nie mamy wpływu na to, w jaki sposób Państwa skrzynka mailowa segreguje wiadomości przychodzące. Na wszystkie nasze produkty udzielamy dwuletniej gwarancji, która liczy się od momentu wystawienia dowodu zakupu. Docelowym dokumentem sprzedaży jest paragon – jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę, proszę przesłać do nas taką informację za pomocą Formularza Opcji Dostawy lub ewentualnie proszę wysłać dodatkową wiadomość na nasz adres mailowy (patrz: zakładka Kontakt).
Jeśli będą Państwo zadowoleni z naszych produktów i finalizacji transakcji, będziemy bardzo wdzięczni za pozytywny komentarz. Proszę pamiętać, że to Kupujący jako pierwszy wystawia komentarz. Gdyby wystąpiły jakiekolwiek problemy związane z naszymi produktami, wysyłką, czy też finalizacją transakcji, prosimy o kontakt. Uprzejmie prosimy o niewystawianie negatywnych komentarzy pochopnie, ponieważ każdy problem można rozwiązać.
UWAGA!! Jesteśmy producentem i nie posiadamy oddziału sprzedaży detalicznej, a w związku z tym, nie ma możliwości odbioru osobistego zakupionych towarów w siedzibie naszej firmy!!
Na wszystkie nasze produkty udzielamy dwuletniej gwarancji, która liczy się od momentu wystawienia dowodu zakupu. Dodatkowo, mogą Państwo w ciągu 30 dni zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny, pod warunkiem, iż nie będzie on nosił śladów użytkowania, a jego oryginalne opakowanie nie będzie naruszone.
W przypadku wystąpienia problemów z towarem, prosimy o kontakt mailowy. Podstawą reklamacji jest posiadanie dowodu zakupu, który należy dołączyć do zwracanego nam towaru. Paczkę należy przesłać na adres naszej firmy, podany w zakładce „Kontakt”. Koszty przesyłki pokrywa kupujący.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń z winy producenta, otrzymają Państwo nowy towar, a koszty przesyłki pokryje Sprzedawca lub zwrot kosztów zakupu łącznie z opłaconymi kosztami przesyłki. W przypadku, gdy towar będzie uszkodzony nie z winy producenta, zastrzegamy sobie prawo do zakwestionowania roszczenia reklamacyjnego.
Istnieje również możliwość uszkodzenia towaru w transporcie. W takiej sytuacji prosimy o spisanie protokołu w obecności kuriera oraz zrobienie zdjęć zniszczeń.
Jeśli Poczta Polska zgubi przesyłkę, również istnieje możliwość zwrotu kosztów zakupu towaru, ale dopiero wtedy, gdy Poczta Polska uzna reklamację nadawcy i zwróci koszty za nią.
W przypadku uznania Państwa reklamacji, informujemy, iż zwrot gotówki może nastąpić jedynie na konto bankowe podane w wiadomości mailowej! Ponadto, wszelkie zwroty są realizowane dopiero w momencie uznania anulowania transakcji przez serwis Allegro.
UWAGA!! Nie przyjmujemy paczek zwrotnych wysyłanych za pobraniem!! |